Paaane bôôše + (Harry Potter fanf.2)

140 24 7
                                    

Úplne najobľúbenejšia časť bola hneď tá prvá, brb™A druhá najobľúbenejšia bola práve Harry Potter fanfikcia¹ Môžem momentálne napísať aj pokračovanie do časti brbale teraz sa to jednoducho nepatrí

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Úplne najobľúbenejšia časť bola hneď tá prvá, brb™
A druhá najobľúbenejšia bola práve Harry Potter fanfikcia¹
Môžem momentálne napísať aj pokračovanie do časti brb
ale teraz sa to jednoducho nepatrí

Dobre no poďme :DD





Harry
..som Harry Potter
Neobyčajne obyčajný mladý čarodejník z Rockfordu
..alebo Obyčajne neobyčajný?..
To nezáleží...momentálne sedím v lavici a 'počúvam' čo hovorí profesor Snake. Od 'toho' incidentu sa cítim zle... Nesvoj...mám social anxiety a depression...chodím len v čiernom a nechcem jesť. Vždy,vždy sa vyhýbam Romovi. ,,Čau Harry ideš dnes-" ,,NIE! Daj mi pokoj! Dnes som unavený!" ,,Čo ti je?! Chápem že odkedy Hermiona-" ,,NESPOMÍNAJ JEJ MENO!!!! AAAHHSHFBBFHFBFJFNBSJSGSJDBHDGSGGSGJSHSHSKFJFH!!"
Surovo som sa zvalil na zem,Rona som zvalil pečene a posledné čo si pamätám je že som videl čierne.

Zobudím sa na bolesť hlavy. Pri mne sedel Snake a Double-Door. Keď si všimli že som sa zobudil, tak Snake odišiel a ku mne sa prihovoril riaditeľ. ,,Počuj Harry-" ,,AAHHH" ,,viem. Že si od jej smrti dosť hladný na to, aby si to zvládal normálne, ale ver mi-drž hubu- že je je možnosť ju stále vrátiť." ,,N-nieje" plačemmmm. ,,Ále je. Stačí ju vykopať, to ti nenapadlo?" Mal pravdu. Stačilo ju naozaj len vykopať a dať umelé dýchanie. Predsa len od jej smrti prešlo len osem rokov. ,,Avšak to musí byť spln. Ináč by bola zombie" ,,a-aha...a kedy je ten spln teda?" ,,Dnes."

(23:50)
Za 10 minút jej už môžeme otvoriť truhlu. Počujem ako buchá na dvere, že jej máme otvoriť a rôzne nadávky na mňa. Fuha.

23:59


24:00
Čo do riti....to nedáva žiadnu zmysel! Veď už bolo jedenásť hodín,ako môže ešte pokračovať cez 24-ku keď polnoc je na dvanástke?!
24:12
,,Her-hermiona ešte hodinu!" Plakal som, veľmi. Objal som jej truhlu kde ležala. Už netrieskala. Asi zaspala.
24:50
,,Čoskoro..p-počkaj.." Double Door sa na mňa smutne pozeral.

25:00 ČO-

Oh nie,vlastne 0:00
Rýchle vezmem kľúčku a zatiahnem za ňu. Otvorím truhlicu, a v nej spala Hermiona ako anjel. Chúďa,zaspala. Zobral som ju na ruky a odniesol som ju do jej pripravenej izby. 

O DVA MESIACE LEBO SRRY TO OMYLOM

,,HARRY!" pribehla ku mne Luna. ,,harry prosím otvor dvere" buchala mi na dvere ,,a nebude to trochu divné?" ,,prosím rychle!" ,,Bože to sa nemožem ani vysrať? choď preč zachvíľu pridem." potom som už došiel za ňou kde ma netrpezlivo čakala. ,,Malfoy..on obil ninu!" ,,čo preboha robil s obylinou?" ,,n-nie on zbil N-ninu! Ako uplne dobil!!" ,,TÚ NINU KTORÚ PREŠIEL VLAK??! ČO NEMALA DOSŤ VLÁKNINY?!!!" ,,Á-áno.."

bežal som uplne že run run baam mal som prekažky ktore som zdolal jedinym ťahom a vdychom smradľavým keď ma zrazu zastavil Ron. ,,hahaha ty srač doteraz si ma ignoroval a keď sa zrazu objaví Hermelína tak si už vpohode aj bez antidepresív čo?!" ,,J-ja ti to vysvetlím!" ,,tu nieje čo.. a aby si vedel tak si ju vezmem za ženu a nie ty lebo nám tak aj do knihy napísali že ja si ju vezmem a nie ty ahahahahaha!" ,,nieeeeee"

Zase som upadol do hlbokých rezných depresií. Podlomili sa mi kolená a umieral som na meste. už som cítil že je môj koniec. Videl som len svetlo..

a tmu. 

,,Milujem ťa-" boli moje posledné slová 

ako inak ako pre hermionu. 




prypravťe sa na veľkí skok bum hop






o 6 rokof


,,eh,oh,uh,iiiiiiiiihaa mÁm Ťa!" ten hlas...

h-hermafro-dit.... 

,,Č-čo kde som..prečo som pochovaný?" ,,Lebo si zomrel, zlatko. Je polnoc,a prišla som ski ťa zachrániť ako ty mňa minule" usmiala sa na mňa. Povedala to tak tenkým hlasom že omg

Po šiestich rokoch som sa konečne postavil. Ona má prsteň..čiže predsa len si ho vzala ,,Harry, musíš mi pomôcť. Musím sa rozviesť s Ronom, lebo milujem tebaa" ,,ach hermiona aj ja teba.Poď, zahoď prsteň, zabijeme rona a utečieme preč." ,,Ok Harry"

Hera mi podala zbraň a ja som sa rozbehol dovnútra. ,,Harr-ry čo ty tu..?" ,,Si mrtvý, ron ahahahahahahaha" rozstrieľal som mu celú jeho lebku a vyskočil som oknom kde ma už čakala hermiona. ,,Hotovo?" ,,áno" teplo a hrejivo som sa na ňu usmial a chytol ju za ruku, a spoločne sme odišli preč od toho miesta.




















KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora