sorry dat de laatste twee hoofdstukken zo kort waren deze word super lang ik beloof het❤️😉
————-—————————-——————
Pov cathyHet was s'avonds laat en ik lach heerlijk in Mn king size bed, totdat ik geklop hoorde
"Binnen!" Riep ik. Noah stapte de deur binnen. Hij had alleen een broek aan, wat er behoorlijk goed uit zag. Ik had namelijk een super mooi uitzicht op zijn perfect gespierde buik🤤. "Uhmm vind je het mooi" zij Noah onzeker terwijl hij achter zijn hoofd krapte. SUPER CUTE "uh..hmm...mm wat bedoel je" zij ik super awkard want ik was gewoon aan het staren wat een mongool ben ik toch ook.
"Ik zag je staren" zij Noah met een glimlach. Shit. Ik kijk naar me voeten omdat ik mijn hoofd rood voel worden.
"Maar ik kwam hier niets voor niets" zegt Noah op een enthousiaste toon. Ik lach omdat il blij ben dat hij eindelijk die hele awkard stilte verbreekt. "Vanavond is mijn grote back to school party" zegt hij terwijl hij er een grappig dansje bij doet. Ik moet er om lachen. "Feestje?" Zeg ik.
"Ja ieder jaar houden Nick en ik een gemaskerd bal" . OMG dat feest is super populair iedereen hoopt dat hij uitgenodigd word, maar dat gebeurd niet zo snel. Ik ben super blij dat ik een keer ben uitgenodigd, maar de meeste mensen die komen mag ik niet of ken ik niet. "Super leuk.....maar eh..h..mmm"
"Ik heb geen kleding en ik ken niemand" zeg ik beschamend. Ja wie heeft er nou geen kleding voor een feest. "Dan gaan we vanmiddag shoppen en je vrienden mogen vanavond ook komen!" Zegt hij super enthousiast, wat echt super lief is maar ik heb helemaal geen geld voor een dure jurk. "Ik kan zulke dure jurken helemaal niet betalen" zeg ik zacht. "Dat is echt geen probleem hoor prinses, maar sta om 1 uur klaar dan komt Nick je ophalen" ik knik zacht waarna hij weg loopt. Ik lig gedachteloos op mijn bed totdat zijn woorden tot me door dringen. Nick. prinses. Shiitttt Nick daar heb ik al helemaal geen zin in Maar ja ik kan nu ook niet ondankbaar gaan doen en vragen of Noah mee kan gaan.Ik ben helemaal klaar, ik snel de trap af naar de voor deur, waar Nick al op me staat te wachten. Zodra hij mij ziet begint hij te grijnzen en loopt zonder iets te zeggen naar zijn auto. Hij heeft een mat zwarte Ferarri welke weet ik niet precies, ik doe de deur open en ga op de leren bekleding zitten. We zitten al een tijdje in de auto totdat de stilte word verbroken "zoooo waar wil je heen de Gucci store Prada of guess zeg het maar" zegt hij met een serieuze blik, ik begin kei hard te lachen. Gucci store net als ze zo'n zwerver als mij binne laten. "Wat valt er te lachen" zegt hij met een vragende blik. "Oh dus het was geen grapje" vraag ik nu serieus. Hij kijkt me raar aan "no shit" zegt hij waarna we verder rijden.
Na honderd winkels en duizend jurken, heb ik eindelijk een mooie jurk en mooie schoenen gevonden. Ik sta in Mn ondergoed in de kleedkamer waar neer het gordijn ineens word open getrokken. Nick komt de kamer binnen en bekijkt me van top tot teen, als reactie sla ik mijn handen voor mijn lichaam. "Je hoeft je niet te schamen baby je bent prachtig" ik bloos door zijn worden en kijk naar de grond. Mijn jij word omhoog geduwd en ik voel twee ruwe lippen op die mijnen, nee dit wil ik niet ikga er niet een mee. Waardoor ik Nick alleen maar bozer maak, "kop op, je krijgt die kleren alleen tegen een betaling" ik schud hevig mijn hoofd maar hij grijst alleen maar, ik gaat met zijn handen naar mijn borsten en kneed er in, nee nee il wil het niet nee nee nee nee. Zonder dat ik het in de gaten heb stromen de tranen over mijn wangen heen.Nick zucht "oke dir bewaren we wel tot de volgende keer" zegt hij vermoeiend waarna hij wegloopt. Ik kleed me snel om. En we rekenen de spullen af, dit is mijn kleding
Ik ben er echt super blij mee.
Thuis aangekomen informeer ik gelijk Mn vrienden over vanavond, ze hebben er super veel zin in en ik ook. Maar Nick's worden blijven maar Door mijn hoofd spoken. Oke dit bewaren we wel voor de volgende keer........
Hey ik hoop dat jullie het leuk vonden
L&C ❤️ 761 woorden 😍Xoxo
-
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...