Táto časť bude nudná. Ale fakt 🙍 ja neviem prečo..ale ďalšia časť bude určite lepšia😂😂
Dúfam..
5.9.2018
,,Už stačí! A-áu!" Kopal do mňa najkrajší ale zároveň aj najhorší chlapec na našej škole- Jacob. Posledný krát ma kopol do brucha a ja som sa skrčila. Okolo neho sa jeho partia smiala.
Potom keď odišli som pomaly vzzztala a odišla domov kde bývam len s mamou lebo na môjho otca spadla horiaca klobása ktorá vyletela niekomu z ohniska.
Dnes našťastie doma mama nebola čiže výhoda pre mňa. V zdemolovanej kuchyni som našla lístok
Prepáč mi to Heša ale musím dnes ostať v práci dlhšie. Máš tam večeru a ak ti bude málo tak si upeč bujón na másle (len nie kurací!)
-mamaRozhodla som si pozrieť film.
O hodinu mi začala volať mama.
-mama?
-ahoj miláčik jedla si?
-e-au-ešte nie
-čoje? Bolí ťa niečo?
- niee len ma kopla krava
-aha..a Magda počuvaj si vyčistila mikrovolnku?
-nie prečo
-vieš keď som ti hriala olej na buchty tak som nenahriala olej ale octu..a uvedomila som si až keď sa to zohrialo tak som to ani neotvárala a nechala som to na teba.
-mami to vážne..?
-ponáhľala som sa!
-dobre vyčistím to, maj saZložila som jej a pozrela som sa na čas volania 1:48:04 . Super. Aj tak som to nevyčistila.
Urobila som si úlohy a šla som spať.
V škole ma zase zastavil Jacob. Zadíval sa mi do očí a dal mi facku. ,,Daj mi tvoj zošit z matiky lebo ti podpálim psa!!" ,,A-ale ja nemám psa..." ,,Tak budeš mať! Daj mi ho!" Hodila som mu ho do tváre a rozbehla som sa preč. To si nemôže zobrať spinkovačku z iného zošita?! :(
Na hodinu som kôli nemu prišla neskoro.
Potom som sa počas hodiny musela vytratiť na wc len aby som sa mohla prejsť. Ale koho som tam nenašla sedieť?
Sedel tam riaditeľ.. bohužiaľ.
,,Prepáčte.."zatvorila som mu dvere a otvorila som druhé. Našťastie.. tam už nič nebolo. Avška keď som otvorila dosku od záchoda tak tam plávala rybka. Pošla som do ďalšieho ktorý bol už prázdny, ale niekto do mňa drgol a zvalil ma na dosku záchoda. Postavila som sa a pozrela sa na Jacoba. Dobre som vedela kto to je.
Hodil po mne zošit ale ten vletel do záchodu, jemu to bolo jedno a pritlačil si ma na podlahu.
,,Ty..si tak.." jeho nádherný smradľavý dyh mi pískal do nosa a ja som sa už roztiekala v gačoch. ,,Tak ultra.." dých ,,mega.." puch ,,zegzy kočgaa!! Milujem ťa! Počuješ! Ja ťa tak neznášam!" V momente ma drtivo ako tá vrtačka u zubára pobozkal a odpojil sa odomňa. Posrel sa mi do očí a tími jeho farbou NiguhBlue .
Ako groot som sa usmiala a rukou som si ho zatiahla za krk ale tak aby som ho neudusila ako kačku, som ho pritiahla a pobozkala. ,,A vieš čo?" Uškrniem sa.
6.9.2018
,,Z teba je nádherná nevesta." Povedala mi mama ,,Len aby.." ,,ale..naozaj nechceš biele šaty?" ,,Nie! Veď vieš čo je to za chlapa? Ma bude brať ako pipku nie nevestu. Uh mami.." viac som si roztrapatila vlasy. Na sebe som mala čierne skinny jeans lebo ony su TOP a crop top. ,,Mami.. on nebude mať oblek ako si to predstavuješ. Veď on bude mať na sebe tepláky a rolák čo budem okolo neho v širokých šatách ako Losos Angeles ježiš!" ,,Dobre no. Je to tvoja svadba."
Svadba bola krásna. Tak ako ja. Mali sme len desať hostí a to z rodín.
Proste krásny život. Až na ten začiatok..ale to nevadí. To je v poriadku.
7.9.2018
Všetko je za mnou a ja už len čakám kedy ho už pochovajú aby som pošla domov.
Ja som to vravela 😐
A hej, chcela by som spraviť ďalšiu čásť z BTS tak mi prosím napíšte akú postavu by som mala použiť 😅
Alebo Justina Biebera?
YOU ARE READING
KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)
RandomProste klišé story. Ako každá druhá kniha na tomto našom MILOVANOM WATTPADE. -Niektoré chyby sú tam narokom. -A ak si myslíš že je to trápne...je to trápne a má to byť trápne - berte ohľad na to že som to písala keď som mala 12 🥲 nesnažte sa to br...