Ak neviete ingliž tak ste v ass *El o El*
-prosím, skúste to pochopiť :D
,,Labrador,musíme to end. Mali by sme ostať len bff..." Povedala.
,,But mami..."
,,No. Naozaj. Vipadni." Zobral som si svoje už pobalené suitcase a odišiel. Super. Práve ma vihnali z houmu a nemám rodičov. Wau. What teraz.
Bolo 23:00 a aj keď som nemal pri sebe žiadne clock tak som to vedel, samozrejme. Túlal som sa, a zrazu som see niečo na nejakom plote nejaký poster. Keď som sa zoomnul tak som uvidel that nejaký starec napísal texty a nemá nikoho kto by ich sing a hľadá si parťáka ktorému bude platiť too a spraví z neho singer. Pozrel som sa na adresu a šiel tam. Došiel som až k luxus domu.
Zaklopal som a otvoril mi taký ujo ktorý noo, krk taky mal v pohode. ,,klop klop pšenica bum boom pistacia" Povedal zvonček. ,,Prepáč, daughter mi to tak staršie nastavila. What do you potrebuješ?" ,,Im videl ten leták na tom plote. About toho spievania." ,,Then poď."
Zobral ma in a keď som videl na stole boxes v ktorých was plné papers of textov songs, tak sa moje heart boom bum. There was asi 10 krabic. We are došli do študia kde boli music ku piesňam.
Po hour sme dopadli tak, že sme s zoznamovali a rozprávali si jokes. Teraz som was na rade ja. ,,Vieš aké farby môžeš jesť?"
,,Sýte" začal som sa smiať but niečo som si uvedomil.
on sa dont laugh
JA MU SHOW ČO HE CAN
Zobral som cup of tea a bang som ho do nohy, na to hneď odpadol. Zobral som pílu a start ho sekať na náhradné diely. O day neskôr som jeho telo predal a ja som si privlastnil texty a songs. Proste TOP.
Začal som to dávať na youtube, later ma brali do TVShow a takto som sa stal singer. Sing som dokonca aj s Ferrarkou a her manželom Nomorebuchtou.
Krátke, ale mám rozpísanú ďalšiu časť.. toto bolo len tak
YOU ARE READING
KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)
RandomProste klišé story. Ako každá druhá kniha na tomto našom MILOVANOM WATTPADE. -Niektoré chyby sú tam narokom. -A ak si myslíš že je to trápne...je to trápne a má to byť trápne - berte ohľad na to že som to písala keď som mala 12 🥲 nesnažte sa to br...