Töre (ZeyKer)

62.5K 1K 83
                                    

iyi okumalar ZeyKer'ciler :D

Töre(ZeyKer)

İstanbuldan apar topar Mardine gidiyordum. Babam beni acil çağırmıştı. İlk Mardin uçağına bindim. Yorgunluktan gözlerim benden istemsizce kapandı.

"Hanımefendi Mardine geldik uyanın hanımefendi!"

Diyen hostesle uyandım hemen uçaktan inip valizimi aldım ve Barış'ı görmemle ona koşarak sıkıca sarıldım. Özlemiştim buraları ah Mardin ah!

"Barış babam beni neden çağırdı? Hiç bir şey söylemedi telefonda."

Dedim

"Baban anlatır sana ama sakin ol tamamı?"

"Barış çatlıcam artık söyleyin!"

Ve barış susutu hiç bir şey söylemedi. Bende camdan dışarı baktım. Özlemiştim insanın memleketi gibisi yok bu dünyada ahh.

Bi anda durunca konağa geldiğimizi fark ettim. Hemen arabadan indim ve kapıdan girdim bütün aşiret toplanmış beni bekliyor :o

"Baba ne oldu?"

Dedim ve etrafa baktım Melis ile aksel diz çökmüş ağlıyorlar.

"Zeynep kızım bak beni iyi dinle! Aksel ile Melis kaçtılar. 3 gün önce sonra ızbandutlar(korumalar) onları buldu ve getirdi ya berdel olacak yada ölecekler kararınla yaşayacaklar."

Dediğinde babam şok oldum Melis ağlayarak yüzüme bakıyordu onları affetmem gerekiyor ama sevmediğim bi ağayla evlenmek zorundayım.

"Baba ben evlenmeyi kabul ediyorum. Öldürmeyin onları."

dedim ve ağlamaya başladım. Babam bana minnettar gözlerle bakıyordu bi anda yanıma kaslı bi adam geldi ve yanağımdaki yaşları sildi. Ona baktım ve sonra babama

"Kerem Ağa evleneceğin kişi Zeynep."

Deyince babam hemen onun elini yüzümden çektim ve koşarak eski odama çıktım ben o ağa bozuntusuyla berdel yüzünden evlenecektim off ya niye ben ya off...

Ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım...

●4Eylül2015●başlamatarihi●

|kitap düzenlenmektedir!|

Töre (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin