Episode: 14

3.6K 83 11
                                    

Noah en ik zette alvast die chips en het drinken klaar. Na een paar minuutjes wachten ging de deurbel. Annie, Lisa en Ethan. Stonden voor de deur. "Heyy" zeiden ik en Annie tegelijk. Waardoor we moesten lachen. "Goede avond" zei Nick met een chique stemmetje. Ik gaf hem een speels tikje. "Nick, hier begeleid jullie wel even naar de huiskamer" zei ik en lachte lief naar Nick. Hij maakte een buiging, en liep met de rest naar de woonkamer. Ik wachtte op de andere gasten. Totdat ik twee warme handen om mijn heupen voelde. "Heb ik je al is gezegd, dat je super schattig bent" zei Noah terwijl, hij me omdraaide. Zodat we tegenover elkaar stonden. "Dankje" zei ik verlegen. Hij lachte breed. En nee, niet zo'n neppe lach. Maar een echte gemeende lach. De bel ging weer. Ik draaide me om en opende de deur. In de deur opening stonden Jay, Mitch en nog twee jongens die ik niet kende. Vast de vrienden Nick. Jay gaf me een knuffel, en Mitch gaf me een boks. "Sem" zei een knappe jongen, met blond haar en schattige bruine oogjes. "Mika" zei de andere jongen. Hij was ook, zeker niet lelijk. Hij had zwarte krulletjes en groen/bruine ogen. Ze zagen er allebei heel lief uit, maar doordat ze Nick's vrienden zijn. Zal het in de realiteit niet zo zijn. We liepen met zn alle door naar de woonkamer. Nick en Noah gaven hun vrienden zo'n hand shake dinges.
We gingen met zn alle op de bank zitten. "Doen, durf of de waarheid" riep Mika. Iedereen stemde er enthousiast mee in. "Ik eerst. En ik kiess uhmmm Ethan" riep Annie, kei hard. Waardoor iedereen moest lachen. "Waarheid" zei Ethan. Annie was aan het nadenken. "Welke jongen vind je het knapst" ik en Lisa moesten lachen om de vraag van Annie. Ethan valt op jongens, maar dat weet de rest niet. "Uhmm, Mika" riep Ethan. Er werd hard gejoeld. En Mika deed net of hij flauw viel. Wat grappig was om te zien. "Nu mag jij iemand kiezen" riep ik naar Ethan, waarop hij knikte. "Doen, durf of de waarheid aan...... Mitch!" Zei Ethan. Hij ging meteen recht zitten. "Doen" zei Mitch luid en duidelijk. Ethan weet heel goed, dat Lisa, Mitch leuk vind. Dus misschien ben ik nu een heel klein beetje bang.  "Kus.... Lisa" riep Ethan. Iedereen gilde. De jongens waren Mitch aan het voorbereiden. Wat er best wel heel grappig uitzag. En Lisa rende naar mij en Annie. "OMG lis, je mag dat niet verpesten" zei ik. Ze knikte snel. Ik zag aan haar dat ze het heel erg spannend vond. Mitch kwam heel rustig aanlopen. Annie en ik liepen naar achter, zodat ze alle ruimte hadden.

Hij pakte haar handen, en keek diep in haar mooie ogen. Hij pakte haar hoofd vast. En keek naar haar lippen. Hij vroeg om toestemming, en die gaf ze. En toen gebeurde het. Het zag er zo romantisch uit. Ik had dit nooit verwacht van Mitch, een van de grootste badboy's. Mitch en Lisa, waren eindelijk klaar. Hij gaf haar nog een knipoog en liep daarna, Weer terug. "Oh, my, lord. DAT WAS ZOO SCHATTIG" riep Lisa super maar dan ook super enthousiast. Iedereen moest lachen. "Volgende" riep Nick. "Okee, okeee rustig, ik kies.. uhhmm. Noah" zei Mitch, terwijl hij Noah grijnzend aankeek. "Uhmm.. doe maar.. doen!" Zei hij twijfelend. "Speel 7 minutes in heaven met...... Cathy" huh wat, Cathy. Dat ben ik! Shit.

(Voor de mensen die niet weten wat 7 minutes in heaven is, je moet gwn zeven minuten met iemand in een kleine ruimte zitten. Aan jou de keus of je dan iets doet)

Noah en ik, liepen samen naar de kelder. We bleven voor de deur staan. Wachten tot het seintje van Sem, zodat hij de timer aan deed. "GO" riep sem. Waarna Noah en ik verdwenen in het hok.

———————————————
Heyy bedankt voor de 800+ reads, jullie geven me echt de kracht om door te gaan💓💋💘 xoxo lilly🙋🏻‍♀️

Living in the badboy's houseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu