Zijn hand glijd weg, en ik zie een bed vol ballonnen en cadeautjes. ^^
" ik wil heel graag dat je mijn vriendin word". Ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden en staar maar een beetje dom voor me uit. "Ik geef je alle tijd om na te denken". "Is goed" zeg ik terwijl ik op zn schoot spring. We kennen elkaar pas net, maar het voelt zo goed. Toen mama in de schulden zat, had ze niet meer zo veel aandacht voor mij. Maar door Chad, voelt het weer alsof er echt mensen zijn die op me geven.We hebben nog uren gepraat, over alles en nog wat. Ook hebben we ons helemaal vol gegeten met bonbons, uit de cadeautjes. "Blijf hier maar slapen, het is al laat" ik stem ermee in, en pak een veel te grote trui om in te slapen. Als Chad me ziet barst hij in lachen uit. "Ey kleinduimpje, waar ga jij zo snel naartoe" plaagt hij me. Ik doe nep boos en begin hem te kietelen. "Genade, genade" gilt hij, en we barsten samen in lachen uit. Hij deed zijn shirt uit, en pakte een voetbalbroekje. Kom we gaan slapen prinsesje. Hij ging in bed liggen, en ik sprong op zijn borst.
————
De wekker ging, ik sloeg hem uit. En besefte me dat ik niet in mijn eigen kamer lag. Ik liep rustig naar de douche , en kleedde me uit. Ik wachtte tot de douche stralen precies op de goeie warmte stonden en sprong er onder. Na nog geen vijf minuten hoorde ik iemand kloppen. "Wie is daar" riep ik. Ik zette snel de douche uit , droogte me af en kleedde me om. Ik deed de deur zachtjes open maar zag niemand. Ik liep niks vermoedend de kamer in, totdat ik twee warme handen op me schouders voelde. Ik draaide me om en keek in de kastanje bruine ogen van Chad. "Goeiemorgen prinsesje" zei hij met een enorme sexy ochtendstem. Ik pakte z'n hoofd vast een gaf hem een kus. "Waar heb ik die voor verdiend" ik lachte ondeugend "gewoooon" lachte ik weer waarna ik naar beneden rende.
Chad rende achter me aan, hij tilde me op en zette me op het aanrecht. "Ikga iets lekkers voor je maken" hij trok de koelkast open, en pakte wat eieren. Hij gooide ze in de pan en liet ze bakken. Ik keek hem aan en moest lachen. "Wat? Ik ben een echte chef-kok hoor" zei hij nep triest. "Natuurlijk" lachte ik.We hadden het ontbijt op gegeten, en Chad had me naar school gebracht. eenmaal op school aangekomen liep ik meteen naar mijn kluisje. Ik zag in de verte al Noah en zijn vrienden aankomen, iedereen ging voor hem aan de kant. Hij kwam mijn kant op. Hij ging voor me staan terwijl hij me vuil aankeek. "Waar was jij gister" ik slikte, het is niet dat ik bang voor hem ben. Maar hij zei het gewoon heel intimiderend. "U..hmm weg" hij keek me woest aan. Hij duwde me tegen mijn kluisje aan. Hij zuchtte even "bij wie was jij" mijn hart bonkt in Mn keel. "Bb..bi..bij Chad" zeg ik zo zacht mogelijk. Zn ogen staan op onweer, het lijkt wel of er stoom uit zn oren komt. Hij kijkt me aan zonder emotie. En slaat met zn vuist keihard tegen het kluisje aan. Net naast mijn hoofd, ik voel een traan over mijn wang glijden. Ik wurm me los uit Noah's greep, en ren de gangen door. Opzoek naar een leeg lokaal. Ik ren een of ander bio lokaal in, en verberg me in een hoekje onder de tafel. Ik begin heel hard te huilen, alles moet er gewoon even uit. Opeens hoor ik geklop. Snel veeg ik me tranen weg, en hou ik me adem in zodat niemand me hoort. De deur gaat open, en ik zie iemand die ik echt niet verwacht had.....
——————————————————
OMG in 1 dag meer dan 100 reads erbij, ty ❤️❤️🥰🥰🥰
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...