Ik was als vroeg wakker. Ik keek om me heen en iedereen lag nog te slapen. We hadden vandaag studiedag. Dus ik naam aan dat iedereen nog bleef. Ik liep stilletjes uit Mn bed, de trap op. Ik opende me kamer deur, en pakte snel een setje kleren. Ik ging alleen even boodschappen halen, dus mijn kleren waren niks speciaal ofzo. Ik trok ze aan, fatsoeneerde Mn gezicht. En liep weer terug naar beneden. Ik pakte wat geld van de keukentafel, en liep het huis uit. Ik pakte de scooter uit de schuur, en reed ermee naar de supermarkt. Ik zag Chad's zus, wat ook niet zo gek was. Want ze woonde tegenover de supermarkt. Ik draaide Mn gezicht om, in de hoop dat ze me geen vragen ging stellen. Ik parkeerde Mn scooter en snelde naar binnen. Ik pakte wat ik nodig had en liep zo snel mogelijk naar de kassa. Ik rekende af, en net toen ik naar buiten wilde lopen. Botste ik tegen iemand aan. "Gaat het Prinsesje" zei de jonge bezorgt. Ik keek naar boven, en zag Chad staan. "Uhmm ja hoor" stamelde ik. De worden van Jay flitste door Mn hoofd. Ik probeerde zo snel mogelijk weg te komen. Maar Chad pakte mijn arm. Hij keek me gebroken aan. "Ik dacht.." "jij dacht helemaal niks!" Hoorde ik iemand schreeuwen. Ik keek naar achter, en zag Nick staan. Ik maakte me los en rende naar Nick. Het was niet dat Chad iets gevaarlijk had gedaan, maar alsnog. "Thnx" zei ik opgelucht tegen Noah. We reden terug naar huis. Maar toch bleef Chad gezicht in mijn gedachtes hangen. Het was zo bedroefd zo zo zo... echt. Ik begon aan het verhaal van Jay te twijfelen, en toen weer aan mezelf. Dit zouden Jay en Noah me nooit aandoen, toch? En Chad dan, ik kende hem pas net en viel meteen als een blok voor hem...
Ik lag in Mn bed, iedereen was beneden gezellig aan het doen. Maar ik had er even geen zin in. Ik kon aan niks anders denken dan Chad en zijn bedroefde gezicht. *ping* ik pakte mijn telefoon en het scherm lichte op. Ik opende watsapp en zag een berichtje van Chad's zusje.
-Heyy cathy💜
- hoii ❤️
- ik vroeg me af, of we straks effe konden afspreken?
- ja tuurlijk! 😁
Ik stapte uit Mn bed, en liep Mn kamer uit. Ik ging de trap af een maakte de voordeur open. "Heyy prinsesje, waar ga je heen" zei Noah, "uhh, effe frisse lucht happen" zei ik droog. Ik liep naar buiten en gooide de deur dicht. Ik liep naar het parkje waar we hadden afgesproken. Ik hoefde de scooter niet te pakken omdat het parkje dicht bij mijn huis was. Ik zag lize (zusje van Chad) al zitten, en besloot te zwaaien. Ze zag me aankomen, en lachte zwaaiend terug. "Hey lize" zei ik terwijl ik op het bankje ging zitten. "Heyy" "waarvoor wilde je afspreken" vroeg ik nieuwsgierig. Ze moest ervan lachen. "Mijn broer kwam met betraande ogen thuis, ik vroeg wat er aan de hand was. En als antwoord kreeg ik : Cathy" ik kreeg een brok in mijn keel, dit kan toch niet waar zijn. "Ja, uhmm. Ik had hem al een tijdje niet gesproken. En ik kwam hem opeens tegen" zei ik een beetje ongemakkelijk. "Ik dacht dat het wel goed ging tussen jullie" zei lize verbaast. Ik slikte. Wat moet ik nou doen! Zal ik het gewoon zeggen. Het moet wel. Ik keek Lize bloed serieus aan, en besloot het hele verhaal te vertellen.
Lize sloeg een hand voor haar mond. " nee nee neeee, dit kan niet waar zijn. Ik maak Jay levend af" riep ze kwaad, waarna ik haar verbaast aan keek. " cathy, Jay heeft gelogen. Jays zusje heeft inderdaad een relatie gehad met mijn broer" ze slikte
"Maaar..."
——————————-
Sorry dat ik lang niet gepost had.
En ja hoor we hebben de 1k gehaald!! 😍❤️ ikga mijn stem spammers allemaal een dm sturen. Dus vergeet niet te vote! Ly al❤️
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...