UYARI

8.3K 393 310
                                    

Ilk olarak bu kitaba başlayacak olanlar şunu dikkate alsın. Baekhyun yetişkin olana dek Chanyeol onu sadece bir bebek olarak görecek. Onu öpmesi çocuk istismarına girmiyor canlarım.

Ukelere kadınsal özellik vericelecek.

Bütün hakkı benim hayal gücüme bağlı okuyucu yorum yapabilir tabiki.

Benim kendi okuyucularımın dışında beğeni yapmadan eleştirme hakkını kendinde görenler teşekkür ederim sizede.


O zaman hadi okumaya başla.

***

Daha önce omegaverse okuyanınız oldu mu? Belki de şu an 'O ne be?' diyorsunuzdur.

Sizin için bütün kuralları ve omegaverse kanunlarını buraya yazacağım.

Öncelikle bu kitabı okumaya başlarken daha önce okuduğunuz kitapları aklınızdan silin çünkü onlarla hiç bir bağlantısı olmayacak. Ancak bıraktığım ipuçlarını yakalayanlar bir sonra ki bölümde ne olacağını tahmin edebilir. Hazırsanız başlayalım.

Temel bir konuyla başlayalım. Omegavere evreni; Omegaverse dünyamızla aynı yer şekillerine sahip olan bir evren. Omegaverse evreninde yaşam olan tek bir gezegen bulunmakta. Elysion; Kurt bireyleri içinde barındıran bir gezegen. Pekala buraya kadar anlamadığınız yeri lütfen satır içi yorumla belirtin.

 Pekala buraya kadar anlamadığınız yeri lütfen satır içi yorumla belirtin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elysionda var olduğu bilinen dört kurt nesli bulunmakta. Bu kurtlar;

1. Delta Alfa: Var olan en güçlü kurttur. Nadir rastlanır. Var olan bir Delta sürü değil nesil alfasıdır. Delta kurtlar kurt neslinin en büyük alfasıdır. Ancak çoğu delta fazla güçten yaşayamayıp hayatını kaybettiği için bilinen bir delta bulunmamakta. Deltalar semedir. Hamile kalamazlar. Yaklaşık 5 ayda bir yaş büyürler. Büyümeleri çiftleştiklerinde durur. Yaşlanmazlar. Çiftleşme organlarında diğer kurt bireylerde olmayan yumru vardır. Delta oldukları erişkinliğe girdiklerinde anlaşılır.

2. Aktif Alfa: Genellikle bir sürüyü yöneten alfalardır. Sürü içinde olan Aktif alfalar sürüyü yöneten alfanın yerine geçmek için ya sıra bekler yada savaşır. Var olan alfayı öldürürse sürü Alfası olur. Sürü alfasının aktif alfa olan oğlu olursa sürüden ayrılır ve kendi sürüsünü kurar. Hamile kalamazlar. Yaklaşık 3 ayda bir yaş büyürler. Büyümeleri çiftleştiklerinde durur. Yaşlanmazlar.

3. Pasif Alfa: Sürü yönetemezler. Genelde sürüde ki yerleri koruyucudur. Çoğu pasif aktif bir eş bulup çiftleşerek sürü annesi olur. Genelde uke konumundadırlar. Hamile kalma özelliğine sahiptirler. Yaklaşık 3 ayda bir yaş büyürler. Büyümeleri çiftleştiklerinde durur. Yaşlanmazlar.

Love Of The ALPHA  |ChanBaek|°  ₪✘₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin