#16 Adrian

2.3K 37 3
                                    

Adriann Ops? @OliviaPeter

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adriann Ops? @OliviaPeter

4 822 414 likes

Comments are unavailable

::::

"Upp och hoppa!" Sa jag och putade till Olivia. "Annars badar jag utan dig!"

"Det gör du inte alls!" Utbrast hon och satte sig rak upp i sängen. Men när hon såg att det var fortfarande mörkt ute tittade hon frågandes på mig.

"Ja? Vi ska bada," sa jag och tog av mig tröjan. "Sluta stirra!"

"Jag stirrar inte!" Sa hon förolämpat, "Jag tittar!"

"Jag tänker bada, bye!" Sa jag och gick ut på vår veranda.

"Vadå bada nu?! Är du sju- vad gör du!?" Frågade hon bakom mig.

"Tar av mig, vad ser det ut som?" Frågade jag henne.

"Vi har våra badkläder där inne?"

"Och jag tänker bada naken?"

"Är du sjuk? Aldrig i livet att jag gö-"

"Lev lite!" Sa jag och tog av mina kalsonger, jag flinade mot Olivia och hoppade i. "Hoppa i!"

"Är det kallt?"

"Nej!"

"Säker?"

"Men ja! Hoppa i fegis!" Sa jag.

"Men- ADRIAN!" Skrek hon till när jag tog tag i hennes arm och putade ner henne. Och hon kom upp till ytan igen. "Är du dum! Jag kunde dött!"

"Du hade skrapat upp ditt ben! Herregud," skrattade jag. "Ta av dig nu!"

"Det där lätt jätte äckligt!"

"Men det är ju inte kul om bara jag är naken!"

"Om du inte hade putat i mig så had-" jag avbröt henne med att kyssa hennes mjuka läppar.

"Du måste sluta avbryta mig," suckade hon och tryckte sina läppar mot mina igen. Jag drog i hennes blöta t-shirt, hon tänkte inte ens utan tog bara av sig den.

"Nej men titta! Du är ju nästan naken nu!" Sa jag och avbröt vår lilla scen.

"Men tyst med dig," sa hon och drog mig till sig och vi började igen. Jag drog ner hennes, också blöta, trosor. Jag kastade upp hennes kläder på verandan.

"Adrian, jag-," sa hon men jag avbröt henne igen.

"Nu är det din tur att vara tyst," sa jag och drog henne närmare mig, så nära som möjligt. Jag kysste henne igen.

Sen kan ni nog tänka er vad som hände efter det😏

Ni får mer sen!!!!!

I Loved and hated you Where stories live. Discover now