46.

160 9 0
                                    

Koho myslí? Možná mě chce jen postrašit. Podívala jsem se na něj a flusla mu do obličeje. On se mnou hodil o zem a kopnul mi do břicha. 

"Ty špíno jedna. Půjdeš do plynu!" křičel. Já si jen držela bolavé břicho. Budu tam mít modřinu.

"Hele klid. Nech jí být. Zníčíš si o tu špínu boty. To ti za to nestojí." křikl další voják který k němu klidně šel. Oba dva se usmály a odešli. 

"Silent!" šeptla Lea a pomohla mi na nohy. "Můžeš chodit?" Kývla jsem hlavou a postavila jsem se. 

"Co se tu tak poflakujete!" křikl na nás voják a začal nás mlátit holí. Když ho to přestalo bavit, jen na nás flusnul a odešel. Pomalu jsme vstali, vzali jsme si lopaty a šli pracovat. Do konce práce jsme spolu nemluvili. 

Večer

"Silent?"

"Jsem Melanie."

"Dobře Melanie. Víš,  když jsem bydlela s rodiči asi před rokem než mě sem převezli, měli jsme pejska, měl krásné hnědé oči. Byl prostě radost. Když ale přišli vojáci, zabili ho, a mě a mé rodiče převezli sem. Rodiče hned umřeli v plynových komorách. To já jsem měla umřít. Ne oni. Oni si to nezasloužily. Víš zajímá mě jakým rokem tohle skončí jestli rokem 1899 nebo později." podívala se na oblohu a pozorovala hvězdy. 

"1899?"

"Ano vždyť je teprve rok 1895." V tu chvíli jako kdybych usla. Nevím co se to stalo. Kolem mě někdo křičel ale já tomu nerozumněla. Hlava mi třešlila a jediné na co jsem myslela byl ten rok 1899. Vždyť to plynové komory nebyly! 


Tohle je život!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat