₪ |L.A| 6 ₪

3.4K 308 363
                                    

[Medyada ki sarkı beni benden alıyor
Song: Nicel- Night Drive]

Canlarım yanlış anlamayın ben bu kurguya gerçekten emek veriyorum ve emeğimin karşılığınıda alamazsam kitabı sileceğim. Sizlerin isteği ve beğenmeği yazmamı sağlayan şey.

***

Bölüm 6: "Kabul ediyorum."

"Chanyeol! Uyan Chanyeol! Beni bırakma!"

"Baba! BABA!"

Bulanık görünen rüyadaki sanrıların sesleri yükseldi Chanyeolun zihninde.  Içine çekildiği, hapsedildiği kabuslarında ölümü tekrar tekrar yaşamıştı her seferinde.

Önce rüyalarından hiç çıkmayan güzel çocuk koştu ona sonra başında bekleyen küçük çocuğu gördü birdenbire. Esmer tenli ufak bir oğlan. Ağlıyordu.

Baekhyun Chanyeola ulşıp alfasının bkynuna kollarını sarmıştı.
"Chanyeol- ah! Kaçalım! Gideli-" Güzel yüz acıyla kasıldı. Uzun ve ince parmaklar Chanyeolu bırakıp iri karna gittiğinde arkadan saldıran kurt Baekhyunun boynunu paramparça etti.

Chanyeol gördüğünün bir kabus olamasını diledi. Acizdi o. Rüyalarında sevgilisini korumaktan acizdi.

Sevgilisi yerde kan içinde yatarken yanına koştu. Peşi sıra ağlayarak gelen çocuğu kolları arasına aldı. O anahtardı. Chanyeolun anahtarı. Çocuk korkuyla çığlıklar atarken Chanyeol çocuğun göz yaşlarını silmiş ve Baekhyuna dönmüştü.

"Baekhyun! Baek! Uyan uyan!" Baekhyun uyanmıyordu.

"Sevgilim?" Chanyeol arkasına döndüğünde gördüğü bedenle korkuyla kucağındaki çocuğa daha da sarılmıştı.

Zifiri karanlık kollarındaki çocuğu Taoya çekerken Chanyeol onu tutmaya çalışıyordu.

Kaybolan çocukla Chanyeol arkasına dönüp Baekhyuna koştu.

"Uyan Baek! Uyan kaçalım-" Kollarındaki sevgilisinin yerini Tao alırken Chanyeol korkuyla gözlerini açmıştı. Tao Chanyeolu kendine çekip dudaklarını birleştirğinde Chanyeol kabusundan uyandı.

***

"Chanyeol!"

Hareketsiz beden bir kaç darbeden sonra uyandığında Suho ağlayarak oğluna sarılmış ve alevler içinde ki odayı söndürmeye çalışan Kris rahatlamayla yanlarına gelmişti.

"Chanyeol- oğlum!"

Suho hala ağlarken Kris oğlunun ilk kez odayı yaktığına şahit olmuştu. Chanyeol Baekhyun ve Xiuminle eve gelmişti. Xiumine Baekhyunu emanet ederek uykuya esir olmuştu.

"Baekhyun! Tao- Baekhyun!!!" Chanyeol kekeleyerek konuşurken Xiumin kucağında ki Baekhyun ile içeri gelmiş ve gelişi ile birlikte ortamdaki sıcak havayı soğuk ve serin bir hale getirmişti. Baekhyun soğukla mızmızlanırken Xiumin onun akan burnunu çok sevimli buluyordu.

Xiumin bir kaç adımı ardından ensesinde hissettiği nefesle irkilirken tanıdık koku onu dehşete düşürmüştü.

Chen sevdiği kokuyu içine çekerken Xiumin korkuyla Baekhyunu Chanyeolun yanına götürmüştü. Bu sırada yine kaçabildiğini sanıyordu.

"Chanyeol ortak kararla seni öldürmeyi planlıyorlar. Ama annen onları boğarak öldürmeye çalıştığı için bir sonra ki toplantıda konuşacağız." Kris oğlunun sakinleşmiş halinden yararlanarak konuşmuştu.

Chanyeol annesinin ona hala sarılıyor oluşunu önemsemeden sinirle gözlerinde ki alevleri yükseltirken Suho hissettiği sıcaklıkla geriye çekilmişti.

Love Of The ALPHA  |ChanBaek|°  ₪✘₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin