25.Bölüm/Yine mi Sen LAN?

10.5K 256 16
                                    

kısa oldu ama haftaya telafi ederim.

Oukuduğunuz için teşekkürler :*


Akselin ağzından...

Odaya hızlıca girdim bugün'ü sabırsızlıkla beklemiştim. Odaya göz atınca Melis'i görememiştim.

-Melis Saklanbaç mı oynuyorsun benimle? Bebeğiimmm..

Dedim odaya göz atarak, yatağın altına eğilerek baktım Melis için fazla küçüktü burası ve bunu ona söylesem eminim çok pis azar işitirdim. Yatağa tutunarak ayağa kalkaraken yorganın altındaki çıkıntıyı fark ettim. Onu bulamayacağımımı sanmıştı acaba?

Ceketi çıkartarak, rahaylamaya çalıştım. Yorganın altında kendi tarafımdan girdim ve ellerimi Melis'in beline koydum, kendime çektim. Çekmemle Melis'ten acıyla gelen iniltiyi duyunca hızla doğrulup yorganı yatağın üstünden attım.

Melis'i sırt üstü yatırıp yüzüne bakmamla, kalbime bir acı saplandı. Dövülmüsmü belli değildi. Dudağı patlamış, yüzünün bir bölümü kızarmıştı.

-Aksel..

Dedi mırıltıyla

-şş bebeğim sakin ol şimdi seni hastaneye götüreceğim.

Dedim sakin olmaya çalışarak, ellimi sırtının altından geçirip kolumu tutmamla acıyla çığlık attı. Elime baktığımda kan olduğunu fark ettim. Hızla Melisin kolunu açıp bakmamla bıçak yarası olduğunu anlamıştım.

-Melis neler oldu burada?

Diye sorarak koluna dikkat edip gucağıma aldım. Yataktan kalkınca kafama gelen darbeyle Melis'in üstüne yatağa yığıldım.

Zeynep'in ağzından,

Kerem'in dudaklarımdan ayrılmasıyla yorgun bedenimle yatağa uzandım. Kerem'de uzanıp ellerini belime koydu ve beni kendine çekti. Cıplak bedenlerimiz birbirine değerken yavaşça gözlerimi kapattım.

Fazlasıyla yorulmuştum, bu azgınlık nereye kadar giderdi merak ediyorum. 40  yaşındayken düsümsenize göbelekli bir Kerem benimle gece..... Ah boşver Zeynep hem o baklavalar kolay kolay tükenmez, tabii yalayıp yutmassan ;)

O anda gelen inlemeyle Kerem gülüpseyip,

-Melis'e acıyorum Aksel benden daha fazla azgın.

Dedi sırıtarak,

-o konuda emin değilim, haşatım çıktı Kerem resmen!

Diye sitem etmemle,

-kocaya bağırılmaz cık cık cık,

Diyerek ellerini göğüslerime getirip daireler çizmeye başladı.

-Ahh Kereeem bidahamı?

Dedim boğukça,

-bidaha

Diye fısıldayarak kulağıma konuştu. Erkekliğinin baskısını hissediyordum.  Yarın yürüyemeyecektim... Off aksdj

Dudaklarımda hissettiğin Kerem'in dudaklarıyla ağzımı araladım. Keşfe çıkmasıyla kendimi ona bırakıp uyum sağlamaya çalıştım.

Elleriyle  bacağımı okşamasıyla inledim ve elimi kaslarına değdirdim. İkimizde boğukça inlemiştik. Elleri bacak aramı bulduğunda keyifle gülümsedim. Fazla iyiydi bu işte fkat ilki olmak isterdim yhani...

O anda gelen gümbürtüyle Kerem'le birbirimize baktık. hızla üstümden kalkıp pantolonunu giydi.

-ben bakıp geliyorum bekle beni!

demesiyle kafamı onayladım. Birdaha gümbürtü gelmesiyle çarşafı üstüme sarıp banyoya ilerledim. Kerem odadan çıkmıştı. Banyodaki aynanın karşısına geçip bitkin vicuduma baktım. Zayıflamıştım. Saçlarım uzamış ve kırıkları çoğalmıştı. Vicudumdaki morluklar ise Kerem'in şah eseriydi.

Gelen büyük gümbürdüyle yerimden fırladım ve

-Kereeem!

diye bağırdım. Hızla çarşafa sıkıca sarılarak odanın kapısını açtım.

-Kereeem!

dedim tekrardan hafif bağırarak. Ses gelmeyince merdivenlere doğru gittim. Aşağı bakınca gördüklerim karşısında şoka uğradım. Kerem, Aksel ve Melis bağlanmış öylece duruyorlardı. Hızlı adımlarla aşağı inerken ayağımın kaymasıyla yuvarlanarak merdivenlerden kendimi saldım.

KEREM'İN AĞZINDAN

Odadan çıkmamla Aksel'i taşıyan maskeli bir adam görmüştüm. Tam kafasına indireceğim darbeye hazırlanırken boynumda damarlarıma gönderilen sıvı ve tatlı acıyla gözlerim istemsiz olarak kapandı ve yere yığıldım.

ZEYNEPİN AĞZINDAN

Gözlerimi açtığımda heryerimde hissettiğim acıyla yüzümü buruşturdum. Ellerimi oynatmaya çalışmamla bağlandığımı anladım. Etrafa baktığımda Kerem, Aksel ve Melis'te bağlanmış duruyordu. Hepimizin ağzı bağlı olduğunu gördüm. Yerimde kıpırdanmamla gelen topuk sesiyle başımı o yöne çevirdim.

Yine mi sen LAN?

~THE AND~

yarın matematik yazılımvar lütfen 100almam için dua edin ! haftadır çalışıyorum. :*

bölüm kısa oldu ama haftaya telafi ederim İnşallah:

Töre (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin