Beğeni yapmayanlar yorum yapsın hayalet okuyucu çoğaldıkça kitabı bırakasım geliyor . Tehdit değil canim uyarı
eLAyFi NABERSINIZ LAN
***
Bölüm 10: "Tek parça."
"SEN NE YAPTIN!"
Chanyeol yüzüne inen ikici tokatla susmak zorunda kalmıştı.
"Eğer Baekhyun bunu fark ederse kabusunda olanlar gerçekten olacak! Chanyeol! Sen kabuslarında geleceği gördüğünü hiç mi fark etmedin!"
"Saçmalamayı kes!"
Chanyeol sinirle kız kardeşini ittip yumruklarını sıkmıştı. İçinde dindirilemez bir öfke vardı. Bu öfke onu ele geçiriyordu.
"Chanyeol. Baekhyun yok ola-"
"O ZAMAN ONA BUNU AÇIKLARIM DELFI!"
Chanyeol kapıyı çarparak gittiğinde Eunrı korkuyla odada gezinmeye başlamıştı. Düşündüğü şeyin gerçekliğine inanmalıydı. Kapıyı kilitledikten sonra bütün ışıkları kapamıştı. Elindeki 12 mumu daire oluşturacak şekilde dizdikten sonra en ortaya oturup gereken duayı okumaya başlamıştı. Elindeki kitabı göğsüne bastırarak fısıldadığı dua mumları teker teker yakarken yerin altına çekilmesiyle oda karanlığa büründü.
"Delfi!"
"Aerum!"
***
Chanyeol bahçeye hızla çıktığında hala kurt yavrularıyla oynayan Baekhyunu görüp mutlu olmuştu. Baekhyun onlarla koşmaya çalışıyordu ama fazla yavaştı ve her iki adımda yere poposunun üstüne düşüyordu.
"Baekhyun."
Baekhyun duyduğu kalın ve güzel ses ile arkasını döndüğünde ona doğru gelen Chanyeol ile kollarını yukarı kaldırmış ve onu kucağına almasını beklemişti. Daha şimdiden çok akıllı bir omegaydı. Chanyeol Baekhyunun önünde dizleri üzerinde oturarak kollarını tutmuştu. Aklında daha başka bir şey vardı.
"Bu gün sana başka bir şey öğreteceğim."
"Chayyol bana yemey yemeyi öğyetmişti!" Baekhyun heyecanla yerinde zıplarken Chanyeol onun alnına dudaklarını bastırmış ve kendinden uzaklaştırmıştı. Baekhyunun kokusu her geçen gün daha fazla dikkat çekiyordu. Büyüdüğünde çok fazla alfanın dikkatini çekecekti.
"Kurtlar hakkına dediklerimi hatırlıyor musun Baek?"
"EVEYT!"
Chanyeol Baekhyunun bu sevimli haline dayanamayarak gülümsemişti. Alfa gülümsemeyi Baekhyun ona geldikten sonra öğrenmişti.
"O zaman sana kurdumu göstereceğim sakın korkma."
Chanyeol aniden gri bir kurda dönüştüğünde Baekhyun korkmuş ve tekrar poposunun üzerine düşmüştü.Chanyeol başını Baekhyunun başına değdirerek okşadığında Baekhyun yelesinden tutarak ayağa kalkmıştı.
"Chayyol beni koyuy. Chayyol beni bıyakmaz değil mi kuyt?"
Kurt Baekhyunun yüzünü yalamış Baekhyuna daha fazla yakınlaştırmıştı.
***
"Ne işin var burada!?"
"Sürtüklüğe devam edip etmediğini merak etmiştim Xıumin."
Chen yarı açık kapıyı hızla ittiğinde Xıumin sırtını duvara vurmuş ve yere düşmüştü.
Chen kapıyı ardından kapatarak içeri girdiğinde Xıumin Markın uyuyor olması için dua ediyordu.
"Üç ay geçti. Haftaya evleniyorum bildiğin gibi. Bence seni son kez hissetmeye hakkım var."
"Hayır! Git buradan! Chen yalvarırım git!"
Chen sinirle Xıuminin kolundan tutup kaldırmıştı. Xıuminin sırtı duvara sertçe çarptığında dudakları Cheninkilerle birleşmişti. (Hadi buna da Beta istismarı deyin jjkksdf)
Chen güçsüz betayı bacaklarından tutarak kucağına aldığında Xıumın beline bacaklarını dolamıştı. Bir betanın en aciz yönüydü iste bu. Alfasına asla karşı koyamazdı.
Kollarını boynuna doladığında Chen tişörtün içine ellerini sokmuştu bile. Dudakları ayrlıp alınları birleştiğinde Chen karnında hissettiği dikiş izleriyle başını kaldırmış ve Xıuminin alnına dudaklarına bastırmıştı. Gülümsemesi gittikçe yayılırken Xıumin korkuyla başını Chenin boynuna sokup ağlamaya başlamıştı.
"Yapamadım."
"ANNE! BU KİM?"
Chen onlara bakan kendi oğluyla Xıumini hızla yere bırakmış ve Xıumin yere çakılmasıyla acıyla inlemişti.
Mark korkarak annesinin kucağına gitmiş ve tişörtün içine kafasını sokarak saklandığını sanmıştı.
Xıumin oğlunun her korktuğunda yaptığı bu harekete alışmışken Chen istemeden gülmüş ve onlar gibi yere oturmuştu.
"Kaç yaşında? Konuşması çok iyi?"
Xıumin oğlunu dışarı çıkararak saçlarını düzeltmiş ve kendisine daha da çekmişti.
"Henüz- Bir yaşında-"
Chen gözlerini irice açarak Markı Xıuminden alıp ve yüzüne dikkatle bakmaya başlamıştı. Çocuk korktuğu adamdan kaçmaya çalışırken Chen onun vücudunu inceliyordu.
"Hayat ağacı aşıkına Xıumin sen bir Alfa doğurdun."
Xıumin Markı kucağın alarak ayağa kalkmış ve bir kaç adım gerileyerek uzaklaşmıştı.
"Haftaya evleneceksin. Ethan prensesiyle mutluluklar alfam." Xıumin yatak odasına girip kapıyı kilitledikten sonra yavaşça olduğu yere çökmüş ve bebeğine sarılarak kokusunu içine çekmişti. Chen gibi korkuyordu. Chen gibi konuşuyordu. Chen gibi onu bir zamanlar yaptığı gibi korumaya çalışıyordu.
Chen kapının önünde durup bie kaç kez vurmuştu. Xiumin korkuyla Marka daha da fazla sarılmıştı.
"Xiumin, o benim oğlum. Hissedebiliyorum." demişti Chen.
"Hayır." Xiumin korkuyordu. Markı ondan almasından. Chenden kalan tek bir parçasını da almasından korkuyordu. "O, senden değil. Başka bir alfayla birlikte oldum."
Kapı sesini duyduğunda içindeki duyguları serbest bırakmıştı. Bir daha geri gelmeyeceğini bilerek.
***
"Chanyeol okula geldi yakında Baekhyunla karşılaşacaklar."
"Baekhyun doğdu yakında anahtar doğacak."
***
begendim ya ben dhdbd
Neyse.
Bu neden bana cok guzel geliyor aaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The ALPHA |ChanBaek|° ₪✘₪
Fanfic|Alfanın Aşkı| Omegaverse... Dünyamızdan farksız insan yerine kurt bireylere sahip bir gezegen. Hayatta kalmak için çalışmak yerine öldürmek zorunda kalacağınız bir gezegen. Alfalar her zamankinden daha güçlü, betalar her zamankindan daha sadık. O...