[EPISODE 2]

5.3K 107 36
                                    

Ik lig huilend op me bed, en probeer Annie,Ethan en Lisa te bellen op houseparty. Ze nemen allemaal tegelijk op. "Heyy babe" zegt Lisa
"Lisa hou is je bek ze huilt" ze kijken nu allemaal bezorgt mijn kant op. "Wat is er aan de hand" zegt Annie zacht.

Ik Heb ze alles uitgelegd ,

"OMG dus je gaat bij het mooiste schepsel op aarde wonen" roept Annie
"uhmmm....dat is Mich" zegt Lisa nep gekwetst.  Ik moet er om lachen Lisa heeft al zo lang een cruch op Mitch de rechterhand van Noah
"Ja jullie passen zo mooi bij elkaar allebei light skin met groene ogen" zegt Ethan dromerig.

Jup Ethan is gay want gay is oke!!!!
"Nou kinders jullie hebben mij weer helemaal opgevrolijkt, maar nu moet ik echt slapen" roep ik lachend.

"Doeiii!!!" Roepen ze in koor. Leg mijn telefoon op me nachtkastje en val vanzelf in een diepe slaap.

——

Ik zit vrolijk aan de ontbijt tafel, nee niet dat ik over alles heen ben maar..... we eten pannenkoeken. Volgens mij wou mijn moeder me gewoon een beetje opvrolijken, en dat is zeker gelukt!
#etenisbæ

-
Ik fiets samen met Lisa naar school.
Als we op school aankomen gaan we meten naar Ethan en Annie toe. We hadden dus eerste uur uitval!! Nu moeten we weer op school wachten.

We zijn druk in gesprek als ->

"Oh my God" sist lisa daar zijn "Noah,Mitch en jay ze komen deze kant op, niet om kijken" fluistert ze. Ik hoor gekuch achter me, nee shit shit shit "cathy kan je even meekomen" ik kijk mijn vrienden dodelijk aan maar ga dan toch maar staan. Waarom zou ik mee moeten gaan ze me vermoorden?! We lopen een hoekje om, en daar sta ik dan met de drie badboy's van de school. Ik schrik uit mijn gedachten als mijn kin omhoog word geduwt, waardoor ik recht in de ogen van zee blauwe ogen van Noah kijk.

Pov Noah
Damn ze heeft mooie ogen, nee alles is mooi aan haar. Waarom denk ik dat, pff laat ook maar. "Niemand maar dan ook niemand mag HET weten" sis ik.
"Jammer dan mijn vrienden weten het al" zegt ze kil. Urghh waarom is ze niet bang voor mij, ik zet een stap naar voor "Nog 1 keer zo'n toon en je gaat eraan" zeg ik boos en daarmee loop ik weg waarmee ik haar verbaast achterlaat.

Pov cathy
Ze lopen weg, behalve Mitch hij krabt achter zijn hoofd. Hij is duidelijk verlegen. Best schattig zo heb ik hem nog nooit gezien.
"Uh..uhm..mag ik misschien het nummer van je vriendin" ik kijk hem streng aan "je gaat haar hart toch breken je bent een playboy" zeg ik kalm
"a...asjeblieft, ik zou haar hart nooit breken" zegt hij verlegen.
Hij kijkt beschamend naar de grond. "Oke dan, geef je telefoon maar" ik geef hem trouwens alleen maar omdat Lisa hem ook leuk vind anders zou ik het nooit doen. "Heel erg bedankt je wil niet weten hoe blij ik ben" zegt hij dankbaar, hij steekt zijn hand uit en ik schud hem "veel succes met Noah, hij heeft ook een zachte kant" zegt hij met een knipoog "Yeah sure" zeg ik waarmee ik weg  loop.

Zachte kant??

Ik loop naar mijn vrienden, en maak een oh my God vorm met mijn mond.
Lisa kijkt me boos aan "waarom was je daar net met Mitch HELEMAAL ALLEEN"
ik kijk haar met een grijns aan "ik geef jullie een week" zeg ik met een knipoog "OMG wat is er gebeurd" roept/fluistert Annie. "Hij vroeg haar nummer"
"Niet waar!!!!" Roept Ethan. Hij loopt boos weg

Huh wat is er met die aan de hand, iedereen kijkt verbaast. Ik zie dat Lisa schamend naar de grond kijkt. "Lisa hij was echt serieus, en heel erg aardig" Lisa trekt me meteen in een knuffel "bedankt cathy" ik moet lachen, waarna de bel volgt. "Doeii doeii" zeg ik nep huilend. Ik heb nu helemaal alleen geschiedenis.

-
Ik zit al vroeg in de klas, en ga naast een stil meisje zitten. Na zo'n vijf minuten zit iedereen binnen, behalve Noah. Ja wat had je dan verwacht, hij komt uiteindelijk toch wel binnen.

"En waar kom jij vandaan, meneer brown" zegt de meneer streng. Iedereen lacht, maar zodra Noah ze aankijkt is iedereen meteen stil, ongelooflijk dit. Onze ogen kruisen elkaar en Hij kijkt me grijnzend aan. "Meneer,  Cathy had mijn schoenen verstopt dus kon ik niet weg" WTF
"Cathy is dit waar" heel de klas is in 1 ruk omgedraaid naar mij. " uh..uhm..i..ik" shit waarom zeg ik niks. "Cathy en Noah ga er maar uit" schreeuwt de meneer.

Vol schaamte loop ik de klas uit achter Noah. Dit is zo raar wie trapt er nou in zo'n domme smoes, hoe de f*ck zou ik ooit zn schoenen uit kunnen krijgen.

"Waarom?" Zeg ik als we op de gang staan.
"Omdat je met 1 van mijn vrienden zat te rommelen" zegt hij bot. Is hij nou jaloers?
"Nee, hij vroeg mijn vriendins nummer" zeg ik nu ook boos, wat ik dus niet had moeten doen. Ik word in een ruk tegen de muur aan geduwd. "Je hebt weer op een harde toon tegen me gepraat, nu moet ik je wel straffen" zegt hij hees, hij staat zo dichtbij dat ik zijn warme adem in mijn nek voel. Ik krijg er rillingen van.

Hij trekt me mee de bezemkast in, f*ck wat gaat hij doen. "Waarom snap je niet dat ik de baas ben?" Hij slaat hard tegen de muur aan en kijkt me streng aan, hij zet een stap naar voor. "Ik krijg wat ik wil" zegt hij hees in mijn oor. Hij pakt mijn hoofd vast en zoent me. Wat wacht jaaa OMG dit kan niet, wat denkt hij wel niet. ik probeer me terug te trekken maar hij is veelte sterk. Uiteindelijk trekt hij terug, "en ik doe wat ik wil" fluistert hij in mijn oor. "Flik dat nooit meer" zeg ik boos.
Hij komt weer dichtbij "vind je dit dan niet fijn" hij geeft kusjes op mijn kaak. Ik kan niet meer rustig ademen, misschien vind ik het wel fijn? NEE cathy focus

"Dat word heel gezellig vanavond" zegt hij en waarmee hij weg loopt.

—————————————————————-
Hey hey liefies♥️
Laat me weten wat je van het verhaal vind, tips zijn altijd welkom.

Xoxo

#47 in badboy nu al❤️🤗
#567 in liefde 😂😂
Marja heb nu pas vier reads

Living in the badboy's houseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu