Hij keek me verlekkerend aan. En likte voor de zoveelste keer over zijn lippen. "Dit nemen we even mee naar boven" zei hij grijnzend. Hij gaf een knipoog naar Noah. Die nog onderaan de trap stond. Noah rende naar boven. En sloeg Nick vol in zijn gezicht. Uit reflex liet Nick me vallen, om vervolgens ook een klap uit te delen. Ik viel hard op de grond . Maar dat maakte me echt niet uit. Ik keek naar de jongens en hoe ze aan het vechten waren. Ik moest iets doen. Noah had me geholpen, maar Nick was duidelijk aan het winnen.
"STOPP" riep ik zo hard mogelijk. Tot mijn grote verbazing stopte ze ook nog. Ze keken me allebei raar aan. Noah met een bloedneus en flinke blauwe ogen. En Nick met een paar schrammetjes. "Nick, ookal geef je niks om je broertje. Ik wel. En verkracht je me of wat dan ook. Boeit het Noah toch niks. Hij mag me toch niet. Dus alsjeblieft. Stop met vechten" tranen gleden over mijn wangen. En ik rende naar mijn kamer. Ik trok mijn pyjama aan, en kroop onder de dekens. Ik hoorde nog wat gepraat op de gang. En viel toen in een diepe slaap.
Paar uur laterIk hoorde het slot omdraaien. En deed langzaam mijn ogen open. De deur klink ging langzaam naar beneden. Ik hield mijn adem in. "Ahhh, gelukkig" mijn moeder stond in de deur opening. Ze liep de kamer in, en ging op mijn bed zitten. "Lag je nou echt te slapen" zei mama lachend. Ik knikte, ik kon wel aan mijn moeder vertellen wat er gebeurd was. Maar ik wilde haar niet ongerust maken. Ze heeft al genoeg schulden. "Kom je zo naar beneden, we moeten iets belangrijks vertellen" zei mijn moeder. "Is goed" glimlachte ik. En daarmee liep ze weg. Wat zouden ze moeten vertellen? Misschien verhuizen we wel weer terug. Neh, ik denk het niet. We hebben helemaal heen huis om naar toe te gaan. Ik stapte uit mijn bed en liep naar beneden. Van de verte zag ik iedereen al aan de keuken tafel zitten. Ik liep de keuken in en iedereen draaide meteen zn hoofd om. "Ahh daar ben je, ga snel zitten lieverd" ik keek de tafel rond, en zag dat er nog alleen maar plek was naast. Noah en Nick, natuurlijk. Ik liep naar mijn plek toe en ging heel rustig zitten. "Ik zal maar meteen ter sprake komen" zei de moeder van Nick en Noah op een zenuwachtige manier. "Wij gaan met zn drieën, een maand op vakantie. Wat betekent dat jullie hier met zn drie blijven" NEEE wilde ik gillen, maar dat zou natuurlijk heel raar zijn. Nick legde zijn hand over mijn schouders. "Maak je maar geen druk, wij zullen goed op Cathy letten" zei Nick, een lieve glimlach. Blehh wat een slijmbal. "Wanneer gaan jullie?" Vroeg ik zacht, een beetje bang voor het antwoord. "Over 4 uur vliegen we, dus vertrekken we over een uurtje" wat?! Ik verslikte bijna in mijn drinken, over een uur al. Ze liepen van tafel, om zich klaar te maken. Ik zat dus alleen met Nick en Noah. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en zei: "als we hier 4 weken samen blijven, kunnen zulke dingen absoluut niet meer gebeuren. Ik ga dus ook normaal tegen jullie doen. En ik verwacht het zelfde terug" ik keek afwachtend naar de jongens. Ik zag Nick nadenken en Noah knikte. "Zullen we anders allemaal onze vrienden uitnodigen, vanavond" zei Nick, Noah en ik stemde er mee in. "Maximaal 4 mensen" zei Noah. Ik knikte en liep naar boven. Ik liep de gang door en ging naar mijn kamer. Deed de deur open en ging op mijn bed zitten. Ik pakte mijn tel en informeerde mijn vrienden.
Volgende episode: het feest💘🤪
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...