₪ |L.A| 3 ₪

3.5K 367 130
                                    

Uyarı!

Alfa sürü lideri demek.
Beta Alfalara itaat eden sürü demek.
Omega istenilmeyen bir tür.

Anlaşıldı okeyy!

Bölüm 3: "Ölmeli."

Hayat ağacı 12 efsaneyi yarattı. Ölümsüz efsaneleri ölümlü dünyasında tekrar var etmek için.

"Chan-" Delfi dolunayın doğuşunu izlerken korkuyla gökyüzüne bakıyordu. Uzakta çokta küçük görünmeyen bir gezegene. Kucağındaki bebek ise huzurla uyuyordu.

"Gidiyorum Delfi." Chanyeol kendisine dönen kız kardeşinden Baekhyunu alıp yüzüne dikkatle baktı. Tapılası bir güzelliği vardı Baekhyunun. Küçük bebeğin minik dudakları ile kendi dolgun dudaklarını birleştirdiğinde Delfi göz devirmişti.

"O hala bir bebek Chanyeol!"

"Hayır o benim eşim." diyerek Baekhyunun kulağına " Sana zarar gelmesine izin vermeyeceğim Baekhyun seni hayatım pahasına koruyacağım." diye fısıldamıştı.

"Git artık babam her saniye daha da sinirleniyor!"

***

"Kris Chanyeol geliyor." Chen kokusunu aldığı yeğenini bir tehdit olarak görüyordu. Kris kendi oğlunu tehdit olarak gördüğü için bütün kurtlar alfalarının izinden gidiyordu.

 Kris kendi oğlunu tehdit olarak gördüğü için bütün kurtlar alfalarının izinden gidiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nerede o!?" Krisin sesi her yerde yankılanmıştı.

Kris sinirle yere hırlamıştı. Buraya gelmeden önce Suho önünde diz çöküp yalvarmıştı. Bir alfa başka bir alfanın önünde diz çökmüştü.

Oğlunu öldürmemesi için ayaklarına kapanmıştı. Asil Suho ilk defa Krise yalvarmıştı.

"CHANYEOL! ÇIK ORTAYA! Eğer izini sürersem seni parçalara ayırırım!" Kris oğlunu hissediyordu. Onu tek hamlede öldürebilecek kadar yakınındaydı. Ama yapamazdı. Suhoya ihanet edemezdi. En azından onu dinledikten sonra ne yapacağına karar vermeliydi.

Dolunayın beyaz ışığının büyüleyici ışığını bozan alevlerle kurt formunda olanlar ve olmayanlar aynı yöne başlarını çevirdi.

Dolunayın beyaz ışığının büyüleyici ışığını bozan alevlerle kurt formunda olanlar ve olmayanlar aynı yöne başlarını çevirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chanyeol başını yavaşça kaldırıp babasıyla göz göze geldiğinde koruma iç güdüsü ile alevleri her yeri sarmıştı. Kül beyazı saçları yerini kan kırmızısı saçlara bırakmıştı.

Kris oğlunun gözlerinde ki alevleri gördüğünde titremesine engel olamamıştı. Chanyeolun korkunç feromonları alfayı bile etkileyebilmişti.

Suho koşarak oğlunun yanına koştuğunda Kris onu yavaşça takip etmişti. Tek fark başka bir alfaya yaklaşıyor olmasından dolayı sert adımlarıydı.

"Anne-"

Chanyeol beline dolanan kollarla gözlerini yumarken Kris hala var olan kalbini titreten görüntüyle yutkunmuştu. Suhonun merhameti.

"Chanyeol bırak o omegayı. Onunda diğerleri gibi öldürülmesi gerek!"

Suho aniden itilmesiyle yere düşecekken Krisin onu sarmasıyla ayağa kalkmıştı. Kris hırlamaya başlamıştı. Vücudu kurda dönüşmek için hazır bekliyordu Etrafta bekleyen betalar kendi aralarında konuşuyordu.

"O benim eşim! Ona zarar vermenize izin vermem!"

Kris eğer Suho onu tutmasa Chanyeola saldıracaktı ancak Suho gözlerinin önünde oğlunun öldürülmesini izleyemeyecek kadar masumdu.

Kris sinirle hırlarken Chanyeol onları ikna etmekten başka yolu olmadığını fark edip babasına bakmıştı.

"Baekhyuna zarar gelmesine izin veremem. Anne ben onu seviyorum. O benim beklediğim eş. O sürümden."

Kris oğlunun davranışlarına anlam veremiyordu.

"Chanyeol sen. Bana rakip mi olmak istiyorsun!"

"Baba. Baekhyundan olacak çocuğum anahtarı taşıyan efsane olacak. Rakip olmayacağız. Sen bana rakip olamayacak kadar güçsüz olacaksın!"

Kris sinirle Suhodan kurtulup kurt formuna geçerken Chanyeolda saniyeler içinde değişmişti. Insan kemiklerinin çatırdamasıyla dört ayak üzerine düşmüşlerdi.

"KRIS! KRIS YAPMA!"

Beyaz kürklü kurt Kristi heybetli ve güçlüydü.

Kül rengi kürklü kurdun kim olduğunu söylememe gerek yok. O da tıpkı babası gibiydi.

Kris kendisinden bekleneni yapmayıp Chanyeolun üzerinden atlayıp ormana girdiğinde Chanyeol nereye gittigini anlayıp peşinden gitmişti. Betalarda alfanın arkasından ilerlemişti. Suho ailesinin yok olmasını göz yummayacaktı.

Eğer bir alfa diğer alfanın seçmiş olduğu eşi öldürürse diğer alfa sevgilisini öldüren alfayı yok ederdi.

Bunu bilmesinin nedeni Krisin babası Suhonun annesini öldürmüştü. Ve babası Krisin bütün ailesini katletmişti. Buna rağmen Kris ve Suho bir araya gelmişti.

Suho Lay ve erkek kardeşi Minseok ile birlikte onların peşlerinden gitmişti.

***

Chanyeol hırlayark koşuyor ve Krise yetişmeye çalışıyordu. Chanyeol beyaz kurda yetiştiğinde üzerine atılmış ama savrulmasıyla bir ağaç gövdesinde bulmuştu kendisini.  Kendisine saldıran betalardan kurtulmaya çalışırken çok fazla vakit kaybetmişti.

***

Kulübenin içinde ki bebek ağlamaya başladığında Delfi bebeğe sıkıca sarılıp siyah saçlara ufak öpücükler bırakmıştı. Yaklaşan kurdun kokusunu alabiliyordu. "Korkma Baekhyun. Chanyeol sana bir şey olmasına izin vermez."

Iceri giren kurtla etraıin kana bulanması bir oldu. Baekhyunun acı çığlığı Chanyeolun kulağında yankılandığında her şey bitmişti.

Hayat ağacı hiç olmadığı kadar öfkeliydi...

***

(Yorum bol olursa yb çok olur).

Love Of The ALPHA  |ChanBaek|°  ₪✘₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin