Lassan egy hónap telt el az esküvő óta. Ezalatt az idő alatt Olivért letartóztatták cserbenhagyásos gázolásért, és mivel Rolinak az anyja Amerikában van, ezért apuék megengedték, hogy hozzánk költözzön. Így az egész családnak költözni kellett, mert kicsi a lakásunk. Két hete költöztünk át egy nagyobb lakásba.
Reggel arra riadtam fel (kiestem az ágyból), hogy apa üvöltött. Felpattantam a földről, és kirohantam a szobámból.
- Mi az? Mi van? - néztem rájuk rémülten. Roli is meglepetten jött ki a szobájából. A haja kuszán lógott az arcába.
- Kis testvéred lesz! - mosolygott apa.
- Áááá - ugrottam apa nyakába boldogan. Roli mosolyogva nézett minket. Elengedtem apát utána anyát öleltem meg, végül Rolit boldogítottam a szeretet rohamommal.
- Fiú lesz vagy lány? - kérdezte Roli.
- Még nem tudjuk - rázta meg a fejét anya.
- De az a lényeg, hogy egészséges legyen.
- Pontosan - bólintott apu.Kilenc hónappal később
Anyának éjjel tízkor fájásai voltak. Mind a négyen kocsiba ültünk, és siettünk a kórházba. Anyát hordágyra tették, és betolták a szülőszobába. Fel s alá járkáltam a folyosón.
- Nyugodj meg, és ülj le - nézett rám Roli.
- Kíváncsi vagyok na! Vajon húgom vagy öcsém lesz? - ugyanis anya ezt az apró tényt nem árulta el senkinek se, mert azt akarta, hogy meglepetés legyen. A neveken úgy gondolkodtunk, hogy mindenki mondott egy fiú és egy lány nevet.
Lány:
Maja
Laura
Hanna
ViktóriaFiú:
Marcell
Dániel
Bence
Ádám- Nem sokára úgy is megtudjuk - csókolt meg utána szorosan megöleltem. Ebben a percben egy sírást hallottunk. Aztán... aztán még egyet.
- Gyertek be - dugta ki a fejét vigyorogva apa. Értetlenül mentünk be aztán megláttunk két gyönyörű babát. Ikrek.
- Jaj, de édesek! Mi lesz a nevük?
- Hanna és Dani - nézett ránk a boldogságtól könnyes szemmel anyu.
- Olyan aranyosak - néztem továbbra is a testvéreimet. Hannának kis fekete haja és zöld szemei voltak, míg Daninak barna haja és barna szemei.
- Szeretnétek karba venni őket? - kérdezte anya.
- Szabad? - csillantak fel a szemeim.
- Ha szeretnétek.
- Persze! - feleltük egyszerre. Anya átadta nekem Hannát, Danit pedig Rolinak.
- Melyikük az idősebb?
- Hanna, tíz másodperccel.
- Kis édes - néztem a húgomra. Nagyon aranyos volt, ahogy Danika is.
- Nagy nőcsábász lesz ez a kis legény - vigyorgott Roli.
- Hanna meg a fiúk fejét fogja elcsavarni - nyújtottam ki a nyelvem Rolira.
- De elsősorban vigyázni fognak egymásra - mosolygott anya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A szív dallama +BEFEJEZETT+
Genç KurguHorváth Debóra anya nélkül nőtt fel. Egyedül az apukája volt ott neki. A lány a 15. születésnapján visszaköltözik az édesapjával a szülővárosába, Budapestre. Debire sok kaland vár a magyar fővárosban. Rátalál a szerelem (mármint egy jelölt), és indu...