Boven is Nick te zien^^ ♥️
—————————————————————Ik rende door de gangen van de hal heen. Ik wist niet naartoe, maar zo kon ik alles een beetje ontdekken. Zonder dat ik een rondleiding van die eikels krijg.
Opeens stopte ik, en nee het waren niet mijn voeten die stopten met lopen. Ik voelde twee grote, warme sterke handen om mijn heupen glijden. "En waar denk jij naartoe te gaan". Werd er in mijn oor fluistert. "Zo ver mogelijk bij jouw uit de buurt" kaatste ik fel terug. In een ruk werd ik omgedraaid, een keek in mos groenen ogen van Nick. "Jammer dan want je woont hier nou eenmaal" zij hij met een lichtelijk geïrriteerde blik. "Noujaaa het huis is best wel je weet wel uh..hh..mm enorm GROOT" hij lachte.
"Wacht maar, overal waar jij bent ben ik ook, honey bun" zij het met een serieuze blik. Honey bun, die heb ik niet vaker gehoord best schattig. We zijnelkaar super awkard aan het aanstaren, totdat de reddende engel komt...Noah, ja ehh..hmmm in dat geval de reddende eikel. "Soo dus je hebt Nick al leren kennen?" Zegt Noah terwijl hij naar Nick knipoogt.Pov Noah
Ik lig rustig op me bed waar neer Nick te kamer binnenstormt en op me bed ploft.
"Vertel.me.alles." Zegt Nick rustig. "Ehhm hoe bedoel je" vraag ik met een serieuze blik, want ja ik weet het echt niet. "Hoe het was met haar in bed gast" hij geeft me een stompje een kijkt me afwachtend aan. Kijk ik heb dus gezegd tegen mijn broer dat ik alle meisjes heb gedaan van de school Maar ja het enigste meisje die ik niet heb gedaan is CATHY, ja wist ik veel dat ze hier kwam wonen. "Je hebt dus niks met haar gedaan." Zegt Nick met een grijns. "Beter dan is ze voor mij, doeii" hij geeft een knipoog en daarmee loopt hij weg. Ik moet haar een bed krijgen en ik weet al hoe, cathy wil heen "one nicht stand" dus moet ik doen of ik echt verliefd word op haar. Dat is voor mij toch niet zo'n groot probleem want ik word nooit maar dan ook nooit verliefd.
JE LEEST
Living in the badboy's house
Teen FictionWARNING⚠️ op het begin is het verhaal een beetje slecht geschreven, maar het wordt steeds beter😊 Hey hey lieve lezers❤️ Dit verhaal gaat over cathy Haar ouders zijn vorig jaar gescheiden en haar vader heeft bijna al het geld meegenomen, daardoor ka...