₪ |L.A| 5 ₪

3.3K 358 111
                                    

Kafamdaki konuyu bir bilseniz gelip linç edersiniz beni bu yüzden söylemeyeceğim niahhahaaaa

Bölüm 5: "Kalbini istiyorum."

Hayat ağacı yüzyıllardır sadece bir sürünün ve kabilesinin gözetimi altındaydı. Hayat ağacı her yok edilmeye çalışıldığında koruyucu soyları bunu engellemiş ve ruhlarını hayat ağacına esir etmişti.

Pek çok ağaç perisi hayat ağacının köklerinde hala acı çekmekteydi.

Ve söylenilen kehanet gerçekleşti.

"Sessiz gökyüzü ağladığında, verimli toprak susadığında ve bütün Elysion hayat ağacı ile sancı çektiğinde bir mucize gelecek."

Ve mucize Asher kabilesinin 67. soyuna hediye edildi. Asher sürüsüne mucizeyi hayatı pahasına korumak zorunda.

Asher soyu Krisin babasının var ettiği bir sürüydü. Asher bütün elysion sürülerinin lider sürüsüydü. Ama şimdi alfa ölmeden yeni bir alfanın varlığı güçsüz alfaları ve betaları rahatsız ediyordu.

Elysion çoktan Baekhyunun varlığından haberdardı. Onlara göre huzur ve refah için ya Baekhyun öldürülmeli yada Chanyeolun bedeni parçalara ayrılıp farklı yerlere gömülmeliydi.

Bir Delta kurdun varlığı alfaları tehlikeye atıyordu.

Sürü alfaları yıllarca Krisin güçsüzleşip düşmesini beklerken bir anda yenilmez bir alfanın ortaya çıkması tehlikeliydi.

Özellikle Tao için korkunç bir şeydi. Abisinin güçsüz düşmesini uzun zamandır bekliyordu.  Doğduğu andan bu yana Krisin gölgesinde onu mahvetmeyi beklemişti.

Chen Kris ve Tao kardeşti. Tao sürüden ayrılıp kendi sürüsünü kurmuştu. Iris. Asher den sonra en güçlü sürüydü. Tao düşmandı..

Chanyeol göğsünde hissetmediği küçüğün kalp atışlarıyla endişey içinde doğrulduğunda Xiuminle karşılaşmayı beklemiyordu. Xiumin korkmuş yeğenine ufak bir gülümseme bahşederek "Çabucak büyümesi için beslenmesi gerek." demişti. Ardından aç bebeği sütüyle doyurmaya başlamıştı.

Chanyeol gördüğü manzaraya çok geçmeden alışarak Xiumine soru soran ciddi bakışlarını yönlendirmişti. "Amca. Annem ve babam nerede?"

"Kurul toplantısı için sığınaktalar. Sürü liderleri Baekhyun hakkında bir karar vermek için toplanmak istedi."

Chanyeol üzerindeki tişörtü çıkarırken "Nasıl ölmemize karar vermek için yani." demişti sinirle.

Üzerine masaya hazır konulmuş siyah gömleği geçirip düğmeleri iliklemişti. Ve pantolonu giymişti.

"Kolay kolay vazgeçeceklerini sanmıyorum Chanyeol. Baekhyunu nasıl koruyacaksın?"

Chanyeol Xiumini iştahla emen Baekhyununun yanağının şişkinliğine bakarken. Xiuminin daha önce yeğeninde hiç görmediği bu sevgi dolu bakışlara şaşırmıştı. Gülümsemiyordu ancak insanı titretecek korkunç bakışları yoktu.

"Onu benden almaya cesaret edecek olursa. Onu yok ederim."

Baekhyun uykuya dalarak emmeyi bıraktığında Chanyeol küçük battaniyeye onu sararak kucağına almıştı.

"Burası güvenli değil. Onu evime götüreceğim geliyor musun?"

"Baekhyun beni evime götür." Baekhyun alfasından aldığı emirle kendini ve sahibini yok etmişti.

***


"SESSIZLIK!" Suho masanın en başında elinde ki kaşığı şarap bardağına vurarak bağırmıştı.

Masa da 12 büyük sürü lideri kavga ediyordu.

"ÖLDÜRÜLMELİ!"

Daeshan sürüsünün lideri bağırdığında onu destekleyen dokuz liderde bunu onaylamıştı. Sessiz kalan iki kişi vardı. Birbirine bakan iki kardeş. Kris karşısında ona sırıtan kardeşine nefretle bakıyordu.

Tao ayağa kalktığında sessizlik salona hakim olmuştu. Suho eşinin elini sıktığında Kris korkan eşine güven vermek için ellerini kenetlemişti. Tao o ikisini gülerek izlerken konuşmuştu.

"Bebek ölürse Chanyeol her birimizi acımadan yok eder. Chanyeol yok edilmeli. Chanyeol 12 parçaya ayrılıp her birimizin topraklarına gömülmeli!"

Suhonun gözünden bir damla düştüğünde büyük salonun kapalı kapılarından su girmeye başlamıştı.

Liderler birbirileri ile konuşurken oluşan gürültü ile içeri giren sular çoğalmıştı. Kris eşinin kendini tutmasını sağlamaya çalışıyordu.

"BAŞINI BEN İSTİYORUM!"

"BAŞI BENIM SÜRÜMDE OLACAK!"

"KOLLARINI İSTİYORUM!"

Kalabalık Taoya döndüğünde Tao sinsice sırıtarak abisinin gözlerine  baktı.

"Chanyeolun kalbini istiyorum."

Ve oda saniyeler içinde sular altında kaldı.

***

"KRIS OĞLUMU GETIR BANA! KRIS CHANYEOLUMU GETIR BANA!!!"

***

[Serseri yazar diyenler var. Bu kitabı gerçekten kendim için yazmak istedim çünkü her yerde Omegaverse Chanbaek aradım ama cidden hiç iyi kitap yoktu. Dediğim gibi beğeni hiç önemli değil sadece kitabın sizde nasıl bir etki bıraktığı önemli. Bölüm kısaydı diğer  bölümü uzun tutacağım.]

Love Of The ALPHA  |ChanBaek|°  ₪✘₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin