We zijn al weer onderweg naar school. Deze paar uur hebben me echt goed gedaan ,moet ik zeggen. Ik dacht even aan niks meer, ik vergat voor even Mn zorgen. Totdat ik dat van Chad te horen kreeg natuurlijk. Maar ik heb er nu weer wel een goeie vriend bij!
We lopen de school binnen. Het is pauze, ik heb de eerste 2 uur gespijbeld. Dus ik moet waarschijnlijk nablijven zo.De laatste twee uren gingen snel voorbij. Ik zegde me vrienden gedag, en liep naar het nablijf lokaal. Ik deed de deur open en liep naar binnen, ik heb nooit eerder nagebleven. Dus ging ik zo maar ergens zitten. "Soo soo, en wie ben jij jongedame" zei een mollig vrouwtje, ze ziet er echt uit alsof ze 8 katten heeft. "Cathy, mevrouw" zei ik zo lief mogelijk, in de hoop dat ik snel weg mag . Het lokaal was bom vol, er hadden waarschijnlijk heel veel kinderen gespijbeld. Door het mooie weer. "Jullie moeten allemaal, anderhalf uur zitten. Omdat ik het onzin vind dat jullie stil moeten zijn, mogen jullie allemaal een werkstuk maken met je partner. Over jullie favoriete land" riep de juf vrolijk, alsof het leuk was. Ik zit helemaal alleen, dubbel veel werk dus. De juf knikte naar mij, als teken dat ze het had gezien. Iedereen was druk bezig met zn werkstuk, maar ik had helemaal geen zin. Ik keek maar een beetje uit het raam, totdat er iemand klopte. Noah liep nonchalant de klas in, en gaf de juf een knipoog. Waarschijnlijk was de juf ook bang voor hem wat ze zei helemaal niks, behalve "Noah, ga maar naast Cathy zitten. Jullie moeten een werkstuk maken. Ze zal het je wel uitleggen" pff waaaaarom, heb ik altijd pech in mijn leven. Noah grijnsde naar me, gatverdamme. Hij liep heel langzaam mijn kant op, terwijl zn ogen niet van Me afbleven. Wat een moodswings heeft hij man, eerst is hij kei boos. En nu doet hij net of hij me voor de eerste keer ziet. Ik verbrak het oogcontact, en keek gewoon weer naar buiten. Ik voelde dat Noah naast me ging zitten, maar ik trok me er niks van aan. "Nou wat gaan we doen" zei Noah expres, iedereen weet dat hij niks gaat doen. Behalve een beetje klieren. Ik draaide mijn hoofd langzaam om, en keek in de donker blauwe ogen van Noah. Vervelend of niet, hij is echt wel heel knap. Ik moest lachen om mijn eigen gedachte, en besefte me dat ik al super lang staarde. Awkard.... "kan je het zien, prinsesje" zei die met een grijns. Ik slikte, zo noemde Chad me ook altijd. "Ik ben niet blind" kaatste ik fel terug. "Waarom, moet je eigenlijk nablijven" vroeg hij oprecht geïnteresseerd, waarschijnlijk omdat ik was weggerend nadat hij me bijna sloeg. "Ik was met Jay... uhmm, hij heeft het me uhh verteld" Noah keek me raar aan, maar ik kon niet aan zn gezicht zien wat hij er van vond. "Dus je gaat niet meer met Chad om" zei die met een grijns, terwijl hij zn hand op mijn bovenbeen plaatste. "Probeer maar niks hoor" zei ik boos.
Het nablijf uur ging snel voorbij. Ik liep het lokaal uit. Noah pakte mijn hand vast. Wat ik best wel raar vond, hij wil normaal nooit met me in het openbaar rond lopen. "Jij rijd met mijn mee" hij zei het luid en duidelijk, zodat ik er niet meer tegen in kon gaan. We liepen het schoolplein af, naar Noah's auto. Hij hield de deur voor me open, "stap maar in prinsesje" ik lachte zacht, maar het was niet echt gemeend. Ik weet dat Noah, me alleen voor een buurtje wil. Daarna laat hij me weer hard vallen, waar ik dus niet intrap. We reden al zo'n vijf minuten, zonder iets te zeggen. "Ohjaa, ik had gezegd dat je bij Annie sliep" oh shit ik was het helemaal vergeten. "Thnx" zei ik, met nu wel een echt gemeende lach. De rest van de rit verliep stil. We reden langs het portier van het huis, die open werd gedaan door een vriendelijke man. Ik stapte uit en liep naar binnen. Ik wilde naar de keuken lopen, maar Noah trok me opeens tegen zich aan. Ik was zo dichtbij, ik voelde zijn hard gewoon kloppen in zijn keel. Noah hoorde waarschijnlijk ook die van mij, waardoor hij weer zijn grijns op zetten. "Volgens mij moesten we nog een werkstuk afmaken" fluisterde hij in mijn oor, Mn nekharen stonden gelijk overeind. Zo dichtbij was hij.
————————————————————
Ik kan echt niet wachten tot de 1k
reads🤪💓 we hebben al bijna, 700 🥰🤤
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...