OliviaPeter I love doughnuts more than you! No I don't but it was a great caption! Except my love for doughnuts, my music; I'm going to stop making music... DONT HATE ME. My music will still be "alive"! @arianagrande is taking over the "Dangerous Woman" album. She is going to record all the songs, I'm going to be her producer and a songwriter. And I want to focus on my dancing instead of singing and my modeling maybe😉. I'm sorry all my fans out there! I just don't like singing anymore. I love all of you, hope you'll understand❤️❤️❤️
10 571 813 likes
Comments are unavailable
"Du är verkligen säker på detta?" Frågade Adrian.
"Japp!" Sa jag medans vi gick igenom säkerhetskollen. "När vi kommer fram till New York skriver Ariana under och musiken är hennes!"
Jag såg några papparazzi stå utanför glasväggarna så jag tog upp min luva på min hoodie. Eller Adrians hoodie.
"Vad söt du blev," skrattade Adrian och kramade mig bakifrån när vi hade kommit ut från säkerhetskollen. Nu får vi bara vänta på planet.
"Jag är inte söt! Jag är snygg!" Skämtade jag och Adrian skrattade. Han kramade mig igen och la sin haka på mitt huvud.
"Du ska bara ge någon annan dina låtar som du har gjort till mig?" Sa Adrian och tittade ner på mig.
"Dem är ju ändå till dig," skrattade jag och knuffade till honom.
"Men."
"Men vadå?" Skrattade jag.
"Inget." Suckade Adrian och kysste mig länge. Jag log mot honom och vi satte oss vid några stolar och bord.
"Sååå," sa jag och tittade på Adrian efter en stunds tystnad.
"Så vadå?" Frågade Adrian och tittade upp från sin mobil. Jag log och skakade på huvudet. "Men vad är det!"
"Lugn!" Skrattade jag. "När vi kommer tillbaka ska jag och tjejerna testa bröllopsklänning."
"Wait?" Sa Adrian och tittade på mig länge med en frågande blick. "Ska vi? När? Vilket datum?"
"Vet inte än. Kanske nästa år?" Sa jag frågande. "Jag har redan planerat lite."
"Men varför har du inte sagt något!" Halv skrek Adrian och jag började gapskratta.
"Den 15 maj, 2019, nästa år alltså?" Sa jag med ett flin när Adrian sken upp med ett ännu större leende.
"Det blir perfekt!" Sa Adrian och kysste mig över hela ansiktet.
"Okej okej okej," skrattade jag.
A/N:
Det är bara tre kapitel kvar😭😱
ESTÁS LEYENDO
I Loved and hated you
Novela JuvenilBok två av "Hate me or love me"! (Ni kanske måste läsa första boken först, annars kommer ni inte fatta)! Det har gått ett år sen Olivia sa hejdå till Sverige, och hon har börjat med sin artist karriär! Men vad händer när hon får reda på att Adrian...