"Var är han?" Frågade en väldigt bekant röst utanför Adrians rum.
Det måste vara Lukas...
Dem andra stod utanför efter dem också hade träffat Adrian så dem släppte in Lukas.
"Olivia," viskade han och jag sprang mot hans famn. "Hur är det?"
"Var har du varit?" Grät jag i hans famn.
"Jag var inne på undersökning, jag slog mitt huvud och läkarna ville inte släppa mig." Sa han.
"Jag är glad att du är okej," sa jag och vi drog ifrån.
Lukas gick mot sjukhussängen och tittade förtvivlat på Adrian.
"Har inte hans föräldrar svarat?"
"Nej," suckade jag. "Jag vill bara att han ska vakna nu."
"Han kommer vakna. Han behöver bara tid att återhämta sig, okej?"
"Okej," sa jag. "Om det händer någonting, då dör jag. Jag dör om han dör."
"Åh Olivia," sa Lukas.
"Fokusera på Adrian, han är den viktiga nu." Sa jag och satte mig ner i min stol igen.
*
Några dagar senare
"Olivia du måste äta något," sa tjejerna när dem hade kommit till sjukhuset.
"Du har inte ätit sen det hände," sa Camilla och satte sig bredvid mig. "Inte sovit heller."
"Jag sover och äter när han har vaknat," sa jag och tittade inte ens på tjejerna. Jag tittade bara på min fina Adrian.
Jag hörde hur tjejerna suckade och kallade in Lukas.
"Olivia kom," sa Lukas. "Vi ska köra en runda."
"Nej jag tänker inte lämna Adrian!" Röt jag.
"Kom Olivia! Innan jag bär ut dig här ifrån och matar dig!" Röt Lukas så jag hoppade till.
"Jag tänker inte gå här ifrån!" Röt jag tillbaka. Lukas suckade och kastade mig över hans axel. "Släpp mig!"
Han gick igenom hela sjukhuset och sen kom vi ut på parkeringen. Men släppte han mig där? Nej.
Han satte mig i passagerarsätet där fram och satte på mitt bälte. Sen låste han bilen och gick runt till förarsidan sen låste han upp igen och satte sig i bilen.
"Så vad vill du äta?"
A/N:
Hoppas ni gillade det!
Sååå, jag berätta för mitt crush att jag gillar honom....
Just nu hatar jag killar, vem är med mig?! Han förstod inte varför jag gillade honom???? Hahah, nu fick ni lite information om min dag : (
Byyye!
YOU ARE READING
I Loved and hated you
Teen FictionBok två av "Hate me or love me"! (Ni kanske måste läsa första boken först, annars kommer ni inte fatta)! Det har gått ett år sen Olivia sa hejdå till Sverige, och hon har börjat med sin artist karriär! Men vad händer när hon får reda på att Adrian...