Anoreksia- just brokolica

326 42 23
                                    

SAD ENDING ALERT 

aj cringe T_Tň

a ďakujem za 1k prečítaní a 200+ hviezdičiek :O




Sliny mi tiekli dole bradou rovnako ako slzy. Mama ma len utešovala. ,,Pššt..určite to budú dobré výsledky.." boli sme na chodbe v nemocnici.  Som strašne tlstá, ale ostatní si myslia že som chudá. Nechápem ich.. Na chodbu vletela Doktorka a prišla ku mne. ,,Čičimikičipipikičipi..ľutujem ale máš Anorexknoheiu. Môžete odísť." A to je akože všetko?! ,,Zlatko..Ja som ti to vravela. Ty ma nepočúvaš! Pozri sa, dokonca aj tvoje vlasy schudli...." JA SOM TO VEDELA. MÝLIA SA.

dnes nastupujem do školy. Umyla som sa a začesala. Ustlalala som si posteľ a mohla ísť. Mala som mať aj raňajky ale rozhodla som si dať diétu. 

Ľahký make up mi spravil dokonalý dojem.

Rovnako môj crop untop a tmavé jinny beany jeans .

Bola som spokojná. Aj s obuvou. ,,Zlatko pod sem" zavolala ma mama z kuchyne. ,,Ano.." ,,Nie.." pozrela sa na mňa smutne. ,,Ale prečo? Ja nechcem odísť" ,,aj tak ťa tu nemajú radi tak ideme na Slovensko." No tak to je matka roka! ,,A..aké mesto?" ,,Do Michaloviec.." momentálne sme v LA. Nie v Ladomírovej ale v Losos Angeles. ,,Kedy?" ,,Dnes. Choď sa zbaliť."

Utekala som do izby a zobrala som si mobil. Zavolala som  svojej jedinej kamarátke - PIŠE. ,,Noo kde si čakám ťa pred školou" vyrozpravála som jej čo mi mama povedala. ,,Ahá, a do akého mesta?" ,, Nejaký... Mičigen.." zlomil sa mi hlas a rozplakala som sa.
,,Preboha! Chúďa. Dobre aj tak som ťa nemala rada a mimochodom som ti včera ukradla žuvačky čau" rozplakala som sa silnejšie a zbalila som sa.

,,Môžeme ísť."

Na mieste

,,To čo jeee?! Pozri mami čo sú to pičinky ?"
,,Mamiiii čo sú to ľudovky?"
,,Mamiiiiiiiiiii"
,,Môžem skúsiť túto žltú tekutinu s šľahačkou? Je to BeeRel tak to nemôže byť nič strašné! Pozri a píše sa tam dvanástka  a ja už dvanásť nemám. Tak?"
,,Vychodňarus homonculus šarišus"
,,Vieš ako mňauká vychodňárska mačka? Hehe... Nalej ešce XD"
Konečne doma. Zistila som že to bolo pivo, ale nevadí.

Idem do školy. Samozrejme viem rozprávať po slovensky.. keď som vošla do triedy s učiteľkou tak som sa zapozerala na pohľady. ,,Dobre žiaci, už som vám o nej povedala. Ďalej sa vám predstaví cez ostatné dni. Sadni si..hm okolo Fera." ,,Ktorý je Fero?" Takznámy Fero zdvihol ruku a mne podskočilo srdce. Hneď som si k nemu sadla a nalepila som sa na neho.

Bol dokonalý.. nemohla som z neho. Nádherný. A bude môj.

,,A-ahoj" zakoktal a bol červený že aj včera. ,,Xoxo" mrkla som na neho a potom ma po zvyšok dňa celý čas pozoroval. 

Keď skončila škola tak po škole som šla zo školy a okolo školy ma čakal Fero ktorý sa opieral o dvere školy, ktorému sa skončila škola.

,,Ahoj. Môžeš na hodinku?" Prišla som k nemu. ,,Čoje?" ,,Vieš...či by si neprišla v piatok ku mne na párty?" ,,Hej. Rada" ,,mimochodom bude to brokolicová párty tak si na seba obleč kostým brokolice. A aj nejakú dones. Jednoducho, tu máš" podal mi papier na ktorom bola pozvánka a čo všetko na nej bude. ,,Vďaka, čau" prišla som domov a začala som to čítať.

Brokolicová párty
Admin: Fero McFeroBrok
Meno:.      Priezvisko:.      
Si nutne prijatý na brokolicovú párty plnej brokolice  brokolicových brokolíc
Prines si:
Obleč sa do brokolice
Mech brokolice
Brokolica
Podujatia:
Brokolicový tuning
Brokolicový tanec
Brokolicový spev
Jedlá:
Brokolicová polievka
Brokolicová palačinka
Brokolicový kebab
Brokolicová pizza
Brokolicová lahôdková tyčinka
Brokolica
Brokolica s rozmiešanou brokolicou na brokolicovou posýpkou

Napísala som tam svoje meno a pozrela sa  na čas.Bol štvrtok, 22:61

Idem spať. Žiadna večera sice nebola ale hladná nie som. Rozhodla som sa že zajtra do školy nejdem aby som sa mohla pripraviť na tú party. 

Ráno som vstala o 12:22 a šla som sa umyť. Po sprche som vošla do izby a dala si dole uterák. Pozrela som sa na seba. Som uplne tlustá. Čosi strašné. Mám ísť vôbec na tú párty a jesť tam? Brokolica mi toho veľa nedá, tak v pohode. Ale čo si dám na seba?

AHA

No jasné. Veď brokolicu.Obliekla som sa, vyfénovala som si vlasy a šla do obchodu s kostýmami. Vyprosila som si kostým brokolice a šla domov. Doma som si ho obliekla, či mi je dobrý, a akurát mi sedel. 

Keď bolo 20:00 tak som vyšla v kostýme z domu. V ruke som držala kabelku v ktorej boli kľúče, mobil, brokolica, a papier s ktorým vojdem dnu. Keď som bola pred domom tak som dala jednemu ujovi čo strážil pred dverami vyplnenú pozvánku a pustil ma dnu.

Keď som vošla dovnútra tak to tam všade smrdelo brokolicou. ,,AHOOJ!" Skočil na mňa Fero a usmial sa. Podal mi cigaretu ,,ja nefajčím"  ,,budeš musieť lebo je to naplnené suchou brokolicou" zobrala som si ju a začala húliť. Zrazu som mala takú, brokolicovú náladu. Začala som brokolicovo tancovať a spievať. 

Potom ma to prešlo tak som šla k občerstveniu a zase to prišlo. Tak sa to opakovalo dookola pri všetkom.

Zobudila som sa ne doma. Na sebe som mala stále brokolicový kostým a bola som prekrytá uhlím. Až teraz som si uvedomila, že som v kozube. Tak som vstala a pošla domov. Mama spala, tak som jej potom povedala že som prišla o polnoci. Zožrala mi to a šla som spať ďalej.

PONDELOK

,,T-tak prečo si sa chcel stretnúť tu?" Stála som pod čerešňou s Ferom. Chytol ma za ruky a pomaly pobozkal. ALE

Dal mi do úst brokolicu. Skotúľali sa mi slzy po lícach a šla som sa zabiť.





























dobry večer

KLIŠÉ STORY (Krátke Jednodielovky)Where stories live. Discover now