Kitap CHANBAEK üzerien ancak EXO ot12 konulu
Destek ve sevginizi eksik etmeyin lütfen ♡
Bölüm 2: "Yaşamalı."
Parlak dolunayda ruhlar serbest kalır ve özgürlük için savaşırlar.
Chanyeol Baekhyun için savaşacaktı.Uluma sesleri karanlık ormanda yankılanırken minik bebek ağlamaya başlamıştı.
Chanyeol oturduğu kahverengi deri koltukta kucağında uyuyan Baekhyundan gözlerini ayıramamıştı. Onun Baekhyun olduğuna inanamıyordu. Güçlü alfa bu omeganın kokusuyla yerle bir olmaktan nefret etmişti. Onu bu kadar aciz kıldığı için onu yok etmek istemişti.
Hayat ağacının asil perisi bebeği sahibinin kucağından aldı. Chanyeol kollarındaki boşlukla sıçramış ve savunma olarak elini karşısındaki bedene tehdit olarak uzatmıştı. Onun bu korumacılığıyla odaya yayılan güçlü feromon Delfinin dizlerinin titremesini sağlamıştı.
Gri kurt Chan Yeol. Baekhyunu gördüğü anda gerçek bir alfa olmaya başlamıştı. Sürüsüne sahip çıkma iç güdüsü olan bir alfa.
"Chanyeol alfa bizleri çağırıyor."
Chanyeol kardeşinin açıklamasıyla toparlanmıştı. Elinden alınan bebeği kollarına geri aldığında bebek vücuduna değen sıcak ellerle ağlamaya başlamıştı.
"Neden her seferinde ağlıyor. O kadar da sıcak değilim! Ağlama!" Chanyeolun yüksek çıkan sesi bebeğin ağlamasını durdurmuştu.
Chanyeol bebek omegayı ısırdığında onu hizmetkarı yapmıştı. Bebek bile olsa Chanyeolun verdiği emirleri yerine getiriyordu.
"Hayat ağacının ruhu aşkına! O beni anlıyor mu?"
Delfi abisinin elindeki bebeği kucağına alarak kulübenin içindeki yumuşak yatağa beyaz çarşafa sırt üstü yatırmıştı.
"O ölecek."
Delfinin dudaklarından çıkan iki kelimeyle Chanyeol titremiş ve yatağa oturup derin bir nefes almıştı. Delfi bebeği saran battaniyeyi iki yana açarak bebeğin çıplak vücudunu gözler önüne sermişti.
Chanyeol beyaz ve minik vücuda gözlerini ayırmadan bakıyordu.
"Burada yaşayamaz. Babam buna izin vermez Chanyeol."
Chanyeol kardeşinin Baekhyunu su dolu kovaya koymasını izliyordu. "Bekle." diyerek Delfiyi durdurmuş ve kovanın içine elini koyarak suyun sıcaklığına bakmıştı. "Biraz ısıtmalıyım." dedikten bir kaç saniye sonra su bebeği yakmayacak kadar ısınmıştı. Delfi abisine gülümseyerek bebeği sıcak suya koymuştu.
Chanyeol onları izlerken az önce bebeğin içinde olduğu battaniyeye uzanmış ve burnuna götürmüştü. İçine çektiği kokuyla başı dönmüştü ve sertleşmişti. Baekhyun bir bebekti ancak onun kokusu Chanyeolu mahvediyordu. Bu kokuyu alabilmek ve rüyalarında ki Baekhyunu görebilmek onu heyecanlandırıyordu. Ölesiye korkmasını sağlıyordu.
"Bunu ben alacağım." Elindeki battaniyeyi gösterdiğinde Delfi "Neden?" diye merakla sormuştu. Chanyeol Baekhyunu yıkayan kız kardeşine bakıp cevaplamıştı. "Onu sakla ben bu battaniyeyle babamı kendime çekeceğim."
"Babam çok güçlü Chanyeol."
Chanyeol kardeşinin omuzlarına ellerini koyarak bebeği yıkayışını izlemeye devam etti. "Benim ne olduğumu biliyorsun. Ben kurtların liderinin ruhuna sahibim. Sürü alfası değilim ben delta alfayım."
"Hazır değilsin."
"Engel olmazsam Baekhyunumu benden alacaklar."
Delfi tepki vermeyen bebeğe dikkatle bakarak biraz daha soğuk olan kovadaki suyu üzerine dökmüştü. Gözünü bile kırpmayan bebeğe korkuyla bakarken "Chanyeol! Ona ağlamakta özgür olduğunu söyle!" demişti.
Chanyeol kardeşinin dediğini tekrarlandığında bebek her yerden duyulabilecek bir çığlık atmıştı. Chanyeol korkuyla Baekhyunun ağlamasını engellemek için küçük dudaklara elini bastırmıştı.
"Tanrım. Omegalar neden bu kadar sadık olur ki-" Chanyeol yaşadığı korkuyla söylenirken Delfi gülmüştü.
"Çünkü omegalar yaratıcının tek bir kişiye gönderdiği hediyedir. Yaratıcı bir sonra ki neslin alfası olan kurda bu hediyeyi gönderir." Eunri bebeği havluyla kurutup battaniyeye sararken Chanyeol kaşlarını çatarak konuştu. "Bir sonra ki alfa ben miyim?!"
Delfi bebeği Chanyeola uzatarak başını salladı. Baekhyun minik çekik gözleriyle Chanyeolu izliyordu. Dışta kalan küçük ellerini alfasına ulaşmak için sallıyordu.
"Önemli olan alfa olman değil. Sen neslimizin alfası olacaksın. Ve babamın düşmanı da olabilirsin. Chanyeol, Baekhyun üşüyecek şömineyi yakar mısın?"
Delfi kulübenin içindeki dolabın kapağını açıp tozlanmış bir çok kitaptan bir kaçını çıkarmıştı.
Tozlu kitapların arasından yılan derisi kaplı olan kitabı karıştırmaya başladığında Chanyeol Baekhyunu kolları arasında hafifçe sallamaya devam ediyordu.
"Efsaneye göre hayat ağacının 12 mucizesi bulunmakta. Bu mucizeleri koruyan kişide hayat ağacının perisi yani benim." Delfi anlatırken bir yandan da kitabı karıştırıyordu.
Chanyeol dikkatle onu dinlerken parmağını ağzına almış emen Baekhyun dikkatini oldukça dağıtmaktaydı.
"Doğduğumda anneme yani Suhoya suyu yönetme ve babama ejderha gücünü verdim. Xiumin dayıma buzu ve Chen amcama da yıldırım gücünü verdim. Sana ateş ve Lay'e de iyileştirmeyi. "Ama yanlış giden şeyler var."
Chanyeol sonunda Baekhyundan gözlerini alabildiğinde Delfiye dikkatini vermişti. Kızın yüzü acıyla kasılmıştı.
"Efsaneye göre 12 güç bir araya geldiğinde yeni bir evrenin kapıları açılacak ve efsaneler hayat ağacını yeni evrende tekrar var edecek."
Chanyeol anlamıyordu. Bunda takacak bir şey yoktu. Doğduğu günden bu yana bunu bekliyorlardı zaten. Efsanenin gerçekleşmesi için hazırlanıyorlardı.
"Bunda ne var peki?"
"Baekhyun. O yaratıcının oğlu. Bu yanlış. Omegalar tanrı kanını taşıyamaz. "
"O özel. Bu yüz-"
"Chanyeol geleceğinizi görüyorum. Korkunç şeyler olacak. Onu korumak zorundasın. Baekhyun koruyucuların annesi olacak." Delfi küçük bebeğe bakarken Chanyeol çatık kaşlarını bebeğe yöneltmişti.
"O iki çocuk efsane mi olacak." demişti. Chanyeol rüyalarında defalarca kaybetmişti Baekhyunu ve defalarca o iki çocuğun baba diyerek çığlıklarını acıyla duymuştu.
"Chanyeol bir sonra ki mucizelerin sahibi senin çocukların olacak. Sen en güçlü soyun alfası olacaksın. Anahtarın babası olacaksın Chanyeol!" Chanyeol kucağındaki bebeğin battaniyesini iki yana açarak çıplak vücudunda gezdirdi gözlerini.
Karnının hemen altında kasıklarında duran iki sembolle gözlerini kendisine bakan minik gözlere çıkarmıştı. Delfi o sembolleri göstererek "Bu ikisini ona ben vermedim. Baekhyun rüzgarı ve anahtarı benden aldı. Bizi yok edip buraya getiren ben değildim, Baekhyundu."
Baekhyun ölmemeliydi kehaneti artık o devam ettirecekti ve o olmadan evren yok olacaktı.
"Delfi. Onu hayatım pahasına korumalıyım. Baekhyun yaşamalı."
"Yaşamalı."
***
Yemim ederim stres attim yazarken
Her neyse sizce bir sonraki koruyucular kimler olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The ALPHA |ChanBaek|° ₪✘₪
Fanfic|Alfanın Aşkı| Omegaverse... Dünyamızdan farksız insan yerine kurt bireylere sahip bir gezegen. Hayatta kalmak için çalışmak yerine öldürmek zorunda kalacağınız bir gezegen. Alfalar her zamankinden daha güçlü, betalar her zamankindan daha sadık. O...