one direction 2-

434 60 39
                                    

Zobudila som sa na budík. Jak ja ten zvuk neznášam. Vipla som ho a hneď vstala. Prišla vychovávateľka. ,,Tak dnes si už vstala huh?!" Zakričí na mňa.

Som v deckom domove. Nemajú ma tu veľmi radi. Dnes si ma mal konečne niekto adoptovať. Skákala som až po strop keď odišla a a šla som sa umyť. Všetky veci som už mala pobalené vfčera.

Vždy som kcela z tadiaľ vipadnúť. Bolo to hrozné. A dufam že sa tu uz nevratim.

Pošla som do kancelárie s riaditeľkou kde pred nami už sedel mušš. Mal asi 25 čo som ja mala 18. Dostala som papier kde boli o ňom údaje aký je atd.

Meno: Liam Fayne
Vek:22
Zaujímavosti: slobodný,zo skupiny One Direction,

Hneď som jej prikývla. One Direction som poznala ale nikdy by ma nenapadlo že by sonn ich stretla. Nie žeby som šla že je slávny a bohatý.. to len preto lebo som chcela z tadiaľ odísť ( ͡° ͜ʖ ͡°)..hej..

Podala som si s ním ruku a mnou prešla akási vlna energie. 🌚🌊🔌

Usmiala som sa na neho a on mi úsmev dvakrát opätoval. Už teraz som vedela že si budeme rozumieť. Švimla som si že na mňa žmurkol. Začerveňala som sa ako dúhový pretlak a bola som v raji. Ani som sa nenazdala a bola som ored obrovským domom. ,,Wow" to bolo jediné na čo som zmohla. Zobral mi kufor a šli sme do domu. Poukazoval mi celý dom a moju izbu ktorú mam samozrejme k tomu aj kúpeľňu kde bola obrovská vaňa aj pre 5 ľudí.

Rozhodla som sa prezliecť. Obliekla som si biely crop-top a čierne skinny jeans. Ale bolo veľmi horúco 69° tak som si zobrala skinny jeans ale po kolenáaá.

Potom som prišla za Liamom do kuchyne kde robil obed. ,,A-ahoj" zakoktal pri pohľade na mňa. Jeho ústa boli otvorené až do mariánskej priekopy. ,,Čo robíš žrať?" Opýtala som sa ho sladko. ,, Vyprážaný syr s hranolkami a k tomu zeleninový šalát." ,,Chceš pomôcť?" ,,Nie už to mám hotové" ,,ok, a čo ostatní chlapci?" ,,Oni šli niekam preč" ,,aha.." odpovedala som.

...

,,MMMMMMM to je výborné!" Pochválila som mu s plnou pusou. ,,Ďakujem."

Fuj to čo je za chu*ovinu...take som v živote nejedla.

Večer sme sa dohodli že si pozrieme film. Chcel pustiť horror ale ja som ho prehovorila na romantický. Zobrala som misku popcornu a šla k notebooku. Celý čas som sa o neho opierala ako zdochlina o pouličnú lampu dokým som nezaspala .

Cítila som jeho úsmev..úsmev tvorený troma kazmi a jedným vytrhnutým zubom ktorý mu už v živote nenarastie lebo nemá škrečka.

Od zárubne ma hodil do izby na posteľ kde som nohou rozbila okno ktoré bolo nad posteľou. Dal mi pusu na čelo a trieskol dverami.

RaÁno

Zobudila ma vôňa pripečených lievancov. Vyletela som z postele a dala si roztrhané džínsy a čierno červenú značkovú košeľu z čiňaku. Pustila som si pesničku od twtwixxa. Fakt pekne ju upravil. dala som si ju aj na budík ktorý mi má zvoniť o pol hodinu. Keď som vyšla tak som do niekoho narazila. ,,Oh, ahoj prepáč akurát som po teba šiel. Na raňajky." ,,V pohode a ok." Chytla som ho za ruku a šli sme.

,,Tak čo, chutí?" Opýta sa ma keď si vložím prvé sústo do úst. ,,Je to ako dúha!" Poviem s plnými pyskami.

Takú chu*ovinu som v živote nejedla...

,,Počkaj..tu máš kúsok" zotrie mi palcom pery a začne sa približovať k mojej tvári. Pre našu smolu mi začal zvoniť budík. Ale jeho to nijak nerozrušilo kým ma nepobozkal.

Zrazu si kľakne na kolená ,,vezmeš si ma?" ,,Áno!" Skríknem.

O desať rokov sme mali koňa, švine,sliepky a psa a osem detí. On smelo pokračuje vo svojej kariére a ja som podnikateľka všetkých firiem v dedine.










Nudné čo?
Ja viem..

A prečo som mevydala novú časť?? No..

1. Nemám nápady :>
2. Začína škola a už nám hádžu testy a odpovede do hlavy :)
3. Potrebujem poradiť o ďalších možnostiach na príbehy :'>

A samozrejme vám všetkým ďakujem za hviezdičky a za to že to vôbec čítate :'}

A poraďte aká téma má byť ďalšia 😭 zatiaľ čau xd

Kontrolovať chyby som neopravovala lebo som už chcela vydať čo najskôr a som lenivá :'3

KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)Where stories live. Discover now