Episode -7

4K 93 11
                                    

Chad^

Hij pakte mijn hand, en beet op zijn lip. " ik wil je beter leren kennen" zei hij zacht.

Het leek me wel een goed plan om even naar buiten te gaan. "Om elkaar beter te leren kennen gaan we een quiz doen!" Zei hij. Ik stemde er mee in en zo begonnen de eerste vragen. "Wat is je lievelingskleur, 3...2...1..." BLAUW riepen we allebei tegelijk. Door de quiz kwamen we erachter dat we super veel gemeen hadden. We waren super lang aan praten, opeens keek hij me diep in Mn ogen aan, ik werd zenuwachtig en keek weg. Hij duwde me hoofd weer zachtjes terug, beet op zn lip terwijl hij naar de mijne keek..... en kuste me. Mijn. Hart. smolt. Hij trok me opschoot zonder onze kus te verbreken. In de verte hoorde ik iemand roepen.. maar ik trok er niks van aan, totdat het dichterbij kwam. Ik hoorde meisjes stemmen en verder ook nog een jongens stem, het geluid kwam dichterbij en ik verbrak de kus. Chad keek me vragend aan, ik legde Mn vinger op mijn mond als teken dat hij stil moest zijn. Het geluid kwam nu steeds dichterbij, er scheen opeens een flits in Mn gezicht. Het bleef even stil en toen.... "gatver wat een slet" zei een meisjes stem. De flits ging uit, en toen zag ik ze het meisje waarmee ik eerder  mee gepraat had en haar aanhang stonden me lachend aan te kijken . "NOAHH, ik heb ze gevonden" shit! Ze zochten me dus, ben ik zo lang weggeweest. Ik hoorde de bosjes bewegen waarna Noah tevoorschijn kwam. Hij keek me teleurstellend aan "kom mee" zei hij bot. Heel langzaam ging ik van Chad's schoot af en liep ik naar Noah , " dat kan wel wat sneller" Noah keek me woest aan. " Chad wegwezen" Noah pakte me arm en trok me mee naar binnen zn kamer in.

"Waarom kan je nou verdomme nooit is normaal doen" riep hij boos terwijl hij zn haren vast greep. "Normaal doen?! Mag ik nu niet eens meer met een jongen praten" . Waar ben ik in beland, eerst kende niet me. Me hele wereld staat nu op zn kop. Tranen rolde over me wangen zonder dat ik het door had. Noah ging naast me op het bed zitten, en veegde met zn duim Mn tranen weg. "Ik wil je alleen beschermen... Chad is geen goeie jongen" en daarmee liep hij weg....

————————————————————
Sorry voor het korte hfst maar ik wilde effe iets plaatsen😅❤️ ik heb niet vee inspiratie meer , heeft iemand nog ideeën voor het boek🥰

Living in the badboy's houseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu