Justin Biederb

383 57 25
                                    

Áno rozhodla som sa pre Biebera..snaď to pre fanúšikov BTS nieje veľká bomba😷
A ako vždy, v tejto knihe sa nemá nikto uraziť, ani ty,ani fanúšikovia Justina, ani samotný Bieber xd
A k tomu mi dobre nefungoval mobil ale už ide v poriadku tak sa môžem naplno venovať wattpadu.

Ejkejej toto je scyfy alerd

Ejkejej toto je sad ending alerd

Tak môžeme začať 😁

Bol až prenádherný deň lebo dnes bol práve koncert Justina, a to tu v našej dedine. Koncert sa odohráva pri stajni kráv ale to nikomu nevadí.

Bolo 20:61 a už som bola neďaleko stájne. Okolo mňa prešlo luxusná červená Škodovka ktorá prešla na mláke a celú ma namočila. Zanadávala som ale to auto zastavilo a začalo cúvať ku mne. Z nej vystúpila osoba ktorú som kvôli tme nevydela do tváre.

,,Prepáč mi to..ja som si myslel že si Selena sakra..!" Prišiel ku mne bližšie a spoznala som kto to bol.

A neuveriteľne, to bol Justin!! Podal mi kocku toaleťáku ,,na, dúfam že ti stačí. Pôovdne som to chcel použiť na poutieranie keby som sa tam pocikal od strachu, ale v poriadku." Usmeje sa na mňa.

OOOMGGG

ON SA USMIAL!

OH

Potrebujem si znovuzrodiť oči! Ako jašterica!!

Poutierala som sa, a bola som suchšia ako piesok na púšti. ,,Ďakujem! Aj som a-akurát š-šla na tvôj koncert vieš.." kokoktala som lebo nevedela som čo robiť..bože veď som s celebritou! Buchla som sa sekerou po čele. Ponúkol mi odvoz tak som zobrala plecia na nohy a nasadla do jeho auta. 

Ale on nás neodniesol na koncert ale prešiel to okolo. Ľudia si nás všimli a začali bežať za nami. Plyn pridal na Justinovi a šli sme rýchlejšie. Ale tí ľudia sa zrazu začali meniť na transformerov do dúhovej farby. Šli za nami a my sme stále pridávali na plyne až si z toho Justin...no veď viete. Pridal trošku plynu aj on..no šetrí nie?

Tí transformeri sa začali meniť na robotov a titánov. Z neba prileteli aj mimozemské lode s imigrantmi.

Potom som zahliadla aj Trumpetta na rúžovom jednorožcovi. Vyšli sme z dediny a justin pridal. ,,Veď môžeš ísť len 90-kou ty pes postihnutý!!!" ,,Preboha veď idem len 96kou čo ti naliali becherovku do postele alebo čo?!" ,,No, hej. Pozri letí tam mačka JUSTIIIIIN!!!!!"

bum

Bumbumbum

BubububuBUM

Buchli sme sa predom auta do kufra. Neviem ako je to možné, ale obávam sa že to nebolo naše auto. To nebol nás pravý problém. Najväčší bol problém že všetci boli za nami.

Obkľúčili nás a my sme boli v riti.

Začali na nás hádzať fuckle zapálené ohňom a my sme zhoreli.

Amen










Čudujem sa, že ste sa dočkali 😂 snáď vas pobavilo

KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)Where stories live. Discover now