#Wattys2014
güzel bi bölüm yazdım alın bakalım :D
Yüzümde hissetiğim soğuk havayla irkildim ve gözlerimi araladım. Kerem beni gucağına almış götürüyordu. Anlaşılan Mardin'e gelmiştik. Bu anın keyfini çıkarıp iyicene Keremin gucağına yayıldım:D o mis gibi kokusunu içime çektim ve gözlerimi tekrar yumdum.
Fakat uyuyamıyorum en azından yatak odasına kadar böyle bekleyeyim diye düşünürken babamın sesini duydum.
-ooo hoş geldiniz gençler.
-hoşbulduk Zeynep uyuyor iyi geceler.
Deyip merdivenlerden çıkmaya başladı. Bende bir gözümü açarak etrafı kontrol ettim kimse yoktu iki gözümüde açıp kereme baktım. Ona baktığımı anlayınca bana kafasını çevirdi.
-numaramı yaptın sen bakıyım?
Diye muzipçe gülerek sorunca tahrik edici bi sesle
-evet numara yapıyordum bayım.
Deyip kulak memesine yetişip ıstırdım. Teninin ürperdiğini ve kaskatı kesildiğini anlayınca sırıttım ve tekrar kulağına yöneldim.
-tahrik mi? Oluyorsun?
Kerem in nefes alış verişleri sıklaşmıştı. :D ehehe kerem i azdırma operasyonu :D
-zeynep bunların hepsi sana misil misil dönecektir haberin olsun!
Diye ciddi bi tonda söleyince korktuğumu belli etmemek adına sırıttım ve başımı geriye doğru yasladım. Kerem odaya girince beni aniden bıraktı.
-öküz düşüyodum.
Dememle sadece sırıttı ve banyoya girdi. Kendi kendime
-bi öküzle evlenirsem bu olur işte ö-küz!!
Diye fısıldayarak bağırdım. Ve üstüme geceliğimi giyindim. Yatağa doğru geçerken kapıya yaslanmış ve altında sadece havlu bulunan bi adet KEREM :D
Aman Tanrım Didim bu ne böyle Zİ-YA-FET! Resmen yaaağğğhh :D
Gözlerimi Keremin vücudundan alıp
-öküzün trene baktığı gibi ne bayıyorsun be!
Diye şakadan atar yapıp yatağa girdim ve yüzüme kadar çiçekli böcekli örtüyü örttüm. 2-3 dakika sonra yatağın sağ tarafı çökünce Kerem olduğun anladım YOK DEVE YANİ ZEYNEP!
Belimde hissetiğim ellerle irkildim Kerem beni yavaşça kendine çekerek vücudumuzun birbirlerine değmesini sağladı AMAN TANRIM ÜSTSÜÜZ YATIYORDU VE KASLARI-doğrusu baklavalar :D- SIRTI AÇIK OLAN GECELİĞİME DEĞİYOR AMAN TANRIM :o
Vücudum doğal olarak bu kaslar karşısında irkilmişti.
-eşit olalım trenciğim :D
Demesiyle ona döndüm neyi kastediyordu?
-ne diyosun Kerem?
Dememle
-işte bunu
Diye elleri ile geceliğimin üstünü tutup çıkardı hemen arkamı dönüp yüzümün kızarıklığını sakladım. Teni tenime daha ÇOK değiyor ve bu tahrook edcooo!!!
-artık eşitiz uyumak istiyorum.
Diye kafamı yastığa daha fazla gömmemle Kerem enseme doğru nefesini üfleyerek konuştu.
-daha eşit değiliz.
Demesiyle sütyen kopçam açılmıştı.
-Kereeemm
Diye fısıldamamla sırıttığını anladım BÜYÜCÜ DEĞİLİM AMA ANLADIM ÇÜNKÜ O BİR SAPIK!!!
Sütyeni tutup odanın bi köşesine fırlatmasıyla bi elini belime bi elini göğsüme koydu.
-ya Kerem çek elini oradan bakiyim!
Dememle beni tutup kendine çevirdi.
-birileri utanmışmı? Ugucugucu
Diye alay etmesiyle gelen cesaretle
-Hayır utanmadım.
Diye bastıra bastıra söyleyerek ellerimi keremin beline sardım. Göğüsüm, tenim. Her herimi ona yasladım ve gözlerimi yumdum. Bacağımı da Keremin üstüne atmamla KABARMIŞ ERKEKLİĞÖÖ BENÖÖ KORKUTTMUŞTÖÖÖĞĞ!!!
Hemen ayağımı geri çekecekken
-korktunmu tren?
-korkmadım ÖKÜZ!!!
Diye bacağımı sertçe aynı yere tekrar koymamla keremin ağzından ufak bi inilti çıktı sırıtarak kafamı iyice göğsüne yaslayıp gözlerimi yumdum...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah gözlerimi açtığımda Kerem beni TACÖZ EDEYOOO :o kafasını göğüs arama gömmüş, bi eli bacağımda bi eli belimde ayağıyla sağ bacağımı kıstırmış. Derin bi nefes vererek.
-Kerem?
-hı?
Hemen cevap vermesiyle şaşırdım
-uyumuyormuydun sen?
-hayır bırakta şu anın tadını çıkarayım zaten hastasın..
Son yerleri zar zor duymuştum ama azdığı belliydi. Dün gece fazlamı ileri gitmiştim??
Ellerimi keremin sırtına koymamla teni ürperdi ve birden bacağıma değen kabarıklıkla gözlerimi pörtlettim OHA KEREM YANİ AZ KALSIN KÖZÜM FIŞKIRIYORDU RESMEN!!!
-Kerem?
-Kereeemm?
-ya Kereeeem kalk üstümden bak yarın düğün var hazırlanmam lazım!
-düğün yarın bu-gün de-gil !!
Diye heceleyerek söyleyip dudağını göğsümde değdirdi tahrik edici...
Bu iş tehlikeli bi hal alıyor ama normal KOCAM Bİ SAPIK :DDD
güzel bi bölümdü değlimi? bi sürü cote ve yorum istiyorum :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre (ZeyKer)
FanficTöre kurbanı olan Zeynep aşkın kapılarını bu sayede açar, Ama bilinmeyen şeylerde vardır ortada, Bir delirme hikayesini okumaya hazır mısınız? inanılmaz bi Komedi hikayesi √ inanılmaz bi Zeyker hikayesi √ Δ-LUTFEN DİKKAT-Δ BU KİTABİN TELİF HAKKİ O...