Všetci žijeme v klamstve a pravde. To v čom žiješ, tak nežiješ v tom v čom si myslíš. Su tu satani a ďable. ďable su ti čo vyvolavaju satanov a Satani su vyvolani ďablami. Ale my žijeme šak viete kde a tu su ľudia ako ok. My sme take one tote.
Bolo ráno a ja som Džejden. Mám 18 ok. Pripravil som sa do školy a utekal do školy. Bývam s ocom alkoholikom. Môj otec je Rus a mama napol angličačka ok.
,,Lucas you are zase late!" zakričala na mňa ropucha paštik ,,no ta avleles" odfrkol som jej a sadol si do zadnej lavice pri okne. Už ma to tu nebaví, len nech skončím tento rok a môžem si robiť čo chcem. Budem smetiar, šak čo, budem sa voziť na aute a nič iné. A nepotrebujem na to ani školu. Zrazu prišla riaditeľka s dajakym uplne nabuchanym ultra dievčaťom a chlapcom jak židom.
,,To čo je?" ukázal som ako najväčší badboy celej triedy na toho chlpapca. Riaditeľka si hneď popraskala kostičky a ľavú kostrč a začala na mňa kričať ,,džejden čo si to dovoľuješ, ostávaš po škole! Stále na hodinách vyrušuješ!" ,,Ale veď prečo len na mňa kričate šak aj oni hučia furt" ,,Nebudem sa s tebou baviť ty sopľak, a teraz pokračujem. tito dvaja budu chodiť do vašej triedy ok" ,,ok,, povedala učiteľka . ,,then sa predstavte" ,,ja som isthmus" prestavila sa to dievča ,,ja som PP (pipi) " povedal ten onen s vlasmi čo stal pri nej škaredny. Šak tak sa i vola.
JOHOHOHOHOHOJ vážne sa Isthmus rozhodla sadnúť práve ku mne??? Smeruje ku mne a keď si sadla ta ric sa jej viac rozťahla jak u žaby pysk. ,,Som Džejden" uškrnul som sa ,,ja viem" usmiala sa a žmurkla namňa. IOIOIOIOIOIOI ta toto bude.
Po zvyšok onej školy som z nej nevedel spustiť oči. Ale musel prísť moment kedy sa to muselo prerušiť a prišla posledná hodina. Už skončila. joooj Isthmus. Dufam že si ju najdem na fb
Domov keď som prišiel tak mi prišla sprava od Isthmus. Moje srdiečko bolo oh a nevyzeral som určite ok.
ahoj to som ja isthmus ok-
ahoj ok-
ako sa maš-
ok-
aha ok-
Bože ja tomu neverím! Ja si s ňou vážne píšem! Toto je úplne pokrok!Niekam ju zajtra pozvem pretože u nej mám šancu wohooo!! Alebo jej radšej rovno napíšem
-Pojdeš so mnou von?
-ok cs
Ona napísala cs...to je tak strašne cool. Tota čaja je strašne divná a prekvapuje ma.
-cc
Ok pojdeme von zajtra.Super.
Zajtrajšok momentalne
Aaaah, mam pocit že nestíham..aj keď mám stále hodinu a pol do stretnutia. Musím sa rýchlo obliecť. Dal som si na seba rúžový crop top s nápisom Poopy a k tomu sukňu po pol rici. Dal som si plastové čačky na ksicht a duhovú parochňu po zem. myslím že to je vpohode, nechcem to nijak preháňať.
Zrazu mi do okna vletel supermarvel a rozbil ho. ,,ÁÁÁ kto si!" zakričal som a odišiel. Utiekol som z domu a s rukami hore som utekal vo vysokých gučči topánkach na miesto kde sme sa mali stretnúť s Isthmus. Bože na naše prvé rande spotený som. Mal by som sa hanbiť. Sadol som si pod čerešňu ktorá už mala ružové kvetiny na sebe. Páči sa mi to, preto som stretnutie vyvolal práve tu.
Potom som ju uvidel. Ale pri nej bol ďabel..ona ma podviedla... hneď som sa postavil a rozbehol späť domov ,,Džejden šak počkaj!" kričala za mnou. Zradila ma.. je presne taká ako každá dievča. Doma som sa obliekol ako e-bay.
YOU ARE READING
KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)
RandomProste klišé story. Ako každá druhá kniha na tomto našom MILOVANOM WATTPADE. -Niektoré chyby sú tam narokom. -A ak si myslíš že je to trápne...je to trápne a má to byť trápne - berte ohľad na to že som to písala keď som mala 12 🥲 nesnažte sa to br...