12.Bölüm/ Daha Fazla Dayanamayacağım...

16.6K 387 12
                                    

Final yapmıyorum vaz geçtim biliyorum bi final diyip geri degil diyorum neyse iyi okumalar :)

Lutfen yorumlariniz benim icin cok onemli lutfen yorum yapin....

İyi okumalar zaman ayirdiginiz icin tesekkur ederim...

Gözerimi açtığımda hantanede olduğumu fark ettim. Kalkmaya çalışmamla her yerim ağrımıştı. Etrafa göz gezdirince Keremin koltukta uyuyakaldığını gördüm. Kapıdan giren hemşireyle,

-uyanmışsınız bakıyorum :)

Dedi gülümseyerek zoraki gülerek

-evet şey acaba ne zaman hastaneden cıkabilirim?

Dememle hemşire dosyaları karıştırdı.

-bu konuyu doktorumuzla konuşmalısınız...

Dedi benden saklanan birşey varmış gibiydi...

-Zeynep? Zeynep bebeğim?

Diyr yanıma hızla gelen Kerem e sıkıca sarıldım ama o ahtopot gibi sarılıyordu...

-Ke-Kerem boğ-luyorum...

Dememle benden ayrıldı...

-iyimisin nasılsın bi yerin ağrıyormu? Canını acıttımı? Özür dilerim ben..

-Kerem kendine gel bisi olmadı ben buraya nasıl geldim bana noldu anlatsana bi?

Dememle huzursuzca kıvrandı..

-Kereeem ne oldu?

Dememle derin bi nefes çekip ofladı şefkatle bana bakarak yüzümü ellerim arasına aldı...

-Zeynep swn bayıldıktan sonra polis geldi. Can ve Yağmuru yakalandı. Bizde hastaneye geldik doktor seni ameliyata aldı durumunuz kötüymüş 3 saat sonra doktor seni kurtardığını ama bebeğimizi kurtaramadıklarını söyledi...

Dedi sona doğru sesi kısılmıştı... Ne yani benim bebeğim öldümü o Yağmur yüzünden ellerimi karnıma getirdim gözümden bi yaş akmasıyla...

-şşş sakın ağlama tekrar yaparız hatta bi düzine boy boy ne dersin?

Diye sırıtınca istemsizce sırıtıp burnumu çektim...

-söz mü?

Diyince gözlerini büyüttü,

-bir düzine cocuk Zeynep eminmisin?

Deyince sırıttım...

-hıhı evet bi düzine boy boy böyle senin gibi tatlı...

Deyip kücük cocuk gibi yanaklarını sıktım...

-ya Zeynep eminmisin ya? Bak bi düzine nasil bakacaksın onlara uyutmazlar bide ahh hele çiş yapınca oofff....

Diye yüzünü burusturunca sırıtmam büyüdü...

-şaka ya yaparız 3-4 tane yeter bize.

Dememle güldü

-Hazırlıklara başlasakmı ne artık diyorum yani 5 gündür zor sabrediyorum yani...

Demesiyle gözlerimi buyüttüm..

-ha bide sayıyorsun?

-ee tabi ben bi yakısıklı kas yığını Kerem Sayer :D

-ee tabi bende Zeynep Sayer :D

-yani diyorum...

Deyip dudağıma yapışmasıyla açlıkla ve özlemle karşılık verdim...

Üst dudağını emmemle Kerem inlemişti Alt dudağımı esir almış somürüyordu... Araya dillerimizde girince kerem yatağa cıkmış üstümde duruyordu...

Aniden öksurme sesiyle hemen ayrıldık ve arkamızı döndük..

-Şey ben uyandığınızı duyunca geldim... Taburcu olmak istiyormuşsunuz eğer sizin içinde uygunsa bugun taburcu olabilirsiniz...

-hemen taburcu olalım valla daha fazla dayanamayacağım...

Diye Kerem üstümden kalkınca yüzüm kıpkırmızı olmuştu doktor ise bıyık altından gülüyordu... İkisininde odadan çıkmasıyla hemsire geldi kolumdaki serumları cıkartıp giyinmeme yardım edip gitti...

Odada beklerken Kerem kapıdan girdi.

-hazırmısın?

-evet

Dememle yanıma gelip beni aniden gucağına aldı.

-Ayyy Kereem indirirmisin? Yürümeyi biliyorum..

-hayır hanımefendi gucağımda gideceksiniz...

Diye söyleyince onu ikna edemeyeceğimi anlayıp kafamı omzuna yasladım. O güzel erkeksi kokusunu icime çekerek gözlerimi Kereme cevirdim.

O kadar yakısıklı tatli bi okadar baklavalı bi erkeği kim istemezki onu bende özlemıştim eve bi an önce gitsek iyi olcek :D ehehhe :D

Lutfen yorum ve vote yapin en cok yorum istiyorum cunku goruslerino onemsiyorum...

Töre (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin