Adrian
OliviaKl: 03.33
Hsn slår mig, Adrian
Vem slår dig?
Tim
Va? Skicka var du är
Nej! Han kommer bli argare
Stick där ifrån och säg var du är,
var inte envis nu Olivia. Säg var du ärOlivia?
Vad händer?
Jag är vid *random gata*
Han har hittat mig...Spring där ifrån!
*
Adrians perspektiv
Jag kastade mig in i bilen och körde så fort jag kunde. Jag ska döda honom, hon har redan varit med om för mycket.
"ADRIAN!" Hörde jag när jag klev av bilen. Jag såg en förstörd Olivia springa mot mig, hennes smink var utsmetad och tårarna rann.
"Var är han? Jag ska döda honom!" Sa jag och gick mot det hållet Olivia kom ifrån.
"WHERE ARE YOU, YOU COWARD!" Skrek jag, Olivia drog i min arm.
"Kan vi bara åka här ifrån," sa hon och gick mot bilen. Jag suckade och gick efter henne. Vi satte oss i bilen, och jag började köra.
"Var har han skadat dig? Jag måste få tag på honom!" Sa jag och slog på ratten. Olivia tittade ner på sina händer.
"Jag.. Han," hon försökte säga något men det kom inte fram något.
"Vi pratar mer om detta när vi är framme," sa jag.
"Bor inte du med Cindy?" Frågade hon.
"Inte längre," sa jag och spände mina käkar, hon sparkade ut mig.
"Nu är vi framme," sa jag och hoppade ur bilen. Men Olivia stannade kvar. Jag gick runt bilen till hennes sida och öppnade dörren till henne.
"Min fot gör ont, jag kände det innan också," sa hon. Jag suckade.
"Jävla fegis är han," sa jag och tog Olivias hand. Hon såg förvånad ut och tittade på våra händer. Jag fick ut henne och lyfte upp henne i brudställning.
"Vad gör du?" Frågade hon chockat.
"Är en gentleman?" Sa jag frågande.
"Åh," sa hon, jag började gå upp för trappan till min lägenhet. Som är på första våningen. Jag ställde ner Olivia försiktigt medans jag låste upp dörren.
Jag lyfte upp henne igen och gick till mitt sovrum, jag satte ner henne i sängen och hon tittade sig omkring.
"Mysigt," sa hon och jag skrattade till.
"Okej, tycker inte jag men okej," jag tittade ner på hennes fot. "Ska vi kanske titta på din fot? Vilken är det?" Sa jag och satte mig ner på huk framför henne.
"Vänstra," sa hon och jag tog av hennes sko. "Du har alltid varit så försiktig," sa hon tyst och tittade på mig.
"Okej? Har du druckit?" Frågade jag, han skrattade till.
"Nej det har ja- aj!" Skrek hon till, jag släppte hennes fot.
"Jag lindar bara in den, den är rejält stukad tror jag," sa jag.
"Bara gör klart det," suckade hon fram.
*
"Så du kan sova här, så sover jag på soffan," sa jag och nickade för mig själv.
"Nej, jag kan sova på soffan," sa hon och försökte resa sig upp men misslyckades.
"Du kan inte ens resa dig upp, godnatt!" Sa jag och skulle gå men hon tog min handled.
"Lämna mig inte," sa hon och tittade bedjande på mig. "Jag vill inte vara ensam."
"Okej"
Hon la sig under täcket, och jag tog av mig min tröja och la mig under täcket också.
"Vad gjorde han med dig?" Frågade jag och la mig med ansiktet mot henne, och hon samma sak mot mig.
"Han sparkade på mig, putade mig, spottade på mig. Sen slog han mig i magen flera gånger... Han är smart, han slog mig inte i ansiktet......"
- - - - - - -
Varför är jag så dålig på att uppdatera?
Vad händer?😂
Nej, jag har bara jättemycket i skolan just nu tyvärr! Men jag försöker uppdatera så mycket som möjligt!!
Puss!
YOU ARE READING
I Loved and hated you
Teen FictionBok två av "Hate me or love me"! (Ni kanske måste läsa första boken först, annars kommer ni inte fatta)! Det har gått ett år sen Olivia sa hejdå till Sverige, och hon har börjat med sin artist karriär! Men vad händer när hon får reda på att Adrian...