Ahoj. Som Jacobs. Bývam v Amerike a neznášam slovinu a matiku. (To je úplný zmysel keď je v Amerike a má slovenčinu..) Mám 16 rokov, nečakane, a som dosť obľúbený na celej škole. Ale je tu ešte jedna vec.
Som neobyčajne obyčajný človek. Som Batman, jeden druh upíra. Prečo? Poviem vám svôj príbeh.
/Flackback/
,,Mamí kusol ma netopieeer" plakal som. Ale nie aj z toho netopiera ale preto lebo ma šikanujú.
/Na ďalší deň keď som sa vyspal/
Dnes som vztal divne. Tak čudne, ako keby som mal silu veľkú ako...ako ja...?
Keď som sa pozrel do srkadla tak som shýkol. Bol som viší, a moje vlasy z hnedej čierne. Bol som bledý a mal som červené oči. Samozrejme sa zmenilo aj oblečenie a bol som v čiernej Gucci mikine a Adidas nohaviciach.
Keď prišla mama do izby tak som si pomyslel 'jaj mama mi dá riť' ale to sa nestalo a sa usmiala a povedala ,,už si dospel. Od dnes si batman" a s tým odišla. Žeby to bolo tým netopierom? Neriešil som to a dal si farebné hnedé čocky.
Prídem do školy a hneď sa má báli.
/Flacknow/
Čuus " pozdravil som ich. Odkedy som do školy prišiel ako som prišiel tak sa má báli ale potom som sa skamarátil s mafiánskym gangom ktorý je u nás na škole a teraz sme partia. Jeden je Ironman,Spiderman,Doorman a SpongeBob. Viete, my sme taká päťka že Železo,Netopier,Pavúk,Dvere a Špongia.
Cez hodinu bola nuda. Tak som hľadal nejaké na wattpade fanfikcie na Ježiša, ale nikoho niečo také ešte nenapadlo urobiť. Mňa áno, ale mňa zaujíma skôr hudba.
Keď už sme pri nej, tak som sa rozhodol robiť rôzne beaty na mobile a nahrávať to pri tom.
Doskladal som to a dodal k tomu texty.
Prišiel za mnou SpongeBob. ,,Čo to robíš?" ,,Hudbu." ,,Pustíš mi?" Hmm ,,Tak na." Otvoril oči a povedal ,,to je super! Daj to na YouTube!!" Dal som to na YouTube.
Začali mi prichádzať lajky. Tak o hodinu to malo 30 mil zhliadnutí a 31 mil lajkov. Trošku nezmyselné ale hm YouTube.
Keď som sa na ďalší deň zobudil, tak som sa zobudil a mal pocit že som mal pocit že som mal pocit že sa niečo stane dobre. Asi tak ako paprika na tvrdo. A tak sa aj stalo. Pred dvere mi prišla pošta ktorá bola na čiernej rožokžke. Otvoril som obálku.
Milý Jacobs MCbrown
Našli sme si vás na youtubu pod menom DJ Beatman a zaujala nás vaša tvorba. Radi by sme vás mali ako celoštátneho Díďžeja. Máte tam síce len jednu hudbu ale koho to trápi však? Urobíte ich viac. Príďte prosím na adresu xxxx xxx x/xx ešte dnes lebo vám rozbijeme hubu.
S pozdravom -Dr. TrumpZačal som skákať a hneď som sa zneviditelnil a odletel preeč visoko ďaleko do nebies až na adresu xxxx xxx x xx.
,,Dobrý deň" ,, dobrý deň"
/Potom/
Tuc tuc tuc
Toto bolo jediné čo sa rozliehalo po celej miestnosti baru kde sú samé celebrity a ja ako DJ som sa zdížejoval na tejto oslave tiež ako celebrita. Všetko tu hraje pije leje a lieta.
A ako dopadli tí štyria ?
Tak Ironman zomrel, pretože ten sa rozhodol byť zváračom a zvaril sám seba.
Spiderman, ten dostal arachnófobiu. Tiež zomrel.
SpongeBob? Ten si 'užíva' trikrát denne v bazéne s jarom a riadom. Toho aj tak vyhodia.
A Doorman, ach tie dvere. Ten len čaká kedy ho zavrú.
Takže v podstate, ja som tu najlepší.
Neviete niekto o nejakej FF na Ježiša? Xdd
Aaaah bože môj. Píšem to teraz v aute na ukrajinskej hranici. Je tu DOSŤ veľa áut😌 tak som sa rozhodla to dopísať keď už sa tu pekne nudím 😂
YOU ARE READING
KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)
RandomProste klišé story. Ako každá druhá kniha na tomto našom MILOVANOM WATTPADE. -Niektoré chyby sú tam narokom. -A ak si myslíš že je to trápne...je to trápne a má to byť trápne - berte ohľad na to že som to písala keď som mala 12 🥲 nesnažte sa to br...