Popis:
Kookie je 18 ročný chlapec a ma veľa kamaratov. Svôj život žije so svojou matkou a pavukom v kúpelni.TeaHyung je 17 ročný chlapec a nema žiadnych kanaratov, lebo ho šikanujú lebo je gayi. Inač žije sám. Lebo už aj pavúky su hetero. 😢
Čo ak sa títo dvaja stretnú? (Alebo keby sa nestretli vôbec)
Sa dočítate..
Bum bac buch pich.. kopali do mňa kým ich to neukľudnilo a neodišli s rehotom preč. Zase som plakal v kúte.
,,MAMIIIIIIIIII OYAAAAAAA!!!!!!!" Začal som len tak kričať a potom som šiel domov. Prezliekol som sa. Pozriem sa do zrkadla. Modriny boli na každom rohu. Preto ma napadlo niečo, čo ma určite za tie tri roky nenapadlo, že by som vymenil školu. Preto som sa zase rýchlo obliekol a šiel do školy. Tam som to vyriešil a pošiel domov.
Pobalil som si veci a spravil som všetko potrebné čo som musel aby som sa presťahoval na druhý koniec mesta.
Hneď som si aj našiel byt kde mi všetko zariadili a ja som sa konečne mohol vyspať.
Ráno som vstal do školy. ,,Mne sa nechce.." zívol som si. Prichystal som sa do školy a šiel som.
Všetci na mňa pozerali. Zrazu som si všimol jedného chlapca z ďalších 50 ktorí boli tiež na chodbe ale on bol niečim výnimočný. Pozeral na mňa až kým neodišiel. Bolo mi to samozrejme divné, ale nechal som to tak. Veď..to by som nebol ja.
Ako šli časy tak som si ho stále všímal viac a viac až kým som nezistil že ho milujem. Boli sme kamaráti, a to bolo najhoršie. ,,Tae ideš s nami dnes do klubu?" ,,J-j-a-s-s-n-n-é, kt-to ide s na-a-a-a-a-a-mi?" ,,Ja, Namjoon,Jimin a Jhope. Tak?" ,D-d-d" chcel som povedať že dobre, ale nešlo to. ,,čo tak koktáš?" ,,nieeee ja si spievam....d-du-ddu-duuuu! Tamtraararda ouje ouje. Mači iča d-du-ddu-du..." ,,Áh,ok tak po škole, čau" ,,č-č" opýtavo sa na mňa pozrel ,,peč-čivooo chleba štyri rohlíky" usmial sa a odišiel. Vydýchol som oxid a chitol sa za hlavu.
Po škole sme šli do toho baru alebo čo to bolo. Junkgook sa opil a lial to do seba ako benzín. Potom som ho musel niesť k nemu domov lebo sám by nedošiel a ostatní sa niekde vyfetili.
,,Preboha..kook, si strašne ťažký...!" ,,Ne tyvole budem vážiť -13gramov WOW!" Točil sa a zobral si mydlo do ruky. Prišiel ku mne a strčil mi ho do úst. ,,Fujj!! Čo ti.." nereagoval a chytil ma za ruku a viedol ma neviem kde. Zaviedol ma do nejakej pracovne a pritiskol k stene. Pozeral som sa mu do očí, ale problém som, že som nevedel či mu mám pozerať do pravého alebo ľavého oka. Zvolil som si to tretie tak som sa na ňho len hľadel kým nespojil naše pery a...takto to začalo..
Viete čo
VIETE ČO
ANI MI TO NEHOVORTE
je to: nudné,krátke, dlho som žiadnu časť nevydala a mala som písať 'horrorovú'časť..
Ja budem najradšej ak sa to pošle a všetko bude v poriadku.
Mimochodom
meri christam madrfakr
...
YOU ARE READING
KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)
RandomProste klišé story. Ako každá druhá kniha na tomto našom MILOVANOM WATTPADE. -Niektoré chyby sú tam narokom. -A ak si myslíš že je to trápne...je to trápne a má to byť trápne - berte ohľad na to že som to písala keď som mala 12 🥲 nesnažte sa to br...