22.Bölüm/Why Me God¿¿¿

13K 344 43
                                    


İyi okumalar

×

Kitabima vakit ayirdiginiz için teşekkürler

Δ

İyi tatiller

Yorum ve bol bol vote istiyorum.

Cnm çk sklyr bana arkds lzm yha.. Cm ynlzm khrtsn!

~

¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡

π

Çok uzun bir bolum olmadi aslında uzun yazmistim kaydedilmemis :((((((

#

¿¿¿¿¿¿¿Why Me God??

±

Bölüm başlıği çok saçma oldu cnm istediği için yaptım...

Δ§×÷π√√•~°#

Kerem'in gitmesiyle elbiselere göz atmaya başladım. Hepsi kısaydı ve ben bunlari  giysem Kerem beni öldürürdü. Ama ona meydan okuyup kısa bir elbise alacaktım. Gözüme takilan siyah elbiseyi elime aldim ve göz gezdirdim gerçekten güzeldi ve kisaydi. Hizla kabine gidip üstümu giyinmeye başladım.

Kabimden cikip aynada kendime bakinca gerçekten elbisenin fazla iddiali olduğuna kanağat getirdim ve ustumu değiştirip kasaya ilerledim. Elbiseyi uzatip parasini odedim. Poseti alip mutlulukla mağazadan ciktim ve bir taksi durdurdum. Evin adresini verdim. Araba durunca taksicinin istediği miktarin fazlasini vererek taksiden indim.

Eve girmemle herkes düğün telasindaydi. Benden yardim istememeleri için hizla merdivenlerden çıktım ve odaya kendimi attım. Kerem yüzünü bana çevirdi ve  bakti elimdeki posetde dikkatli bakmisti. Yatağin diğer tarafına dönerek o kusursuz yüzünü benden sakladı.

Hizla elbiseyi posetten cikartip dolabin en ücra koseleriine koydum. Üstüme ceki düzen verip yatağa girdim ve Kerem'e sokuldum. Beni iteleyerek yatagin diğer ucuna gitti. Bende daha fazla ona sokularak benden uzaklaşamamasini sagladim. Tam beni iteleyecegi zaman hızla Kerem'in sirtustu yatmasini saglayip gucagina oturdum.

-Kereem neden benden kacıyorsun?

Dememle gözlerime dikkatlice baktı ve dudaklarını araladı.

-0 elbiseyi giymeni istemiyorum.

Diyerek dolabi işaret etti. kafamı olumsuzca sallayıp

-Giyeceğim Kerem!

Diye sesimi yukseltmemle oturur pozisyonuna geçti bende üstünde ata biniyormus gibi duruyordum.

-Elâleme oranı buranı göstermene izin veremem Zeynep!

-1 ben elâleme oramı buramı göstermiyorum.  2 o elbiseyi yiyeceğim 3 düğünde görüşürüz.

Diyerek üstünden kalktım ve odadan annem gile yardim etmek için ciktim.

×××××

DÜĞÜN ZAMANI

×××××

Melis heyecanla eline gelinliğini aldı.

-Hadi yardım et şunu giymeme

Demesiyle gülümsedim ve gelinliği tuttum. Üstünü çıkartıp gelinliğin içine girdi.

-Hey Melis iççamaşırinı giydinmi?

Diye gülmemle sinirle karışik şekilde gulumseyip

-Aksel en açıklarını aldı. Giymem ben onları yaaaa...

Töre (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin