Trojičky

140 23 21
                                    

,,Myslíš prečo sa na nás smejú?!" Zašepká mi do ucha Kalcium. ,,Pretože ja som vtipná a ty tak vyzeráš" ,,môže š aspoň chvíľu ma neurážať?!" Zakričí na mňa moje dvojča. ,,S-Stále ,kde sme ma urážaš! Potom sa zo mňa smejú! Všetci sa zo mňa smejú! Mňa to uráža a láme mi to srdce! Bolí ma z toho moja duša a oblička! Vieš aké je to ťažké?!!" ,,Kalcium ja som nevedela že-" ,,Buď ticho, Kalcium plus!" Zakričí na mňa moj brat dvojča a rozbehne sa preč. Toto som posrala. Môj jediný súrodenec, nie tak úplne jediný, ma teraz neznáša a mňa to láme.

To čo som myslela že nieje úplne môj jediný brat nieje tak ako si myslíte. Sme síce dvojčatá ale máme vraj ešte trojča  s ktorým nemáme dobrý vzťah a preto ho rodičia keď mal rok vyhodili z domu. Neviem či to je pravda, ale nechcela som sa o tom nikdy rozprávať.

Kalcium pOW

Dosť ma to zarazilo. Bol to strašne nepríjemný pocit. Nemal som k tomu žiadneho kamaráta alebo kamarátku...aj keď..jednu som mal. Bolo to tak dávno. Volala sa Nina.

Flashback story tri years ago
Boli sme s Ninou na vlakovej stanici. Práve odchádzala na vlak ktorý jej mal čoskoro prísť. ,,Nina kam to ideš?" ,,On koľajniciach is veverka ty dont understand ako ju to môže bolet when ju prejde train počkej tady" ,,Nina to by si nema-" nestihol som a pomaly zoskočila dole. Ale tá veverička sa vistrašila a utiekla preč. Zrazu započujem vlak. Vlak ktorý šiel po rovnakých koľajniciach asi kilometer od nás. ,,Nina poď sem rýchle!" Avšak ona nepočula a dala si ešte štupel do ucha. ,,Wait here šak there is veverka někde" uvidí ju a chytne za chvost. ,,There je veverka, hHhhE" ukázala svoje Krivé zuby zahnuté do hora a začala robiť krúživé pohyby s tou veveričkou. Držala ju za chvost a krútila ňou. ,,Vlak, Nina!" ,,Čo? Aké vlaknina ?" ,,VLAK!!" ,,Uaaaa" *zvuk vlkovlaku*

Kalcium plus pov

Prídem domov a keď otvorím oči tak ma už objíme Kalcium. ,, Prepáč, Kalcium plus! Ja som sa proste urazil!" ,,To nevadí, bola to aj moja chyba!" ,, nevadí! Vieš čo?!" ,,Čo!" ,,Že vraj zajtra príde do školy nový žiak! Do našej triedy!" ,,O môj bože!" ,,Však!!"

Ráno sme sa zobudili. Spoločne sme sa najedli, pozdravili rodičov  a odišli do školy. ,,Teším sa!" Zakričal Kalcium. ,,Aj ja" sadli sme si za lavice a čakali na hodinu. Zrazu do mňa niekto hodil papier. Otvorím ho a tam bolo napísané ja si po teba prídem ja ťa zabijem a vystrašilo ma to veľmi ukázala som to Kalciumovi. ,,Nič si z toho nerob!" Povedal a ja som si uvedomila že to môže byť len vtip.

Začala hodina. Bim bim

Príde učiteľka McGardenová a všetci sa posadia. Avšak neprišla sama a so sebou pravdepodobne niesla aj toho nového žiaka. ,,Zdravim, som Kalcium mínus a budem váš spolu bývajúci v tejto triede pre sedem až šesť hodín z piatich dňoch." Povedal s dominantation v hlase a ostatné dievčatá začali rozprávať ,,ooh he so handsome" ,,he so veri beautiful" ,,so ričh"

Keď sme po škole našou tajnou trasou zo školy šli domu ta zrazu zo stroma dakto skočil pred nas a Kalcium spadol na rit. ,,To si ty!" Zakričim na Kalciuma minusa. Ten sa so zaklonenou hlavou uškrnie ,,to ty si mi poslal ten výhražny list že?!" ,,AAnoO" zdvihne hlavu a mňa šľach trafi šak jeho oči boli červené a v nich čierne bodky jak šaringan, jeho zuby boli jak u vlkovlaka a mal bledú plet jak vampír. Jeho vlasy a oblečenie sa menili do čiernej a zastrelil nas potom.

,,Kalcium plus"  volal na mňa hlas a všetko okolo mňa je biele. ,,Čo?" ,,Kalcium plus máš silu liečiť a zabiť svojho brata Kalcia Mínusa" ,,čo?" ,,Prebuď saaaaaaaa~"

Otvorím oči a zistím že ležím na zemi. Okolo mňa stojí Kalcium mínus a pozerá sa na Kalciuma. ,,Vždy som vás chcel zabiť, neriešili ste že máte trojča a toto je odplata muehahahahhaa" ešte raz kopol do Kalciumového mŕtveho tela. Nenápadne sa dotknem jeho ruky a on ožije. Vyskočí na nohy ako super power girl a zaujme bojovú pozíciu. ,,Toto si nemal, Kalcium mínus!" Dá mu pesť do krku a  on sa zvalí. Ja sa pomaly s bolesťou postavím a natiahnem ruku k Kalciuomovi mínusovi a z mojej ruky začnú strieľať guľky v tvare tabletiek Kalcium plus' a zabijú ho. ,,Aah" chytnem sa za srdce a spadnem a asi zomriem.

,,Dobrá práca Kalcium plus. Vykonala si prácu svojej role a teraz môžeš zomrieť" ozve sa hlas a ja sa zase ocitnem v bielych oblakoch  ,,počkať čože? Nerozumiem" ,, Kalcium minus- bolo tvoje zlé trojča a už keď ste sa narodili tak si mala za úlohu zabiť. On to len zle pochopil a myslel si že on má zabiť teba. Tvoje druhé trojča Kalcium ti mal len pomôcť." ,,Aha a čo teraz" ,,no nič, zomrela si, každému je za tebou teraz smutno a Kalcium Mínus je mrtvý. Neboj , Kalcium žije." ,,Oof"



















So iam asking all againnn YE who tha hell am i

Dobre dobre ja len dúfam že sa vám to páčilo

KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)Where stories live. Discover now