-BÖLÜM TEKRARLARI-

18.1K 238 0
                                    

YB LERİ GELMEYEN ARKADAŞLARIMIZ İÇİN YAYINLIYORUM YB SANMAYIN!

5-ZÖYNÖP!

-Kerem üşüyorum.

dedim Kereme gerçekten deniz soğuktu ve gece ve soyunuğuz...:(

-Bana sarıl aşkım.

dedi ve beni kendine çekti ona sımsıkı sarıldım. Nerede nçıktıki bu deniz fikri yaaa :

-Zeynep uyu istersen ben seni tutarım ben biri gelir diye uyanık kalacağım.

dediğinde olumlu anlamda başımı salladım ve gözlerimi yumdum deniz beşik gibi beni sallıyordu.

KEREMİN AĞZINDAN

Meleğim uyumuştu bende biri gelirmi diye 2-3 saatir etrafa gözgezdiriyorum kimsemi çıkmaz gece sahile ya :( üşümüştüm ve Zeynep uyumuştu benimde uykum vardı. Ama uyumamalıyım Asla Uyumamalıyım. Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım.Asla Uyumamalıyım. Ne zaman gözlerimi yumdum uykuya hatırlamıyorum...

ZEYNEPİN AĞZINDAN

Gözlerimi yavaşça aralamamla denizde olduğumu fark ettim. Hemen yüzmeye başladım ve etrafa baktım Kerem yoktu??

Beni burada bırakıp gitmezdi ne olduki? yoksa off düşüncesi bile kötü :( aklıma bağırmak geldi.

-Kereeeeeemmm, Kereeeeeeemm, Kereem Nerdesiiiinn, Kereeeeeem...

diye çığlık attım ses gelmedi ve denizin ortasında ses yok seda yok bi geçen gemi bile yok artık sadece ben varım bu ıssız denizin ortasın okyanuslara doğru boğulacağım...

Gerisini Hatırlamıyorum...

KEREMİN AGZİNDAN

gözlerimi açmamla kendimi bi odada buldum. Hemen yanımda avukatım vardı.

-Zeynep? Zeynep nerde?

dedim güçsüz sesimle avukatım boğazını temizleyip,

-Kerem Bey Zeynep Hanımı daha bulamadık.

demesiyle yataktan kalkmam bir oldu. Kolumdaki serumu hızla çekip sendelenerek hızla yürümeye başladım.

-Cabuk yatı hazırlat 10 dk içinde denize açılacağız.

dedim avukata ve hızla hastaneden çıkıp arabaya bindim. Avukat yanıma gelip.

-Kerem Bwy bütün sahil güvenlik ekipleri Zeynep hanımı arıyorlar lütfen hastaneye geri dönün.

demesiyle

-Sanane ulan karım o benim karım.

diye adama kükreyip hızla arabayı çalıştırıp sahile doğru sürdüm.5 dk içinde sahildeydim. Yata girip odaya indim üstümdeki hastae önlüğunü çıkartıp giyindim.

Kaptan yatı sürmeye başlamıştı. Bende güverteye çıkıp

-Zeyneeepp

diye bağırıyordum. yarım saat sonra bi yatla karsılaştık. Kaptana yaklaşmasını söyleyip yanaştık.

-Bakarmısınız?

dememle bi kız geldi siyah saçlı bi şeydi.

-Ne var?

demesiyle hemen lafa atıldım.

-Karımı arıyorum. Kayboldu. Kıvırcık saçlı uzun uzun kirpikleri var kahverengi çok güzel gözleri...

Töre (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin