Krv

177 24 63
                                    





,,MAAROŠ ŠAK ČO TI JE HOĎ TAM TÚ LOPTU!!" Zakričal na mňa tréner, ale aj tak som ho ignoroval a sledoval som okolo seba. Som predsa najlepší hráč basketbalu, veď nech im je jasné že viem čo robím. Ale ak sa mám priznať, tak som celkom aj rozmýšľal o modelingu ktorý dnes mám navštíviť už po 69828 krát. Pozriem sa na mojich spoluhráčov ktorí tiež nechápali čo idem urobiť. Pozriem sa na Dereka, ten už asi dlho nepil krv, je strašne bledý. To ale nehovorím o sebe. Pomaly sa už ani nedokážem sústrediť. Pozriem sa na náš nepriateľský tým, tí sú samozrejme vlkodlaci. Len čakajú čo urobím, aký pohyb. Ešte som si zaviazal svoje gucci topánky za čo som a uchechtol keď mi dávali nechápavé pohľady. A práve keď sa učiteľ nepozeral, lebo ten je človek tak som sa rozletel ku košu a dal som gól. Druhý tím zavrčal. Naši sa zasmiali a mierili sme potom do šatne.

Matroška pov


,,Eugen ale ja to myslím vážne! Zdálo sa mi že ma upír kusol do oka a mne sa potom sfarbilo do červenej a premenil na!" Eugen je môj brat. ,,To je nezmysel, upíri neexistujú" ,,čo keď to bol niejaký symbol?" ,,Daj pokoj"

Maroš pov


Prišli za mnou ešte moje fanynky z nižšieho ročnika ktoré teraz pribehly. Všimol som si novej vône, vtedy mi začalo v hlave hrať TRI PALOSKY a hľadal som ju. Bolo to nízke a blonďaté dievča s modrými očami. Pozerala sa na mňa ale keď si všimla že ju sledujem tak odvrátila oči na druhú stranu hlavy.

Veď ja si ju chytím. Zrazu započujem ako sa Demeter bije s Ivanom. Ach, zase musím zakročiť. Prídem k nim a odtiahnem ich od seba. ,,Idioti, veď máme byť nenápadní, sú tu aj ľudia." odídem potom od nich ale do niekoho narazím. Bola to tá blond. ,,Ty si maroš, že?" ,,Á-áno" maa strašne pekný hlas. ,,Ževraj mám s tebou robiť projekt o športe" ,,Ale veď ty si myslím len dnes nastúpila do š-školy?" ,,áno, ale chce zistiť aká som." ,,Dobre teda, ako sa voláš?" ,,Matroška. Pôjdeme k tebe?" škola sa vlastne už teraz končila čiže preto ,,hej, poď"

MATROŠKA POV

Možno sa to len zdálo, ale bola som strašne nervózna. Už od prvého pohľadu sa mi páčil a dosť. Keď sme už šli, tak sme stretli aj môjho brata Eugena. ,,M-matroška..kto je to?" Opýtal sa ma Maroš. ,,To je môj-" ,,Som Eugen." ,,Aha..chápem," zatváril sa smutne ,,TO ALE NEZNAMENÁ ŽE NEMOŽE BYŤ SO MNOU!" silno ma chitol za ruku a odviedol preč. ,,J-ja ti to vysvetlím!" ignoroval a ťahal ma preč. ,,Prečo si tak.." ,,Som upír, dobre?!" Zastavil sa mi tlak. Teraz ma zabije a kusne do oka.

,,Ale nechcem ti ublížiť, neboj. Poď urobiť ten projekt."

ĎaLšÍ ďEň

Dnes som ostala doma. Eugen sa čudoval a stále vypytoval čo to malo byť včera ale ja som mu neodpovedala. Napísala mi Vanesa. Ah bože to je štetka školy, ani neviem prečo sa s ňou bavím. Ževraj keď sa vyserie tak si strieknie voňavku na riť aby prdela pekne.

Vanesacmuki: ahooj nevidím ťa dnes v škole 🤔🤔🤔🤔🙄🙄😢😢

Ja: hej no ostala som doma je mi zle

Vanesacmuki: oh bože chúďa moje mám ti priniesť voňavku?😱😱😱🤧🤧🤧😥😥😌😘💔💔💔😿

Ja: nie...vďaka

Vanesacmuki: HMMMM😳🤐🤐😰😰😨😰😰😱😱😱😱 tak zajtra hlavne príď yoh? Chcem ťa vziať so sebou na párty a chcem ti spraviť taký MENŠÍ make Up pretože ho potrebuješ ♥️♥️♥️♥️♥️😻😻😘😘😚😚 tak sa vyzdrav

Ja: j-jasné, ahoj

Vanesacmuki: paapaa 😘😚😍🖤♥️♥️

O hodinu
,,Eugen? Eugen kde si? To nieje vtipné!" Vošla som do kuchyne a zrozila som sa. Na zemi ležal v kaluži krvi Eugen a nad ním Maroš. ,,M-maroš ako asi mohol-l " ,,to nieje tak ako to vyzerá!" ,,ČO zabil si mi brata, a ešte novým nožom!!!" ,,Ale naozaj ja-" ,,VyPaDnI tY vRaCh"

Po tom incidente som sa mu dlhú dobu vyhýbala. Musela som si aj nájsť prácu lebo nás živil Eugen a poisťovňa.

Vraciam sa parkom. Je tma a je mi zima. Myslím, že som sa stratila. ,,Matroška-san!" Ten hlas poznám. Počujem bežiace kroky. Otočím sa ale v tom momente má už niekto objíma a plače do ramena. ,,M-Maroš...?" ,,Matroška" ,,Maroš..ja-" ,,Matroška. Otoč sa." Otočila som sa a predomnou stál Eugen. ,,EU-GEN?!A-ale ako?!!"

,,Matroška," začal Maroš, ,,všetko ti vysvetlíme tu a teraz." Prikývla som. ,,Ja ťa milujem a myslel som si že Eugen je tvoj priateľ, a keďže vieš že som upír tak som bol prehnane žiarlivý a zabil som ho. Ale zabil som ho nožom- to bol ten o ktorom si vravela že je nový ale bol z Aliexpressu, však? Bol tak zahnutý, že sa vyhol všetkým svalom a cievam na hrudi že to Eugena nezabilo ale sa iba na smrť vystrašil. Tá krv na kaluži vysvetľuje to, že má vzácnu chorobu že pri strachu začne krvácať..." ,,T-tak prečo si sa neukázal?! Ale si odišiel?!" ,,Pretože som sa bál že by si zistila že som..." ,,Eugen..čo si?" ,,Vlkovlak. To je druh vlkodlaka ktorý je prekliatý vlkom zpred 1000000 rokmi keď bol prvý krát vlk zrazený vlakom." ,,Aha..rozumiem."

,,Matroška ...teraz, je tu ešte jedna vec." ,,Aká?" ,,Že..Eugen..je tehotný, so mnou." ,,Č-čo ako" ,,vlkovlaci sú hermafroditi..preto..sa ho musíme už teraz naozaj zbaviť." To posledné zašepkal. Súhlasila by som. Odsťahovať sa nemôže, hrob už má a keby ho niekde ľudia v meste videli tak by sa zbláznili. ,,Súhlasím"

A tak sme ho potom na mieste zabili.

A tak sme sa potom s Marošom vzali.

A tak som sa stala modelkou s ním.

A tak skončil náš príbeh.



















1002 slov vy záclonky ♥️♥️♥️ dúfam že sa vám časť páčila a kľudne môžete zaspamovať komentármi pretože sa to teraz hodí

KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon