₪ |L.A| 11 ₪

3.1K 285 159
                                    

Bu bölüm efsane bir şey oldu ya.
Bayramınız mübarek olsun.

Beğenisiz geçmeyin. Beğeni yapmayan yorum yapsın lütfen gerçekten ciddi bir emek veriyorum.

***

Bölüm 11: "Alfanın Aşkı."

Karanlık gecenin yıldızları hizaya girdiğinde kurtlar için tören başlamıştı. Başta 12 sürü olmak üzere yüzlerce kurt sürüsü hayat ağacının olduğu yerde yani Asher sürüsünün topraklarında buluşmuştu.

Kimi için bir aile toplantısı olsa da aslında bu bir fırsattı. Deltaya yakın olabilecekleri tek gecelik bir fırsat.

Yılın sadece bir günü kutsal topraklar asil kan kurtların kanlarıyla kirlenir ve yeni sürüler oluşurdu.

Hayat ağacının önünde asil kanlar savaşır ve kazanan asil kan sürüsüne toprak alırdı. Kurtlar için en önemli şey sınırlardı.

Sınırları geçilemeyecek bir uçurum olarak görürlerdi. Kurtlar sınırları sürülerine ait kokularla çizerlerdi.

Ah konudan sapmayalım. Bu gece tören olacaktı. Ilk nedeni Moon ve Ava sürülerinin birleşmesinden kaynaklıydı. Ikinci neden eLAyFi sürüsünün doğumu içindi. Ve son neden Deltaya eş beğendirmek içindi.

Baskın alfalar meydanda savaşıyordu. Savaşın gözdesi tabi ki Chanyeol olaca- ah bekleyin kafanız karıştı.

En iyisi Baekhyundan başlamak.
Ihm baştan alıyorum.

***

Baekhyun beyaz kurdun yelesine tutunarak ayağa kalkmış ve aldığı kokuya güvenerek Chanyeola sarılmıştı.

Aniden gelen uluma sesleriyle Baekhyun korkmuş ve ağlamaya başlamışken Chanyeol tekrar insana dönüşerek çıplak vücudunu önemsemeden Baekhyunu kollarına almıştı.

Uluma sesleri yaklaşırken Chanyeol Baekhyuna daha sıkı sarılmıştı.

Sonunda ormanın içinden çıkan üç kızıl kurtla rahatlamış ve Baekhyunu yere koyarak elini tutmuştu. Betaların  getirdiği kiyafeleri Chanyeol almış ve hızlıca alt kısmını giymiş üst vücudunu önemsememişti.

Kurtlar önünde eğilerek beklerken Baekhyun tuttuğu eli bırakarak Chanyeolun uzun bacaklarının arkasına saklanmıştı.

Kurtlar yavaşça ayaga kalkarken insan bedenine bürünmüştü. Önde Lay ve geride iki dişi kurt vardı. Daha önce onları kimse görmemişti.

Lay arkasında ki iki kızı göstererek konuşmaya başlamıştı.

"Khwaii ve Mei sürgünde olan araştırmacı betalarımızdan. Bize haber getirdiler."

Chanyeol kaşlarını çatarak kızlarda gözlerini gezdirmiş ve başıyla onaylamıştı.

Khwaii güçlü bir yapıya sahipti. Dik duruşu ve belirgin yüz hatları bunu kanıtlar nitelikteydi.

"Alfam. Iki gün sonra kuzey yıldızı ve elysion yıldızı birbirlerine değecek."

Gerideki kız, Mei biraz daha öne gelip elinde tuttuğu kırmızı hayat ağacı mühürlü zarfı alfasına teslim etmişti.

Gerideki kız, Mei biraz daha öne gelip elinde tuttuğu kırmızı hayat ağacı mühürlü zarfı alfasına teslim etmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love Of The ALPHA  |ChanBaek|°  ₪✘₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin