Stem s/o gaat naar @goalsxtext, bedankt voor het stemmen💕😁
Ik twijfelde toch stiekem of ik de deur moest open maken. Ik zal toch ooit met hem moeten gaan praten, want ja we leven nou eenmaal samen in 1 huis. "Cathy, laat me aub binnen" me hart ging snel tekeer. Er was een lange stilte geweest, maar ik schrok niet alleen van het geluid dat de ruimte vulde maar ook van zijn woorden. Het deed me beseffen dat ik mijn beslissing nog steeds niet gemaakt had.
Na heel lang maar dan ook heel lang twijfelen, besloot ik de deur eindelijk open te doen. Ik rende van de deur snel naar mijn bed, om vervolgens onder de dekens te kruipen. Ik zag Noah overeind komen, en naar het bed toe lopen. Hij legde zijn hand op mijn heup, en wreef erover. Ondanks dat ik boos op hem was, en ik mezelf had gezegd dat ik hem nooit meer wilde Zien. Gaf zijn aanraking me een warm en fijn gevoel. Ik slikte, als teken dat ik wilde gaan praten. Meteen stopten de aanraking. "...." ik opende me mijn mond maar er kwam niks uit. "Cat, als je nog niet kan praten maakt het niet uit, maar ik zal heel de tijd bij je blijven. Dat beloof ik" waarom kende hij me nou zo goed, als hij gewoon was weggelopen was het veel makkelijker geweest. ....maar dit is wel wat ik nu nodig heb, iemand die naar me kan luisteren en die me goed kent. "Ik weet van de lijst,punten en je eerste plek. Ik weet alles" BOEM het floepte er in 1x uit, zonder dat ik het bijna door had. Noah begon te lachen. Wat ik echt heel erg raar vond. "Tsss, dat het leven voor jou altijd een grap is, betekent niet dat je mij er in hoeft mee tenemen" zei ik. Ik voelde zijn hand weer op mijn lichaam. "Ik lachte niet omdat ik het grappig vond" zei die, waarna zn hand dichter naar boven kwam. "Ik lach omdat jij denkt, dat dit" hij trok de deken weg, pakte mijn hand en gaf er kusjes op. "En dit" hij kuste mijn arm tot mijn nek. "En... dit" hij kuste van mijn nek tot net naast mijn lip. De rillingen vlogen over mijn lijf, wilde ik dit nou? "Stop, stop ik zei net dat ik weet dat dit een wedstrijd is en je vaat gewoon door" Noah pakte mijn hoofd en leunde naar voor, onze hoofden stonden nu super dicht bij elkaar. "Snap je het nou niet, ik wil jou, niet alleen om die punten. Maar omdat ik je mooi, knap, geweldig en nog zoveel meer vind" hij keek naar mijn lippen, en keek me met zijn puppy ogen aan. Hoe dom dat ik ook ben gaf ik toestemming. En in 1x voelde ik warme,zachte, grote lippen op de mijne. De kus was zo zacht en teder. Hij wist precies hoe hij mij om zn vinger moest winden. Ik verbrak de kus, en hij keek me onzeker aan, "deed ik iets verkeerd?" Vroeg hij zacht. Ik schudde mijn hoofd, waarop ik een hele schattige glimlach terug kreeg. Hij gaf een kusje op Mn neus, en liep daarna weg.
Wat vinden jullie van Noah en Cathy?? 🤤 EN OMGGG 12K 😨😍❤️ lovee jullie so muchh😍❤️🥺
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...