A tegnapi nap nagyon jó volt! Bekerültem a műsorba! Nagyon rossz, hogy nem mondhatom el apunak az örömömet, de akkor lehet megutálna engem. Így nem mondtam el. Ma mentünk bevásárolni a suliba. Apával minden évben jól szoktunk szórakozni ilyenkor. Ez idén sem volt másképp.
- Nézd, milyen aranyos táska - mutatott egy Jégvarázs-os táskát.
- Szerintem ez cukibb - fogtam egy Bambi-sat.
- Igazad van - nevette el magát apa.
- Úúúúúú - láttam meg egy nagyon menő fekete táskát.
- Jól néz ki - nézte meg alaposan a táskát.
- Ugye?? Megvehetjük?
- Vegyük - tette bele a bevásárlókocsiba a fekete táskát. A táska után a füzeteket vettük meg.
- Nézd, Micimackós - emelt fel egyet az említett mackós füzetből. Nevetve ráztam meg a fejem.
- Minnie egeres is van - nevettem.
- Mindegyikből veszünk egyet - nevetett már apa is. Végül normális spirálfüzeteket kaptam. Vettünk még tollakat, ceruzákat, filcet, radírt, vignettát, körzőt, vonalzót, számológépet meg a többi szükséges dolgot. A kasszánál kifizettük a tanszereimet, majd kimentünk a kocsihoz. Bepakoltunk a csomagtartóba. Apa visszatolta a bevásárlókocsit, addig én beültem az anyós ülésre. Apa már vagy 5 perce állt kint a tűző napon. Kiszálltam a kocsiból.
- Apa? - néztem fel rá. Pislogás nélkül meredt maga elé. Én is odanéztem. Csak egy csinos, vékony festett vörös hajú nő állt az üzlet előtt. A ruhája visszafogott volt (kék póló, hosszú farmernadrággal). A haja be volt fonva. A szemeit sötét napszemüveg takarta, és egy aranyos fekete-fehér Boston terriert tartott pórázon.
- De aranyos! - olvadtam el azonnal.
- Az - szólalt meg apa, a szemeit le sem véve a nőről.
- Én a kutyára gondoltam - néztem fel rá.
- Mi? Ja, izé én is - nézett rám apa.
- Aha, persze. Beszélj vele!
- Mi? De... de...
- Nincs semmi de! Most szépen odamész, és beszélgetsz azzal a csinos nővel - toltam apát magam előtt. Mikor odaértünk, a nő apára majd rám nézett.
- Segíthetek? - mosolygott kedvesen a nő.
- Öhm... izé... - makogott apa.
- Aranyos a kutyája - mondtam.
- Köszi, megsimogatod?
- Szabad? - csillantak fel a szemeim.
- Nem! Lehet, hogy harap - tért magához apa. A nő kuncogni kezdett.
- Ne aggódj, Coco nem harap. Igaz? - simogatta meg a kutya fejét. A kezemet a kutyus orra elé tettem, hogy megszagolja a kezem utána már meg is nyalta. Kis aranyos!
- Meg szabad kérdeznem, hogy hogy hívnak titeket? - kérdezte tőlünk a vörös hajú nő.
- Ő a lányom, Debi én meg Félix - mondta apa.
- Én Kinga vagyok.
- Szép neved van Kinga - bambult el megint apa.
- Apa... kicsordult a nyálad - nevettem el magam. Kinga is elnevette magát.
- Debóra! - szólt rám apa.
- Bocsi - kuncogtam.
- Ne haragudj a lányodra - mosolygott Kinga.
- Rendben. Debi beszállnál az autóba? - kért meg apa.
- Megyek - indultam a kocsink irányába. Az ablakból figyeltem a történéseket. Apa és Kinga beszélgettek. Olyan 5 perc után apa mosolyogva szállt be a volán mögé.
- Na? Mi volt?
- Megbeszéltem vele egy találkozót - mosolygott rám apu.
- Juj, de jó! - ujjongtam a kocsiban ülve. Ekkor a rádióból Avril Lavigne- I love you dala. Feltekertem a hangerőt, és én is énekeltem.
- Lala, lalalala, lala, lalala
I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you and I
I like the way, you're such a star
But that's not why I love you, hey
Do you feel?
Do you feel me? Do you feel what I feel too?
Do you need?
Do you need me?
Do you need me-e-e?You're so beautiful
But that's not why I love you
I'm not sure you know
That the reason I love you is you
Being you, just you
Yeah, the reason I love you is all that we've been through
And that's why I love youLala, lalalala, lala, lalala
I like the way you misbehave
When we get wasted
But that's not why I love youAnd how you keep your cool when I am complicated
But that's not why I love you, heyDo you feel?
Do you feel me? Do you feel what I feel too?Do you need?
Do you need me?
Do you need me-e-e?You're so beautiful
But that's not why I love you
And I'm not sure you know
That the reason I love you is you
Being you, just you
Yeah, the reason I love you is all that we've been through
And that's why I love you
Yeaaah
Ohhhh, ohhhhEven though we didn't make it through
I am always here for you, yea-a-ah
You're so beautiful
But that's not why I love youI'm not sure you know
That the reason I love you is you
Being you, just youYeah, the reason I love you is all that we've been through
And that's why I love you
La la, la la la la (Oh ohhh)
la la, la la la la (That's why I love you)
la la, la la la la (Oh ohhh)
la la, la la la la (That's why I love you) - fejeztem be. Apa nevetve vezetett. Otthon felpakoltuk a cuccaimat, majd bementem a szobámba. Elpakoltam a cuccaimat, majd kimentem az erkélyre, és a tájat néztem. Jó lenne, ha apa boldog lenne Kingával.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szív dallama +BEFEJEZETT+
Ficção AdolescenteHorváth Debóra anya nélkül nőtt fel. Egyedül az apukája volt ott neki. A lány a 15. születésnapján visszaköltözik az édesapjával a szülővárosába, Budapestre. Debire sok kaland vár a magyar fővárosban. Rátalál a szerelem (mármint egy jelölt), és indu...