₪ |L.A| 12 ₪

3.1K 283 96
                                    

Hava öyle bunaltıcı ki canim yazmak istemiyor. Şu an serin olduğundan yazabildim yeyy

Okullar başladığında kitaba devam edermiyim bu size bağlı.

Konu olarak bir süre yerimizde saymak en iyisi eLAyFi sakin olun ve bekleyin. Bebisler gelicem yani Alfa Omegasına kavuşacak.

Ayrıca kitap 4k olmuş woww

Okuyanların yorum yapmasi en önemli şey unutmayın begeni değil yorum güç veriyor. Ne kadar yorum o kadar yebee

***

Bölüm 12: "Hakikat."

elAyFi sürüsü bir anda etraflarını sarmış ve Baekhyunu görünmeyecek kadar kapatmışlardı.

Chanyeol ise boynuna sarılı kolların gerçekliğini düşünürken bedeninin alevini hissediyordu. Durdurulamayacak bir yangın ateşleniyordu..

Baekhyunun çıplak vücudu etrafındaki on kurdun kalabalığıyla gizlenirken Chanyeol insan formuna çoktan geçmişti. Dönüşüm sırasında kendisinin parçalanan kıyafetleri yüzünden ne kendisi kurtların arasından çıkabiliyordu ne de Baekhyunu çıkartabiliyordu.

Chanyeol boynuna sarılmış olan çocuğu bacaklarının altından kendine çekmiş ve sırtındaki elini sıkılaştırmıştı. Etraftaki kurtlar her hangi bir tehdide karşı hazır ol da beklerken nemfler etraflarını sarmış ve sarmaşık ve yapraklardan oluşan bir kıyafet oluşturmuşlardı. Baekhyunun pürüzsüz beyaz bacakları yeşil yapraklarla örtünürken Chanyeolun beline kadar uzanmış sarmaşıklar görevini yerine getiriyordu.

eLAyFi sürüsünün siyah ay kurtları yol açmak için önlerinden ilerlerken
Chanyeolun kaslı göğsü sonunda görülmüştü. Kurtlar geri çekilmiş ve kafalarını yere değecek kadar eğip beklemeye başlamıştı.

Chanyeol kucağındaki bedeni daha da sıkı tutarken Baekhyunun sureti göründüğü an da ışık saçmış ve karanlık geceyi aydınlık gündüze çevirmişi. Gökyüzü siyahtan maviye boyanırken Baekhyun gözlerini açmış ve tıpkı ilk geldiği günkü gibi kendisine secde eden kurtlara bakmıştı.

Kurtlar kalplerine binen ağırlıkla yere kapanırken Bakekhyun küçük gözlerini açmış ve eğilmiş yüzlerce kurtla korkuyla huzuru olan boyna sokulmuştu. Chanyeolun boynuna küçük ve hızlı nefeslerini verirken Chanyeol siyah yumuşak saçlara dudaklarını bastırmıştı.

"Chanyeol korkuyorum." Öyle bir söylemişti ki Chanyeol onu korkutan her şeyin ve herkesin başlarını gövdelerinden koparmak istemişti.

Chanyeol büyülenmiş gibi Baekhyuna bakmaya devam ederken Baekhyun ince ve yumuşak dudaklarına dişleriyle eziyet etmekteydi. Isırdığı yerler kırmızıya dönerken kanattığı dudağıyla dudaklarına eziyet etmeyi kesmişri.

Chanyeol sevimli çocuğun yüzüne yaklaşıp alınlarını bileştirdiginde aklında ki o yumuşak kırmızı dudaklara sahip olmaktı. (evet Baekhyunun dudaklarına fetişi var dbdbd AAA BAEKHYUN COKTAN YETISKIN OLDU hadi buna da hızlı büyüdü yine de istismar deyin amk)

Bedenini uyaran bir noktayla başını sağa çevirdiğinde
ayakta olan kişiyle bakışları donmuştu. N Baekhyuna dikkatle bakıyordu.

Bakışları sadece Baekhyunun hafif kızarmış güzel yüzündeydi. Chanyeol içinde ki savaşa bir son vermek adına derin bir nefes aldığında bacağında hissettiği ellerle aşağıya bakmış ve ardından ise küçük tatlı yüzde donup kalmıştı.

Sürüye alınması gereken bir Melek.
Bakılması gereken bir çocuk ve hayatını adaması gereken bir omega vardı... Daha kötü ne olabilir derseniz savaşması gereken alfaları unutmamalıyız.

Işler daha ne kadar kötüye gidebilecek derken yavaşça yaklaşan Tao ile kendine gelmişti.

"Bana borcunu böyle mi ödeyeceksin sevgilim?" Tao bir kaç adım gerisinden seslendiğinde Chanyeol arkasını dönmemiş olduğu yerde beklemişti.

"Seni çok sevdim. Gururumu hiçe sayarak senin oldum. Hamile kalamadığım için mi yok-"

"YETER!" Chanyeolun kükremesi Elysionda yankılanırken bütün kurtları yerle bir etmiş ve bayıltmıştı. Kurtlar yerde hareketsizce üst üste yatarken tek uyanık olan Delfiydi.

"C-chan-"

"Tao yeter dedim!"

Tao olduğu yerde beklerken sol gözünden bir yaş intihar etmişti. Ve son kez fısıldamıştı. "Chanyeol-"

Chanyeol içinde bulunduğu durumdan nefret etmişti. Kucağında yarı baygın bir Baekhyun ve bacağına sıkıca tutunmuş bir çocukla öylece duruyordu.

"Efendim-" N'in titreyen sesi Chanyeolu baştan çıkaracak kadar sinirlendirirken N e bakarak konuşmuştu.

"Bizden uzak dur."

"Be-ben ne hata yaptım bilmiyorum! Özür dilerim! Alfam beni dışarı atmayın. Siz olmadan yaşayamam- yalvarırım beni bırakmayın-" N hıçkırıkları eşliğinde yalvarırken Chanyeolun ellerinin sıcaklığı Baekhyunu her zaman olduğu gibi huzursuz etmişti. Tıpkı bebekken yaptığı gibi mırıldanarak kıpırdamıştı.

"Chanyeol-"

"Size gerçek hakikati anlatsam da anlamayacaksınız bu yüzden iyi izleyin." Chanyeol Baekhynun kanamış olan alt dudağını dudakları arasına alıp emmeye başladığında Delfi korkuyla onlara doğru koşmuş
ve ikisine de kollarını sarmıştı. Tıpkı Baekhyunun ilk geldiği gün olduğu gibi üçü birlikte yok olmuştu.

Ardından ise kurtlara gördüklerini unutturacak bir ses yankılanmıştı Elysionda. Kar yağmaya şiddetiyle devam ederken kurtlar sanki onlar hiç var olmamış gibi etrafta koşup tören için hazırlanmaya devam etmişti. Ama bu sefer nefret dolu bir Tao, korkan bir N ve sahipsiz bir çocuk bırakmışlardı ardlarında.

Ilk günkü gibi Chanyeol Baekhyunu bu sefer gerçekten eşini seçmişti. Ve sanki Baekhyun hiç var olmamış gibi yok olmuştu...

***

Spoi

Sebaek değil vvgbdg merak etmeyin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sebaek değil vvgbdg merak etmeyin

Love Of The ALPHA  |ChanBaek|°  ₪✘₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin