Yeni bölüüüüm hoşgeldiiii :)
Bu bölüm için öyle şeyler araştırdım ki mzbdksheu.
-
36.Bölüm/Ilk Adım
-
"Bence artık yeter Kerem!"
Dememle bana 'daha bitmedi' der gibi baktı. Şuan ne mi yapıyorduk? 3 saattir banyodaydık. Ellerim ayaklarım buruş buruştu. Kerem ise suda oynuyor, arada saçımı yıkıyor oynaşmaya çalışıyordu. Sabahtan beri kuduruktu salak şey. Sıcak suyu açıp ayağa kalktı. Kerem'in ayağa kalkmasıyla başımı eğdim. Çıplaktı. Yüzümün kızardığını hissederken,
"Gene mi utandın sen?"
Diyerek kafamı tuttu. O bölgesiyle tekrar göz göze gelmemek için ayağa kalktım.
"Kerem sus hadii! Her tarafım buruş buruş olduu."
Dedim ve suyun altına girdim. Kerem'in ellerini kalçamda hissetmemle,
"Oynasacak halim yok."
Dedim ve saçımı duruladım.
"Köpük olmuş aşkım. Onu temizliyordum."
Diyerek arkamdan sarılmasıyla güldüm.
"Hadi ama Kereem!"
Dedim kıkırdayarak,
"Pekii ya pekii. Ama gece istediğimi alacağım bebeğim."
Diyerek göz kırmasıyla yüzüne şeker şeker baktım. Sıcak suyun altında durulanıp, Kerem'den önce banyodan çıktım.
Gardrobu açıp sütyen takımını çıkardım. Hayatımızın baharını yaşıyorduk. Yaşlanmadan hevesimizi herşeyden almalıydık. Siyah dantelli sütyen ve tangayı hızlıca giydim. Kerem banyodan çıkmadan giyinmiş olmak istiyordum. Suyun kapanmasıyla hızla kırmızı sabahlığı giydim. Ayağıma da kırmızı tüylü terliklerimi giymiştim. Banyodan hiç üstüne havlu falan dahi giymemiş rahat bi Kerem çıktı.
Benimle gözleri buluştu hiç utanma falan da yok haa, rahatca üstüne kıyafetlerini alıp giydi. Ben ona bön bön bakarken o üstünü giyiniyordu.
"Istersen geceyi beklemeyelim?"
Demesiyle Kerem'in kendime geldim.
"Pis yaaa"
Dedim ve gülerek odadan çıktım. Merve ile beni korkuttugu için ona 1 hafta seks yok demiştim ve bunu unuttuğumu sanıyordu salak. Mutfağa girmemle çıkmam bir oldu. O kirli yerleri hiç temizleyemezdim. Oturma odasına gidip oturdum. Elime kumandayı alıp televizyon izlemeye başladım.
Kerem'in yukarıdan inmesiylr dikkatimi ona verdim. Giyinmişti.
"Nereye gidiyorsun?"
"Şirkete babamın yanına gideceğim. Sen evdesin değil mi?"
"Evet evdeyim. Geç kalma."
Dememle sırıttı.
"Hiç geç kalır mıyım? "
Dedi ve yanıma gelip yanağıma öpücük kondurdu. Yaptığı imayı anlamıştım. Kulağıma yaklaşıp,
"Üstündeki siyah takımı parçalamamak için kendiki zor tutuyorum."
Diye kulağıma fısıldamasıyla gözlerimi pörtlettim.
"Sen! Seni sapık! "
Dememle,
"Bende seni çok seviyorum aşkım"
Diyerek evden çıktı. Ne ara üstümü görmüştü bu? Yoksa giyinirken mi izlemişti. Pis ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre (ZeyKer)
FanficTöre kurbanı olan Zeynep aşkın kapılarını bu sayede açar, Ama bilinmeyen şeylerde vardır ortada, Bir delirme hikayesini okumaya hazır mısınız? inanılmaz bi Komedi hikayesi √ inanılmaz bi Zeyker hikayesi √ Δ-LUTFEN DİKKAT-Δ BU KİTABİN TELİF HAKKİ O...