BÖLÜM 18

244 17 5
                                    

Asansör kapısının açılmasıyla telaşla  birbirlerinden ayrıldılar. Menesse hızlıca çıkışa doğru ilermeye başladı İlgar görevlilere teşekkür edip Menesse' nin arkasından gitti. Menesse İlgar' ı beklemeden gelen ilk taksiye binip uzaklaştı.

İlgar arkasından bakarken gülümseyerek
" Kaç bakalım Menesse nereye kadar kaçabileceksin. " Dedi. Menesse taksiye ücretini ödeyip indi. Kapıyı bir kaç kez çaldıktan sonra açıldı. Güneş Menesse' yi kıpkırmızı halde görünce şaşkınlıkla baktı.
Salona geçtiklerinde Fırat' ta oradaydı Menesse sessizce " Yalnız konuşalım " deyince Güneş' le beraber misafir odasına geçtiler.
Güneş merakla
- Ne oldu Menesse ne bu yüzünün hali? Diye sordu.

- Ne var ki halimde yüzümden belli oluyor mu yani ?

Bugüne kadar hiç öpüşmemişti yoksa öpüştüğü yüzünden belli oluyor muydu ? "Yok artık ne saçmalıyorsun Menesse " dedi kendi kendine hiç yüzünden belli olabilir miydi....

- Artik kendi kendine konuşmayı bıraksan da bana dönsen. Dedi Güneş meraktan sabredemiyordu.

- Yüzümde ne var ?

- Ya ne taktın ama kırmızı olmuşsun domates gibi o yüzden öyle dedim.

- Nasıl anlatacağımı bilmiyorum.

- En baştan anlat tane tane hadi canım arkadaşım.

- Biz İlgar' la küstük ya hani sabah kalktık konuşmak istedim ama o istemedi. Sonra babası çağırdı o babasıyla konuşurken telefonu çaldı. Sekreteri iki firmanın daha İlgar' la çalışmaktan vazgeçtiğini söyledi. İlgar gelince yüzünden çöktüğü belliydi bende onu mutlu etmek bir günlük de olsa her şeyi unutturmak istedim. Ona çocukken babamın bana yaptığı sihirli teklif ettim. Hani suyu içip başka kişiler oluyorduk ya.

- Hatırlıyorum eee sonra ne oldu ?

- İşte kabul etti. Pamuk şeker yedik lunaparka gittik o kadar güzeldi ki herşey gün hiç bitmesin istedim. Sonra alışveriş merkezine gittik birkaç bir şey aldık falan çıkmak için asansöre binmiştik ki asansör bir anda durdu arızalanmış. Görevliler bir an önce yapacaklarını söylediler ama İlgar' a birşey oldu adam görsen nefes alamaz falan oldu ne yapacağımı şaşırdım direkt sarıldım bende biraz sakinleşince söyledi meğerse kapalı alanda kalamıyormuş.
- Ama bandaj ???

- Bende direkt onu sordum zaten
" Bilmiyorum. İlk kez bağlandığımda korkmuştum. Ama sonra fark ettim ki korkum boşuna çünkü aşk bütün korkuları yenebilecek kadar güçlü bir duygu. " Dedi. Aşk sayesinde bağlayabilmiş.

- Sonra ne oldu peki ?

- Sonra..... Öpüştük

- Neeeeee öpüştünüz mü ?????😱

- Bağırmasana Fırat duyacak.

- Ya kızım manyak mısın öyle aniden söylenir mi ? Nasıl öpüştünüz ?

- Yok artık onu da mı anlatayım.

- Yavv öyle değil adam böyle dedi sonra sen pat diye mi yapıştın mı  dudağına nasıl oldu yani ?

- Yaaa bilmiyorum sanki oradaki ben değildim kaçmak istiyordum ama beni öpünce kaçamadım. Nasıl böyle bir şey yaptım bilmiyorum.

- Pişman mısın ?

- Hayır... Evet ... Bilmiyorum.
Aslında onunla öpüştüğüm için pişman değilim onunla yaşadığım hiçbir şey için pişman değilim ama bu ayrılığı daha da zorlaştıracak biliyorum işte ondan korkuyorum.

- Sen hala ayrılıktan mı bahsediyorsun ?

- Ben kararımı hiç değiştirmedim ki Güneş.

ODA ARKADAŞIM / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin