Oliviapeter That was unexpected, but yes❤️
10 817 236 likes
Comments are unavailable
"Aww Molly!" Sa jag när hon berätta hur mycket hon saknade Pontus.
"Jag saknar Adrian ändå," sa jag och tittade på en hoodie till Adrian.
"Jag har saknat dig med," sa någon bakom mig och jag vände mig förvånat om.
"Adrian!" Halv skrek jag. "Vad gör du här?"
Adrian skrattade åt mig och kramade mig. Sen gick han ner på knä.
"Vad gör d-" jag avbröt mig själv när han tog fram en ask. Han öppnade den och där låg en ring. "Adrian."
Jag kände glädje tårarna rinna som en flod.
"Jag vet att du tycker det är för tidigt och jag vet att du ville ta en paus. Men vi behöver inte gifta oss om ett år eller inte ens om två år, jag kommer vänta för all evighet tills du gifter dig med mig. Oavsett vad kommer jag vara vid din sida, även om du inte vill ha barnet. Vi kan föröka igen om några år. Men det tar vi en annan gång, nu frågar jag dig; Olivia Novalie Petersson vill du gifta dig med mig?"
Jag grät så mycket att mina ögon gjorde ont. Folk hade samlat sig runt om oss och filmar. Molly hade också börjat gråta. Många andra som stod och tittade också.
Vissa skrek "säg ja," "säg ja nu!" Jag nickade förtvivlat på huvudet.
"Ja ja ja ja ja!" Skrek jag nästan och Adrian skrattade med tårar i ögonen. Han satte på ringen på mitt vänstra ringfinger.
"Jag älskar dig," sa Adrian och kysste mig.
"Jag älskar dig med," sa jag och kysste honom.
"Förlåt att avbryta er lilla scen men- barnet? Olivia, är du gravid?" Frågade Molly och jag tittade med stora ögon på Adrian.
"Eh ja," sa jag.
"Varför har du inte berättat något?" Frågade Molly.
"För jag har redan bokat tid till att göra abort," sa jag och kände mitt dåliga samvete när jag sa det. Men det hade varit ett misstag att sätta ett barn till världen när Adrian och jag har så mycket med jobbet och så. "Vi kan inte ha barn redan. Jag tyckte bara att det inte var lönt att säga till alla att jag är gravid om jag ändå inte ska behålla barnet."
"Jag ska ringa Camilla snabbt!"
YOU ARE READING
I Loved and hated you
Teen FictionBok två av "Hate me or love me"! (Ni kanske måste läsa första boken först, annars kommer ni inte fatta)! Det har gått ett år sen Olivia sa hejdå till Sverige, och hon har börjat med sin artist karriär! Men vad händer när hon får reda på att Adrian...