35. Bölüm/Keremşanti

8.6K 166 19
                                    

Geç geldi özür dilerim. Biraz kısa ama yeni bölümü yazınca hemen yayınlayacağım. Güzel yorumcuklarınız için çook teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ^^


Kerem elleriyle kalçamı sıkmasıyla ağzına inledim. Tanganın ipleriyle oynamaya başladı. Üst dudağını ıstırıp dudaklarımızı ayırdım. Kerem in boynundan başlayıp kasıklarına kadar yaladım. Ardından kasıklarına dişlerimi bastırarak içime emdim. Kerem dterbiyesizce inlerken elimle erkekliğini kavradım.

Her saniye daha fazla büyüyor gibiydi. Dudaklarımı erkekliğinin ucuna getirmemle, vücudunu bana itti. Ağzıma uç kısımı girerken beynim yerine geldi. Ne yapıyordum ben?

Hızla ayağa kalktım ve dolapları karıştırmaya başladım. Kerem anlamazca bana bakarken birden sırıttı ve elinde nutellayı salladı.

"Bunu mu arıyorsum?"

"Hayır"

Dedim ve göz kırptım. Elinde sprey krem şantiyi gösterdi.

"Bu?"

"Hayıır"

Dedim ve alt dolapları açtım.

"Peki bunu?"

Diyerek karamel sosu göstermesiyle ayağa kalktım. Zafer edasıyla gülümseyen Kerem'in elinden karamel sosunu aldım ve açıp ağzıma sıktım. Çok lezzetliydi. Zevkle sosu yerken Kerem bana anlamazca bakıyordu. Tezgah üstünde ki cetveli alıp gösterdim.

"Bunu arıyordum."

Dememle inledi.

"Bence şu an ondan daha mühim işlerimiz var."

Demesiyle dudaklarına hatırı sayılır bir öpücük bıraktım.

"Cezan var unutma."

Diyerek diz çöktüm. Cetveli erkekliğinin başlangıç yerine koyup elimle cetvele dayadım.

"Oha!"

"Kaç cm miş?"

Diyerek sırıtmasıyla,

"28"

Dedim şok geçirerek.

"Bak şimdi"

Diyerek erkekliğini avcuma koydu ve ileri geri hareketleri yaptırdı. Avcumda sertleşirken kadınlığımdan sularım akıyordu. Islanmıştım.

"Şimdi ölç" demesiyle tekrar ölçtüm.

"İnanmıyorum... 30 cm."

"İzle daha"

Diyerek vucutlarımızı birbirine yapıştırdı ve erkekliğini bacak arama getirdi. İçime sokmadan gelgit yapmaya başladı. Sürtünüyordu. Kollarımı Kerem e sarıp ondan destek aldım. Tanrım bu adam beni azdırıyordu. Kadınlığım kaşınmaya başlayınca ağzımdan inleme kaçırdım.

"Kereeem"

Dedim kısık sesle ve Daha fazla gel gite dayanamayıp, bağırarak sarsılarak boşaldım.

Zevk içinde boşalırken Kerem e yapışmıştım. Son kez inleyerek boşalmamı sonlandırdım. Dizlerimin bağı çözülmüş gibiydi ayakya zor duruyordum.

Kerem benden uzaklaşıp penisini uzattı.

Cetvelle tekrar ölçtüm.

"32 mi?? YUH! Korkuyorum artık kaç cm e kadar uzayacak bu??"

Dememle güldü.

"Sana kavuşana kadar böyle devam edecek."

"Israr etme Kerem lütfen."

Dememle biraz düşündü ve pislikçe sırıttı

"Tamam ama bu çıplak banyo yapmayacağımız anlamına gelmez."

Demesiyle gözümü pörtlettim.

"Daha yeni banyodan çıktım."

Dememle karamel sosu başımdan aşığı sıktı. Çıığlık atarak kaçmaya çalışırken Kerem daha fazla sıkıyordu üstüme.

"Sen istedin!"

Diye bağırıp sprey krem şantiyi aldım ve Kerem'e sıkmaya başladım. Vücudu traş köpüğü gibi bembeyaz olurken sadece kahkaha atıyorduk. Sonun da Kerem'in sosu bitmesiyle, onu yere yatırıp üstüne çıktım. İkimizde sırıtıyorduk.

"Aşkım."

Diyip dudağına yaklaştım ağzını açmış beni bekliyorken krem şantiyi ağzına boşalttım. Yüzü dahil her tarafı tekrar krem şanti olurken, ağzındakileri bi taraftan yutup bi taraftan çıkarmaya çalışıyordu. Gülerek gucağından kalkmaya çalıştım. Beni sıkıca tutup ayağa kalktı. Ayağımı Kerem'in beline sarmış bi vaziyette duruyorduk.

"Dur bakalım küçük hanım! Daha banyo yapacağız."

Diyerek beni gucağında hoplatarak banyoya gitti. Allah'ım sen beni küçük Kerem'den koru :D

Töre (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin