One direction 1-

539 68 22
                                    

Predom upozorňujem že to nemá nikoho urážať a rovnako aj všetky časti, berte to s humorom.

Idem po meste a do niekoho buchnem. Uvidím krásneho chlapca. Postaví sa ako prvý a podá mi ruku.

,,Si v pohode?" Jeho ruku príjmem a teplo sa usmejem ,,áno, ďakujem." ,,Som Harry." ,,Ja Lemanda McMc." ,,Som prekvapený že ma nepoznáš." ,,A ty si nejak slávny?"  ,,Áno, a dosť." ,,Ty si politik?" ,,Nie.. som zo skupiny 1D." ,,Aha, a ty ideš po hlavnej?" ,,Nechceš niekam zájsť?  Na kávu?" ,,Tak dobre, môžeme ísť do tej čo neďaleko otvorili novú kaviareň."

Po ceste tam sme sa rozprávali a naozaj je to Harry Style zo skupiny One Držgroš alebo ako sa to volá.

Všetky dievčatá v kaviarni má prepaľovali pohľadmi a ja som sa len pyšne usmievala. ,,Tak povedz mi niečo o sebe." ,,Noo rada čýtam, spyevam,hrám na pyjáno a kreslým."všimnem si že mu mucha vyletí do pohára a začne sa tam topiť, ale jemu to nijak nevadí.  Pri tom si odpijem z kávy a grgnem si do šálky. Trošku sa z nej vyleje a popáliť má to na palci. Šálka mi spadne a vyleje sa mi na tričko. Harry sa ku mne hneď vrhne a začne ma utierať.

,,To pálý ja ich nahlásim že je tá káva..."

,,Poď ideme ku mne ja ti dám nejaké to moje tričko." Zaplatili sme a odišli jeho autom k jeho vile. ,,Wau, tebe sa žije že bývaš tu." ,,Áno, s chalanmi ale tí sú dnes preč." ,,Aká náhoda že práve ty si ostal." Zasmejem sa. ,,No hej ,poď."

Dal mi jedno veľké biele. ,,Ti fakt sekne. Môžeš si ho nechať." ,,Naozaj? Ďakujem."

,,A lema?" ,,Áno?" ,,Mohla by si tu p-prespať?.." ,,Áno!" Zavolala som mamke a  on mi pripravil posteľ.

Spoločne sme sa najedli mali sme špagety a potom sme si zobrali popcorn a šli k filmu. ,,čo si pozrieme?" ,,Titanik." ,,Ok."

O hodinu som sa rozplakala a zaspala na ňom.

Ráno som sa zobudila ako niekto píska ,,eeej eej slavíme eej" neznámi dvaja chlapci mi začali tlieskať pred tvárou. Už aj Harry sa zobudil. ,,Zayn,Nyal... Vy čo robíte?!" ,,Slavíme eeeeeeej si si už našiel frajerku!" ,,Noačo" on...povedal že.. veď nevadí.

,,Tak už sa len pobozkajte" zasmeje sa blondchlapec . Harry sa zasekol. ,,Čo ťa mám reštartovať?!" Povie ten druhý.Vtiskla som mu bozk na pery a on sa prekvapene na mňa pozrel ale vystriedal mu to úsmeu. ,, Zayn,myslím že som už obnovený."





Chcem vám všetkým poďakovať čo ste hlasovali

Petra_its_Me
TatianaIroova28
The7thStranger
VANII_SH
Alexandra_Sasha_RR
A koho som nespomenula sa ospravedlňujem <3

KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu