De deur gaat langzaam open. Ik hou me adem. Ik maak me nog kleiner, in de hoop dat hij me niet ziet. "U.u.hhm Cathy, ben je hier?" uit reflectie schuif ik nog meer naar achter. Als ik denk dat hij weg is, adem ik hevig uit. "Aha, je bent er dus wel" Shit, shit! Ik kom onder de tafel vandaan, met mijn ogen nog rood van het huilen. "Wat (hik) moet je (hik) Jay, kom je (hik) hier ook (hik) om te schreeuwen" snikte ik. Ik keek naar de grond, met een trieste blik. Hij pakte een stoel en ging naast me zitten, want ja ik zat nog op de grond. "Mensen denken altijd dat ik hetzelfde ben als Noah" begon hij zn verhaal. En ik moet zeggen dat hij wel gelijk heeft, iedereen ziet ze gewoon als de drie badboy's. "Ik ben anders" zei hij zacht. "Jay, wat is nou je punt" Zuchtte ik, het is niet dat ik het vervelend vind dat hij er is, maar ik ben nogal overstuur. "Chad..Chad is echt geen goeie jongen, Noah wil je alleen beschermen" Pfff begint hij nu ook al. "En waarom komt Noah dat niet zelf zeggen" vraag ik geïrriteerd. "Hij heeft een reputatie hoog te houwen" ik rol met Mn ogen, gatverdamme die jongen denkt ook alleen maar aan zichzelf. "En waarom zou ik jou vertrouwen" vraag ik. Hij denkt even na, "kom mee, ik vertel het je maar niet hier" ik twijfel, maar geef me dan toch over.
We lopen samen het schoolplein over, naar de auto van Jay. Hij doet de deur voor me open terwijl hij een grappig buiginkje maakt, wat me doet lachen. Hij loopt om de auto heen en gaat vervolgens zelf ook zitten. We zitten al tien minuten in de auto, zonder een woord met elkaar te wisselen. "Waar breng je me eigenlijk naartoe" vraag ik in de hoop dat ik een antwoord krijg. "We gaan naar een, voor mij bijzondere plek" zegt hij kalm. "Er waarom is die plek, zo bijzonder" vraag ik oprecht benieuwd. "Omdat ik er nooit, mensen mee neem" . Best wel vaag dit, ik kende Jay al wel langer maar had eigenlijk nog nooit met hem gepraat. En nu neemt hij me opeens mee naar zijn 'bijzondere' plek, vreemd. We rijden een bospad open, hij slaat nog een keer rechts af. En daarna komen we bij een prachtig meer aan, omringd door bloemen. "Wauw" zeg ik terwijl ik met me mond open staar. Jay moet lachen, waarna ik ook een beetje moet lachen. Hij loopt de auto uit, ik probeer mijn deur te openen maar het lukt niet. "Ohh sorry" roept Jay. Hij rent naar mijn deurtje en doet hem open. Hij krabt achter zijn hoofd "uhh ik had hem op kinderslot gedaan, zodat ik de deur voor je open kon doen" ik glimlach naar hem, wat een gentleman is het ook. Ik moet lachen om me eigen gedachte. "Kom mee" roept Jay, vol enthousiasme. Hij pakt mijn hand, en trekt me mee naar de rand van het meer. "Hier wat steentjes, als je ze goed gooit stuiteren ze" zegt hij vrolijk. Ik probeer een steentje te gooien, maar het mislukt. "Pff, ik kan dit echt niet Jay" hij moet ervan lachen. Hij pakt me hand vast, kijkt me aan als goedkeuring , waarop ik knik. "Ik help je wel even" hij gooide een steentje in de lucht, terwijl hij me hand nog steeds vasthoudt. Plomb-plomb-plomb "OMG yeaaas, het is ons gelukt" roep ik super enthousiast, en geef Jay een knuffel. Ik laat los en zie Jay me verbaast aankijken. "Sorry" zeg ik beschamend. Hij tilt me op, ik schrik door zijn actie waarbij ik een gilletje geef. "Het geeft niet, ik dacht alleen dat je me niet mocht" zegt hij plagend. Het blijft een lange tijd stil, een hele langen tijd. Hij komt meer naar voren met zn hoofd. Nee stop, ik kan hem echt niet gaan kussen nu. Dat kan ik echt niet maken tegen over Chad. Hij pakt Mn hoofd vast en zijn lippen komen steeds dichterbij. "Stop, alsjeblieft" hij laat me los. "Chad zeker" ik knik. "Stom van me , ik ben helemaal Mn verhaal vergeten te vertellen" zegt hij met een zenuwachtig lachje. Hij gaat zitten op de grond, dus doe ik dat maar ook.
Hij kijkt me aan, en slikt even. "Ik heb een zusje, Twee jaar jonger dan mij" ik zie dat hij er moeite mee heeft, het te vertellen. Dus luister ik aandachtig mee. "Chad was een van mijn beste vrienden, dus kwam hij vaak mee naar huis. Hij flirtte altijd met Mn zusje, wat haar helemaal gek maakte. Ze was zo verliefd, ik vond het niet erg. Chad was mijn beste maat, een goeie jongen dus dacht ik" er rolt een traan over zijn wang heen, ik wrijf over zijn rug heen. Om hem te sussen. Ik weet niet waar dit verhaal naartoe gaat, maar het loopt niet goed af denk ik. " ze hadden al een hele tijd een relatie. Mijn zusje werd vaak nagefloten. Dat vond Chad helemaal niet leuk. Hij sloeg haar en noemde haar hoer. Terwijl ze bij Chad was, belde ze me. En toen vertelde ze me het, ik geloofde het eerst niet. En belde Chad op, hij ontkenden alles natuurlijk" de tranen rollen over Jays wangen. "Jay, je hoeft het niet te vertellen, als- " jawel, het moet" zegt hij zonder me aan te kijken. "Ze is die avond, nooit meer thuis gekomen" mijn hart begint sneller te kloppen. "H..hi...hij heeft haar naar een hoerenhuis gebracht" zegt hij zacht. De tranen schieten bij mij ook los, dit mag niet maar dan ook niemand gebeuren. Ik ga op Jays schoot zitten en knuffel hem. "Kies zelf maar wat, je ermee doet"
me hart breekt in kleine stukjes, ik had dit nooit verwacht van Chad. Hij was zo lief voor me. "Jay, bedankt dat je me dit verteld hebt" ik knuffel Jay weer, als hij er niet was geweest zat ik over een paar maanden misschien ook in een 1 of ander hoerenhuis. "Waarom wilde Noah mij dit niet vertellen" Jay krabt aan zijn hoofd. "Kijk, het klinkt misschien een beetje raar maar. Noah wilde gewoon niet laten merken dat hij om je gaf. Waarom weet ik ook niet" zegt ie een beetje nerveus. "Ik snap het wel hoor, ik ben gewoon blij dat jij het nu heb verteld" zeg ik met een grote lach op mijn gezicht.
————————————————————
Speciaal voor mijn lieve lezers, lang hoofdstukje💓🤪
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...