صلوا على حبيبنا محمد صلى الله عليه وعلى ٱله وصحبه أجمعين ❤❤
راح سامح للميتم وأخد معاه قصي وأعطاهم قصي وحكالهم ...
سامح : أنا مش عيزه يخرج من هنا فاهمين ..
الميتم : زي منت عايز ..
سامح : لو حصله أي حاجه متتصلوش بيه أبدا إنسوا انه ليه أهل أصلا هو يتيم الأب والأم ههههههههههههه مع السلامه ..
أصحاب الميتم اتفرجوا على قصي ...خالد واحد منهم : يلا يا واد فوت جوه عند أصحابك ههههههه ..
قصي : ادخل فين ..
خالد : إنت هتستهبل جوه ياض ..
دخل قصي وقعد جنب أقرب مكان ليه ...علما إن قصي معيطش أبدا لما أكدت من البيت وحطوه هنا ....
++++++
في القصر ...
في غرفة سامح وأسماء ...
سامح : دا كان هم وانزاح عن وجهي ..
أسماء : شفت إزاي إقتراحي فادك وأعجبك ..
سامح : اه يا حببتي عارف هههههههههههههه
أسماء : مالك ..
سامح : بضحك على نظرة قصي وهو بيتفرج عليه وأنا طالع من عنده ههههههههههه
أسماء : هههههههههههههههههه
******************
في الميتم ...
قصي وهو بيتفرج على الأولاد الي في سنه والاكبر والاصغر منه لفت انتباهه ولد باين عليه أكبر منه قاعد في زاويه لوحده راح له ...قعد جنيه وسأله
قصي : ليه قاعد لوحدك وإسمك ايه ؟؟؟
الولد : متدخلش ..
قصي : أنا بس بسألك علشان مش بتلعب مع الولاد الي هناك ..
الولد : أنا حر مش عايز في حاجه تخصك ؟؟
قصي انصدم من الولد فابتسم : أنا مش جاي أزعلك أنا جيت علشان أشوفك قاعد كده ليه ؟؟ وأنا ٱسف لو دايقتك ...أنا رايح من عندك ..
الولد تركه براحته ...راح قصي وقعد لحاله إلا بدخلت شاب من بره قصي عرفه لانه كان واقف مع خالد لما جا على الميتم كانوا واقفين مع بعض المهم دخل وقرب وحكالهم ..
الشاب : انتو بتعملوا ايه ؟؟؟ ....
الاولاد والبنات خافوا منه لانه دايما مخوفهم ممنوع حد ياكل من التلاجه بدون اذنه وممنوع يطلع لهم صوت وممنوع يسهروا أكتر من الساعه ٩ وممنوع حد يطلع برا الباب المهم محدش رد عليه ...
الشاب : هو في ايه مالكم القط أكل لسانكم حد يتكلم شاف الولد اتحرك من مكانه وقعد مكان تاني ..
الشاب قصده على هذا الولد : ٱسر ..
ٱسر : نعم يا بيه ؟؟
الشاب : فيه ايه مال الكل سكت أول مجيت ؟؟ ...
ٱسر : مفيش يا بيه بس انت عارف انه ممنوع حد يطلع صوت وانت موجود ..
الشاب : اه حد عنده اعتراض ؟؟ ...
قصي : ليه ..
الشاب : ايه هو الي لي ؟؟ ..
قصي : ليه محدش يطلع صوت ؟؟..
الشاب : حلو أوي ليكون عندك إعتراض بقه ؟!؟
قصي خاف شويه : لا
الشاب ابتسم : افتكرت هههههههههههههههههه عالعموم يا بطل أعرفك أنا سليم الي حاكم المكان ده والقوانين هنا مسموعه والي هي ممنوع يطلع لهم صوت وممنوع يسهروا أكتر من الساعه ٩ وممنوع حد يطلع برا مفهموووم مش عايزك تعمل حاجه من دول أحسن أوريك ساعتها إزاي تكسر وتتعدا القوانين فاهم صار صوته أعلى : فاهم ..
قصي بخوف واضح : فاهم فاهم
سليم : ههههههههههههه أيوه عايزك كده و كمل طريقه وهو يضحك بسخريه على قصي ....
مرررحبا شو رأيكم في البارت أعطوني رأيكم فيه ان شاءالله يكون عجبكم
شاركوا وتفاعلوا عشان أنزل البارت اللي بعديه 👌❤😘😘😘 .
أنت تقرأ
يتيم على مر الزمان _ لريم المدهون ؛ مكتملة
Romanceشاب عانى كثير في حياته منذ صغره بسبب عمه وزوجته ، وفجأة أصبح شاب له مكانة كبيرة في المجتمع ومن أغنى العائلات ، أصبح عصبي ، جامد ، بارد ، وأغلق قلبه لا يريد أن يحب لتأتي بيان بطلة روايتي وتسلب عقله وكيانه بطفولتها وبرائتها .. أتمنى تقرأوها كلها وتعم...