16.

236 13 0
                                    

Když se ráno probudím, tak se celá otřesu zimou. Brrr...to je zima dneska. Rozhlédnu se a uvidím řeku, která nevypadá tak hluboce a mohla bych se vykoupat. Pomalým krokem dojdu až k řece a svléknu se. Rychle si vlezu do vody, protože když mi už byla zima venku, tak mi bude zima i ve vodě. A měla jsem pravdu, jakmile jsem vlezla do vody mé tělo mělo tisíc stupňů pod nulou. Hrozná zima. Rychle jsem se opláchla a vylezla z vody. Když tak přemýšlím tak jsem se nekoupala od té doby, co jsem "utekla". Zrovna jsem si oblékala šaty, když jsem uslyšela křupnutí větvičky a následně tichou nadávku. Otočila jsem se a uviděla Jacka(ten kluk od té holčičky,která jí jako první viděla) jak se na mě koukal. Rychle jsem se zakryla šatama a zamračila jsem se na něj. 

"Ehm....Já jsem si tady něco zapomněl." řekl nervozně. 

Podívala jsem se okolo sebe a nechápavě jsem se na něj koukla, když jsem nic neviděla. 

"No..tak...jsem...jsem to asi nechal jinde. Promiň, já....nechtěl jsem tě rušit." s tím Jack odešel.

Po chvíli když odešel jsem se oblékla a přemýšlela nad tím co se stalo. Vlastně to bylo i celkem vtipné. Vydala jsem se do vesnice , kde byl zrovna čas oběda, protože všichni byly uvnitř a jedli u jednoho stolu.  Já jsem si zase něco ukradla a vrátila se do lesa.

Pohled 3 osoby:

Všichni by si mysleli, že v té hromadě trosek jsou všichni mrtví. Bohužel pravda byla taková, že jeden přežil. Za celou dobu v psychárně nepromluvil. Jen poslouchal. Všichni se ho báli, až na Melanie, která ho nikdy neviděla. Když se dostal ze sutin, protáhl se a usmál se.

"Teď jdeme hrát moji hru Melanie".

Tohle je život!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat